Events 5e Meetup

Ik heb zojuist de video bekeken die BNN illegaal heeft genomen. En ik merkte op dat jullie ook hulp / cursus gaven bij het kammen van de brushables. Iedereen weet ondertussen wel hoe vreselijk ze uit de verpakking komen, en hoe lastig het is om deze te kammen zodat ze daadwerkelijk lijken op de echte ponies =P. Wordt er zoiets ook gegeven / gedaan bij de 5e meetup? Pwetty Pwease?
 
[quote1331396505=toxic-stylez]
[quote1331238265=Comrade]
[quote1331237963=toxic-stylez]
zou ik Misschien wat spullen mee mogen nemen om mijn muziek te kunnen laten horen? (ik wil het graag eerst aan de nederlandse community laten horen voordat ik het uitbreng :D )
[/quote1331237963]
Er zullen vast mensen zijn die daar naar willen luisteren (misschien ik ook wel, hangt van de muziek af), maar niet iedereen. Dus ik zou het niet al te luid zetten.
[/quote1331238265]
zal ik onthouden,
Want het is een emotioneel rap met zang nummer die ik samen met een vriend heb geschreven over LUNA en CELESTIA die excuses maken aan elkaar en elkaar vergaven voor 1000 jaar geleden,(het is engels) :D
[/quote1331396505]
dan zal ik maar snel aan die zanglessen moeten beginnen.
 
Ja ik wil heel graag ook komen.
Maar ik ben pas 14-15 en ben gelimiteerd zegmaar.
Ik kan niet zomaar zeggen: 'Hallo mam ik ga naar een meeting in utrecht voor een kleine meisjes show met allemaal volwassen mannen. Kan iemand helpen?
 
[quote1331497110=ghhumor]
Ja ik wil heel graag ook komen.
Maar ik ben pas 14-15 en ben gelimiteerd zegmaar.
Ik kan niet zomaar zeggen: 'Hallo mam ik ga naar een meeting in utrecht voor een kleine meisjes show met allemaal volwassen mannen. Kan iemand helpen?
[/quote1331497110]
Dat is altijd lastig... Ik neem aan dat jouw ouders niet weten dat je MLP kijkt?

In ieder geval zou ik niet gaan liegen over waar je heen gaat als ze daar om vragen. Je zou ze rustig en volledig kunnen uitleggen waarom je de serie leuk vindt, en waarom je naar de meet wilt.

Als geheimzinnig gaat doen of vragen gaat ontwijken dan gaan ze er waarschijnlijk van het ergste uit (de meeste ouders kennende).

Maar ik weet niets over de situatie of jouw ouders, dus ik kan niet helemaal goed oordelen wat verstandig is en wat niet.

Ik hoop dat het jou lukt, hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
 
[quote1331499555=ghhumor]
Ja ik wil heel graag ook komen.
Maar ik ben pas 14-15 en ben gelimiteerd zegmaar.
Ik kan niet zomaar zeggen: 'Hallo mam ik ga naar een meeting in utrecht voor een kleine meisjes show met allemaal volwassen mannen. Kan iemand helpen?
[/quote1331499555]

mag ik vragen wat je precies bedoelt met gelimiteerd?
tenminste, als je je dan niet beledigd voelt...
 
boeie soms moet je liegen om eigen bestwil en je eigen leven te kunnen leven. IK doe dat soms nog steeds en ben 22. Ik heb gewoon geen zin in ruzie. tegen mijn moeder lieg ik wel zelden die kan redelijk wat hebben. mijn vader is een ander verhaal xD
waar gaat de meet eigenlijk zijn?
 
[quote1331506602=ghhumor]
Ja ik wil heel graag ook komen.
Maar ik ben pas 14-15 en ben gelimiteerd zegmaar.
Ik kan niet zomaar zeggen: 'Hallo mam ik ga naar een meeting in utrecht voor een kleine meisjes show met allemaal volwassen mannen. Kan iemand helpen?
[/quote1331506602]

Als je het zo plaatst dan klinkt het heel erg =P
Zoals al is voorgesteld kun je het je ouders vertellen. Als dit echter geen optie is kun je een smoesje verzinnen. Je gaat met een paar vrienden een dagje uit in utrecht bijvoorbeeld.

In mijn mening zijn deze onschuldige leugentjes wel okay.
Maar ouders hebben vaak het beste met je voor, dus vaak liegen is niet slim =P
 
Waar is de meeting en wanneer wordt dit georganiseerd? Ik ga nml een weekend naar Nijmegen toe en zou dit misschien wel goed kunnen combineren.
 
