Dutch Brony Meet #6

Ik ben er mogelijk ook, denk alleen dat ik op die dag moet werken. Maar even kijken of ik wat kan regelen daarvoor.
 
Ik hoor het wel weer. Dit wordt gewoon met 20 man in de kroeg chillen omdat iedereen zo nodig op vakantie moet zijn. :p
 
[quote1338854359=Secret]
What: Dutch Brony meet #6, of course!

En dan zit ik in Frankrijk, c'est dommage ça...
[/quote1338854359]
7877_116f.jpeg


Sta inmiddels aangemeld, hopen dat het goed gaat.
 
Y U No check data of existing meets?

Op 6-8 juli is de meet in Valkenswaard, nu moet die verplaatst worden. (Of we moeten kiezen waar we heen gaan.)
 
[quote1338897979=Comrade]
Y U No check data of existing meets?

Op 6-8 juli is de meet in Valkenswaard, nu moet die verplaatst worden. (Of we moeten kiezen waar we heen gaan.)
[/quote1338897979]

Elk weekend is er wel een mini meet ergens. Beetje lastig om overal rekening mee te gaan houden.

Besides, 7 juli was voor ons (organisatie) verreweg de beste datum om de zaal wederom te huren.
 
Ik ben ook nog steeds aanwezig :3

En ik vul telkens wel m'n email in om op de hoogte gehouden voor volgende meets, maar dat doet helemaal niks! D:
 
*le me getting on the site*
6e meet op 7 Juli
133566057652.png


Count me in! Is net voor de week dat ik niet naar school hoef :D (Heb 7 weken :p)
 
uhmm ik heb in het inschrijf formulier dinges ingevuld dat ik misschien zou komen, (ik moest nog wat dingentjes cheken and i am not a smart pony) maar het is eigenlijk zeker. Kan ik dat veranderen of maakt dat niet uit?
 
[quote1338932425=mysterybo]
uhmm ik heb in het inschrijf formulier dinges ingevuld dat ik misschien zou komen, (ik moest nog wat dingentjes cheken and i am not a smart pony) maar het is eigenlijk zeker. Kan ik dat veranderen of maakt dat niet uit?
[/quote1338932425]

opnieuw inschrijven met dezelfde naam en de aangepaste optie.
 
[quote1338979230=Secret]
What: Dutch Brony meet #6, of course!

En dan zit ik in Frankrijk, c'est dommage ça...
[/quote1338979230]

Darn.
 
Back
Top