Dutch Brony Meet #6

Als er iemand langs Marknesse, Noordoostpolder rijdt kan ik er ook bij wezen.
Hint hint.
Kan ook wel benzinekostn delen.
 
Ik kom er zojuist achter dat mijn moeder jarig is op 7 Juli, dus de kans dat ik nog kan komen is zeer klein :(
 
Ik ga Luna cosplayen, en mijn beste vriendin gaat als Celestia! :D De vleugels zijn net binnen gekomen, we moeten alleen nog stafjes (of hoorns) hebben c:

We hebben ook al een pending Cadance maar dat is nog niet zeker, en we moeten nog wat bespreken met de pending Chrysalis ;D
 
Ik heb helaas geen mogelijkheid om te komen, het blijkt de dag te zijn waarop ik op vakantie ga. hopelijk een volgende keer beter
 
[quote1339608105=Madelonetjj]
Ik ga Luna cosplayen, en mijn beste vriendin gaat als Celestia! :D De vleugels zijn net binnen gekomen, we moeten alleen nog stafjes (of hoorns) hebben c:

We hebben ook al een pending Cadance maar dat is nog niet zeker, en we moeten nog wat bespreken met de pending Chrysalis ;D
[/quote1339608105]


Luna cosplay? misschien moet ik mijn eigen cosplay aan doen, helaas geen pony.
also, hug target acquired
 
[quote1339677734=Kyderra]
Wifi
That is all
[/quote1339677734]

We zijn druk aan het kijken naar internet. Het is alleen nog steeds niet de bedoeling dat het een LAN-party wordt.

Trouwens, we hebben nog met die HAL16 contact gehad mbt ponyhunten buiten. Ze hebben aangegeven dat ze niet wilden dat we buiten gingen ponyhunten.

Blijkbaar liggen ze met de bewoners boven hun in de clinch en hebben de bewoners vaak geklaagd voor overlast. Dus ook al is het 30 graden, we mogen niet naar buiten bij de deur bij de grote zaal.

Wat misschien wel kan is dat er voor op het terrein ergens geponyhunt kan worden (richting de bushalte), maar dat is een eind weg van de zalen. En zelfs dat moet nog even overlegd worden hoe en wat.
 
[quote1339678562=Octavia]
[quote1339677734=Kyderra]
Wifi
That is all
[/quote1339677734]

We zijn druk aan het kijken naar internet. Het is alleen nog steeds niet de bedoeling dat het een LAN-party wordt.

Trouwens, we hebben nog met die HAL16 contact gehad mbt ponyhunten buiten. Ze hebben aangegeven dat ze niet wilden dat we buiten gingen ponyhunten.

Blijkbaar liggen ze met de bewoners boven hun in de clinch en hebben de bewoners vaak geklaagd voor overlast. Dus ook al is het 30 graden, we mogen niet naar buiten bij de deur bij de grote zaal.

Wat misschien wel kan is dat er voor op het terrein ergens geponyhunt kan worden (richting de bushalte), maar dat is een eind weg van de zalen. En zelfs dat moet nog even overlegd worden hoe en wat.
[/quote1339678562]

Het wordt anders bijna wel een (kaart)spelletjes dag :p Je kan ook gewoon de rokers naar buiten sturen en het rookhok voor ponyhunt gebruiken. Dat zijn alle rokers nu toch al wel gewend.
Inb4 ik wordt vermoord door rokers.
 
[quote1339679009=Wolfeh]
[quote1339678562=Octavia]
[quote1339677734=Kyderra]
Wifi
That is all
[/quote1339677734]

We zijn druk aan het kijken naar internet. Het is alleen nog steeds niet de bedoeling dat het een LAN-party wordt.

Trouwens, we hebben nog met die HAL16 contact gehad mbt ponyhunten buiten. Ze hebben aangegeven dat ze niet wilden dat we buiten gingen ponyhunten.

Blijkbaar liggen ze met de bewoners boven hun in de clinch en hebben de bewoners vaak geklaagd voor overlast. Dus ook al is het 30 graden, we mogen niet naar buiten bij de deur bij de grote zaal.

Wat misschien wel kan is dat er voor op het terrein ergens geponyhunt kan worden (richting de bushalte), maar dat is een eind weg van de zalen. En zelfs dat moet nog even overlegd worden hoe en wat.
[/quote1339678562]

Het wordt anders bijna wel een (kaart)spelletjes dag :p Je kan ook gewoon de rokers naar buiten sturen en het rookhok voor ponyhunt gebruiken. Dat zijn alle rokers nu toch al wel gewend.
Inb4 ik wordt vermoord door rokers.

[/quote1339679009]

Buiten roken mag dus niet.

Wat we wel kunnen doen is de ramen open gooien in het rokershok (dag mag wel) en in de buurt van de ramen roken. En de andere kant van de zaal gebruiken voor ponyhunt en whatnot. Maar zelfs dan kunnen we niet garanderen dat mensen niet in de rook zitten. But hey, next best thing.
 
[quote1339679544=Octavia]
[quote1339677734=Kyderra]
Wifi
That is all
[/quote1339677734]

We zijn druk aan het kijken naar internet. Het is alleen nog steeds niet de bedoeling dat het een LAN-party wordt.

[/quote1339679544]

Daarvoor heb je geen Wifi nodig, dan was er de vorige keer al een lan party als mensen dat echt willen.

Ik wil het eerder om wat fan video's en art te laten zien,
 
[quote1339772965=Chaobaozi]
[quote1339152501=Octavia]
Yeah moeten we even kijken dan. In principe huren we alleen de grote zaal en het rokershok. Alleen daar hebben we ook voor betaald. Als het mooi weer is en er kan buiten rustig (!) ponyhunt gespeeld worden dan is dat prima.
[/quote1339152501]

Ik merkte op dat er tussen de verbinding van de grote hal en het rokershok/speelruimte ook een deur naar buiten was. Misschien kan daar worden gerookt? Je staat daar enigszins beschermd van de wind, en je bent geen overlast voor mensen.
[/quote1339772965]


Ben ik het mee eens ze kunnen ook buiten roken.

Zelf rook ik niet maar heb ook niks tegen als mensen roken, vroeger toen ik uitging genoeg bij rokers in de buurt gezeten.
 
[quote1339839151=sweetasyou]
[quote1339772965=Chaobaozi]
[quote1339152501=Octavia]
Yeah moeten we even kijken dan. In principe huren we alleen de grote zaal en het rokershok. Alleen daar hebben we ook voor betaald. Als het mooi weer is en er kan buiten rustig (!) ponyhunt gespeeld worden dan is dat prima.
[/quote1339152501]

Ik merkte op dat er tussen de verbinding van de grote hal en het rokershok/speelruimte ook een deur naar buiten was. Misschien kan daar worden gerookt? Je staat daar enigszins beschermd van de wind, en je bent geen overlast voor mensen.
[/quote1339772965]


Ben ik het mee eens ze kunnen ook buiten roken.

Zelf rook ik niet maar heb ook niks tegen als mensen roken, vroeger toen ik uitging genoeg bij rokers in de buurt gezeten.
[/quote1339839151]

Buiten mag er dus niet gerookt worden. Alleen in de rokersruimte.
 
Al die mensen voor wie dit hun eerste meet is... Dat wordt nog wat leuks. Ik stel voor zoek alvast contact met elkaar, of met mij of anderen, of kom op IRC, zodat jullie op de meet ook mensen hebben om op te zoeken ^^

Tevens ik kom ook, maar dat was al wel duidelijk lijkt me :p
 
Back
Top