[quote1331544795=ghhumor]
Ja ik wil heel graag ook komen.
Maar ik ben pas 14-15 en ben gelimiteerd zegmaar.
Ik kan niet zomaar zeggen: 'Hallo mam ik ga naar een meeting in utrecht voor een kleine meisjes show met allemaal volwassen mannen. Kan iemand helpen?
[/quote1331544795]
Ik ben ook 14 EN een meisje, dus dan zijn ouders nog erger :p.
Maar je kan beginnen met
'ik ga naar een meeting van bronies'
'Bronies? wat zijn dat?'
'mensen die my little pony kijken'
dan kan het natuurlijk heel erg worden en ik weet niet hoe erg jou ouders zijn maar kom vooral ook met een paar goede argumenten.
Like: Er zijn niet al te oude mensen, er zijn ook veel mensen van mijn leeftijd! (MrTheapot, ik, wouter)
(als het moet) : ik zal niet al te lang blijven.
Het is een goede manier om nieuwe vrienden te maken
ik zal geregeld contact houden (vinden ouders heeeeel belangrijk <_<)

any questions? XD
 
[quote1331549804=AppleTeeny]
Like: Er zijn niet al te oude mensen, er zijn ook veel mensen van mijn leeftijd! (MrTheapot, ik, wouter)
[/quote1331549804]
Oud? =<
 
[quote1331551238=Chaobaozi]
[quote1331549804=AppleTeeny]
Like: Er zijn niet al te oude mensen, er zijn ook veel mensen van mijn leeftijd! (MrTheapot, ik, wouter)
[/quote1331549804]
Oud? =<
[/quote1331551238]
Nu voel ik met mijn 18 jaar spontaan bejaard.

Anyway, hoe je het ook oplost, ik zou niet te lang wachten. Als je pas op het allerlaatste moment 'met vrienden naar Utrecht gaat', zit er een kans in dat je niet kan of mag om een andere reden. Bovendien klinkt het meer verdacht als je last minute een smoes bedenkt dan als je van te voren een excuus bedenkt.

En als je besluit de waarheid te vertellen is het ook handiger om het ruim van te voren te doen, want dan hebben zij 3 weken de tijd om vragen te stellen over bronies, en zijn ze makkelijker gerust te stellen.

Then again, ik weet niet hoe jouw ouders zijn, dus mijn mening is niet 100% betrouwbaar.
 
Tip voor de mensen die niet toestemming van ouders moeten vragen:

Laat ze dit zien
[youtube]Xfmr9lUkR3g[/youtube]
 
@ Belgen die wel eens naar Utrecht willen maar geen zin hebben om 40-60€ voor de trein te betalen:

Ik ga met 90% zekerheid naar de grote Utrechtste meet met de auto en ik kan enkele passagiers meenemen. (max 2 atm)
Alleen voor w-vl, o-vl en antwerpen (omrijden naar Limburg zit er niet in!)
Maar er staat nog niets vast ^^;

Als we met meer willen meegaan en er nog iemand een auto ter beschikking heeft, dan kunnen we mss allemaal samen gaan?
Voor mij is het 2:20u rijden, wat veel sneller is dan een treinrit
en als brandstofkosten gedeeld worden, is het ook veel goedkoper ;)
 
[quote1331568880=Secret]
@ Belgen die wel eens naar Utrecht willen maar geen zin hebben om 40-60€ voor de trein te betalen:

Ik ga met 90% zekerheid naar de grote Utrechtste meet met de auto en ik kan enkele passagiers meenemen. (max 2 atm)
Alleen voor w-vl, o-vl en antwerpen (omrijden naar Limburg zit er niet in!)
Maar er staat nog niets vast ^^;

Als we met meer willen meegaan en er nog iemand een auto ter beschikking heeft, dan kunnen we mss allemaal samen gaan?
Voor mij is het 2:20u rijden, wat veel sneller is dan een treinrit
en als brandstofkosten gedeeld worden, is het ook veel goedkoper ;)
[/quote1331568880]

Oh, kijk ff wat Sc!zo wil Secret. De enige Belg die mee heeft gedaan met de WeLoveFine groep order, dus (ervan uitgaande dat de shirts er dan zijn) zou het mooi zijn als hij er dan kon zijn.
 
[quote1331576368=ghhumor]
Ja ik wil heel graag ook komen.
Maar ik ben pas 14-15 en ben gelimiteerd zegmaar.
Ik kan niet zomaar zeggen: 'Hallo mam ik ga naar een meeting in utrecht voor een kleine meisjes show met allemaal volwassen mannen. Kan iemand helpen?
[/quote1331576368]
Ik ben 13 en heb het ze gewoon verteld. Ik mag wel naar de meet alleen moet een van m'n ouders wel mee... hopelijk vindt niemand dat vervelend ofzo.
 
Back
Top