Events 5e Meetup

Bebbers

Member
Hallo daar!

Zoals ik al in een eerdere post zei zijn we al druk bezig met de volgende meetup. Maar om de meetup een nog groter succes te maken, zou ik graag jullie input willen qua events

heb je een idee?
vraag over een event?
wil je zelf wat organizeren?
Ligt het idee toe als dat relevant is


Confirmed
Tekenwedstrijd
Je krijt 2 minuten de tijd om een tekenopdracht uit te voeren die willekeurig gekozen zal worden

Shadowbolts van ponyville (Weerwolven)
Weerwolven maar dan Ponyfied!

Veiling
Meer info volgt


Suggesties
Pony Trivia quiz
Ponies and dragons
Mlp stijl/Cosplay
Artist ally/Comission
Karaoke/Zang
Fanfic Wedstrijd


Laat het weten in de post hieronder
mlfw2473_small.png
 
apples!
ehm pony trivia spel is gewoon vragen over de episodes I guess?

buck ik heb nu echt geen ideeën. To be continued? :p

edit: maybe, tekenworkshops voor ons die niet goed zijn in tekenen?
als die niet al worden gegeven ;p
 
Ik doe in ieder geval niet de brushing workshop :p weet niet of het van me verwacht wordt maar ik zou de volgende meet graag wat vrij rond kunnen zwerven. Misschien de gelegenheid om ponyspullen te ruilen? Voor mensen die een miskoop hebben gemaakt of zich bedacht hebben of weet ik het.
 
[quote1328813673=Herder]
Karaoke / groepsopname. :p
[/quote1328813673]

You best be trolling Herder!



Quiz is een goed idee, ik zal nog denken over andere mogelijkheden om te doen ;-)
 
[quote1328814634=Herder]
Karaoke / groepsopname. :p
[/quote1328814634]

heey dat was mijn idee :/ beetje m'n idee stelen :mad:
 
@wolfeh
ik had het nog niet gevraagt daarom had ik het bij maby gezet :) maar np dan weet ik dat dat niet door gaat

Dat koorzang/opnemen van een nummer had ik idd ook al gelezen ergens maar was vergeten erbij te zetten ;)

En een tekeworkshop is een uitstekend idee
iemand die zich geroepen voeld om het te runnen? (ik kan zelf namelijk voor geen meter tekenen) maar zou er zeker bij zijn om te leren :D
 
Ponies & Dragons! (Of Dungeons & Ponies, wat je maar ook leuker vind klinken)
Ik ben nu bezig met een 3.5 variant te schrijven, aangezien die beter werkt met roleplay-only sessies.
 
Brony Rock/Metal Band.

al klinkt dit als een ingewikkelt plan, ik kan misschien een drumkit regelen, 't wordt alleen een lastige kwestie, maar moet te doen zijn Je Presumé.

Git(a)ar(en) wordt dan zelf meenemen denk ik.

bass git(a)ar(en) geldt zelfde voor als met de gitaren.

Keyboard(s)/piano('s) kan, maar hoeft niet. al houd ik zelf van wat Melodisch.

Vocals, ook deze hoeft niet per sé, maar kan wel leuk zijn.


still, het klinkt als een groot en ingewikkelt idee. maar suggesties waren welkom dus,...

Als je je wilt aanmelden, dan is dat mogelijk maar ik vrees gewoon dat het ergens wel gaat floppen ( :( )

*Aanmeld Lijst*

Dusk-Sparkle: Drum.


oh by celestia, ik vraag me af waar ik de moed vandaan heb gehaald om dit te typen en daarna te posten.....
 
[quote1328825683=Lite-Sparkle]
Brony Rock/Metal Band.

al klinkt dit als een ingewikkelt plan, ik kan misschien een drumkit regelen, 't wordt alleen een lastige kwestie, maar moet te doen zijn Je Presumé.

Git(a)ar(en) wordt dan zelf meenemen denk ik.

bass git(a)ar(en) geldt zelfde voor als met de gitaren.

Keyboard(s)/piano('s) kan, maar hoeft niet. al houd ik zelf van wat Melodisch.

Vocals, ook deze hoeft niet per sé, maar kan wel leuk zijn.


still, het klinkt als een groot en ingewikkelt idee. maar suggesties waren welkom dus,...

Als je je wilt aanmelden, dan is dat mogelijk maar ik vrees gewoon dat het ergens wel gaat floppen ( :( )

*Aanmeld Lijst*

Dusk-Sparkle: Drum.


oh by celestia, ik vraag me af waar ik de moed vandaan heb gehaald om dit te typen en daarna te posten.....
[/quote1328825683]

als ik daadwerkelijk wat nummers kon spelen zou ik wel meedoen XD het enige wat ik goed kan is lekker een solo spelen en dan het liefst bluesachtig :/ ik moet echt weer eens op zoek naar een goedkope gitaarles :/
 
Mag ik een voorstel doen met betrekking tot de tekenwedstrijd?

Afgelopen meet was, om duidelijk te zijn, erg leuk en de tekenwedstrijd was erg lollig om aan mee te doen. Echter, een ding wat me dwars zat was de tijd die je kreeg. Zoals sommigen van jullie misschien hebben gemerkt, dit was niet de eerste keer dat ik een podlood beet had en ook ik had moeite iets herkenbaars te tekenen binnen de 2 minuten, zeker daar waar meerdere characters afgebeeld moeten worden.

Ik begrijp dat we het een uitdaging willen maken, maar het moet wel realistisch blijven. Het is ergens jammer dat tekeningen, die anders erg leuk zijn, niet helemaal tot hun recht kunnen komen omdat de tijd verstreken was. Ik heb een paar voorstellen die de tekenwedstrijd misschien kunnen verbeteren.

Een warm-up
Iedereen die professioneel met tekenen bezig is doet eerst een korte warm-up, om zowel de motoriek als de geest klaar te stomen voor het echte werk, zeker zo intensief als binnen een korte tijd iets tevoorschijn toveren. Dit hoeft niet lang te duren, gun de deelnemers bijvoorbeeld 10 minuten om freestyle iets te tekenen. Toeschouwers die mij hebben gezien hebben wellicht opgemerkt dat ik voor en tijdens de opdrachten iets heel anders aan het tekenen was.

Gun deelnemers meer tijd
Twee minuten is een hele korte tijd om ook maar iets te tekenen, zeker wanneer er meerdere characters neergezet moeten worden. Naar mijn ervaring zou 5 minuten voor de meeste artiesten moeten volstaan om een snelle schets weg te zetten. Twee extra minuten per extra character, hoewel twee eigenlijk gewoon het maximum zou moeten zijn.

Artists' alley?
Misschien niet helemaal gerelateerd aan de tekenwedstrijd, maar is het geen idee om een zogenaamde artists' alley op te zetten? Ik denk hier hardop dus meer is het ook niet. Dit doen ze op de Amerikaanse meetings ook en misschien is het ook wat voor ons sinds er best wel wat talent rondloopt.
 
Back
Top