Events meet #7

[quote1344720861=Marcoooootje1]
Events? PARASPRITE POLKA
[/quote1344720861]
ik heb een accordeon... wellicht neem ik hem mee, LIVE PARASPRITE POLKA!!!!
 
[quote1344721854=Paulus]
[quote1344517739=Kaas]
Waarom specifiek Tara Strong? xD Ze is by far m'n favoriete voice-actress, maar ze heeft niet speciaal iets gedaan voor de Nederbrony's. Maar wel een leuk idee.
[/quote1344517739]
Cause she's the queen of all bronies?

Of mis ik hier iets?

Van mij hoeft ze niet speciaal iets voor de Nederbronies gedaan te hebben, toch? Ze houdt van alle bronies, wij kunnen toch wel wat teruggeven? :)
Ik vind het zo geweldig hoe zij zo actief communiceert met haar fanbase. En ik leek mij een tof idee om te kijken of zij een 'group Twilightlicious' van de Hollandse bronies zou retweeten naar alle bronies worldwide die haar op Twitter volgen.
[/quote1344721854]

Ik bedoelde meer dat er genoeg mensen zijn in de officiële cast en het is niet zo dat Tara Strong een directe connectie heeft met de Nederlandse community, maar ze is inderdaad wel de meest actieve en geschikte.
 
wanneer ik kan komen, dan kom ik, en kan ik ook kolonisten meenemen, als er nog niet genoeg exemplaren zijn :p .
verder heb ik hier nog een spel liggen waar ik me altijd mee vermaak wat tobago heet. weet niet of het bekend is, maar basically: schatgraven! zal nog wel in irc rond poken of er animo voor is.
 
Ik heb nog een spelletje 'Cards against humanity', een spel dat vrij populair was onder de bronies in michigan
 
Ik kan niet naar de meet komen omdat mijn zusje die dag jarig is, maar ik houd het altijd in de gaten als er weer acties zijn voor goedkope treinkaarten waarmee je de hele dag gratis kunt reizen. En er is nu weer een actie bij de Albert Heijn voor 16 euro, en geldig van 13 augustus 2012 t/m 11 november 2012. Meer info: http://www.ah.nl/ns Ik dacht misschien wil iemand ze gebruiken voor deze meet. ;)
 
[quote1344870408=youri]
wanneer zou de meet zijn?
[/quote1344870408]

http://bronies.nl/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?60837
 
[quote1344947957=ghhumor]
^ maar scummbag orga stuurt nooit een topic naar eqd
Dus ik zal het wel doen c:
[/quote1344947957]
Kutorga! En anders doe ik het wel!
 
Bij deze de vraag om dat aan de organisatie over te laten. Vorige keer dat iemand anders wat instuurde stond er geen website of andere informatie over broniesNL bij.
 
[quote1345051472=Potitius]
Ik neem weer lekker een Mega Paint Set mee voor wie er wat ponies wil komen schilderen!
[/quote1345051472]

Oh ikke, ikke! (ik neem aan dat je blindbags bedoelt =P)
 
ik heb een idee, er zijn vaaaast wel ponies hier met snaarinstrumenten, dus misschien een unplugged session (okay, alleen de bass niet want die hoor je anders niet. inb4 bassistengrappen XD)

wat liedjes unplugged spelen is ook een leuke ervaring om te doen, want zo hoor je een lied eens anders.

opzich kan ik wel aan wat kleine percussie dingen geraken dus dat wordt geen probleem. misschien is het ook wel leuk dit op te nemen.

(Dit, kan natuurlijk ook een gouden kans zijn voor Lunar Luminiscence, om bijeen te komen, het groepsgevoel op te nemen en dergelijk.)

maar voor boven genoemde stuk, moet iedereen van die band er dan wel zijn natuurlijk.
 
[quote1345206018=Potitius]
Ik neem weer lekker een Mega Paint Set mee voor wie er wat ponies wil komen schilderen!
[/quote1345206018]
DIBS!! zou ik ook een blindbag mogen schilderen? pretty please? ik neem zelf wel een blindbag mee, ik heb hier vast wel een dubbele!

[quote1345206066=Lite-Sparkle]
ik heb een idee, er zijn vaaaast wel ponies hier met snaarinstrumenten, dus misschien een unplugged session (okay, alleen de bass niet want die hoor je anders niet. inb4 bassistengrappen XD)

wat liedjes unplugged spelen is ook een leuke ervaring om te doen, want zo hoor je een lied eens anders.

opzich kan ik wel aan wat kleine percussie dingen geraken dus dat wordt geen probleem. misschien is het ook wel leuk dit op te nemen.

(Dit, kan natuurlijk ook een gouden kans zijn voor Lunar Luminiscence, om bijeen te komen, het groepsgevoel op te nemen en dergelijk.)

maar voor boven genoemde stuk, moet iedereen van die band er dan wel zijn natuurlijk.
[/quote1345206066]
zal ik een kongo meenemen? of een kleine "klockenspiel"? ik heb een airguitar (i am not even kidding), die neem ik wel mee! m'n Accordeon wordt waarschijnlijk moeilijk, dat ding is IMMENS!!
 
Back
Top