Dutch Brony Meet #4

[quote1327799609=RainbowCrash]
Zeg Jesper, één keer is voldoende.

:p
[/quote1327799609]

Ik ben blond !!! ik mag dat soort acties hebben :3
 
Gewoon even om te zeggen, er zijn ponies bij de mac donalds, een goede reden om erheen te gaan en een happy meal te nemen...
 
[quote1328031486=Darksight]
wooohoo nog maar. *pakt zijn rekenhand erbij* 1..2.3...
nog 3 daagjes of 4 nachtjes slaapen!!
Woohooooooooo!
[/quote1328031486]
What are those 'hands' thou art speaking of?
 
mlfw1218_medium.png
Hands?
 
Wie heeft er voor vanacht een mail naar EqD gestuurd over de "hollandse meet"? Deze kwam niet vanuit de crew dus zou graag willen weten wie dat geweest is. Ten eerste is het niet de "hollandse meet" maar de nederlandse (ja, belangrijk verschil) en ten tweede zou ik mensen willen vragen niet zelf dat soort dingen te doen. De crew zorgt er zelf voor dat het op EqD komt te staan.
 
waar moet het dan staan?

kan het nergens vinden op EQD.

(ben alle nieuwsitems door gegaan kan niks vinden.)

(ik heb alleen maar meer internetdiabetes gekregen :p)
 
Ik ga komen!!
Morgen kijk ik of er nog vrienden meewillen, helaas vinden al m'n vrienden ponies belachellijk, dus kom ik waarschijnlijk alleen.
Het wordt m'n eerste meet, heb er zin in :D
Is er trouwens iemand die vanuit station Amersfoort gaat?
 
Ik heb er wel een overstap MrTheapot, dus wellicht zitten we vanaf Amersfoort in dezelfde trein. Ik zit dan al met 5 andere bronies ofzo.
 
Als het morgen net zo slecht met de treinen gaat als vandaag is er maar een kleine kans dat ik morgen van de partij ben. Ik heb genoeg ervaring met sneeuw en treinen en die herinneringen zijn niet prettig. :c Ik ga denk ik sowieso eerder weg.
Gelukkig gaat het de tweede dag bij de NS meestal wel wat beter.
 
Ik moet helaas afzeggen voor morgen, lig asl twee dagen met griep/koorts in bed. Sorry :c Ik ga er echt proberen te zijn op de eerstvolgende meet. :c
 
Ik mag nu plotseling niet meer gaan van mn ouders :mad:
Met als argument dat ik morgen niet meer thuis kan komen door de sneeuw. Ik kan opzich wel gewoon gaan, maar ik heb niet heel veel zin om 5 weken huisarrest te krijgen ofzo, dus deze meet ben ik er helaas toch niet :(
Maar volgende meet zal ik er zijn, al moet ik naar de andere kant van de wereld!
 
Back
Top