Dutch Brony Meet #4

/Nieuw, net intro post gemaakt.

Geneke is er zeer wss ook bij! Een Brony vriend van me gaat mee en mss ene vriendin [: Haarlem is niet zo gek ver weg voor me. Heb er zin in, eerste meet! >///<
 
Pas op voor een persoon die zeer waarschijnlijk met Paars haar loopt op de meet.... Dat is een beetje een mongool
/zelfkennis
 
[quote1327009455=Rarity]
Pas op voor een persoon die zeer waarschijnlijk met Paars haar loopt op de meet.... Dat is een beetje een mongool
/zelfkennis
[/quote1327009455]

Mss is mijn haar tegen die tijd ook wel paars :p Maar ik zal uitkijken :p
 
Tijdens de meet zullen we pizza's bestellen (McDonalds is te ver weg) dus neem geld mee als je mee wilt eten! We zullen van 12 tot 2 een lijstje klaarleggen waar mensen kunnen opschrijven wat ze willen en gelijk betalen voor hun pizza. Rond 5 uur zal de pizza dan bezorgd worden. De volgende pizza's kunnen besteld worden:
  • Margerita - Tomatensaus en kaas - €6,00
  • Salami - Tomatensaus, kaas en salami - €7,00
  • Funghi - Tomatensaus, kaas en champignons - €7,00
  • Quatro Formaggi - Tomatensaus en vier soorten kaas - €8,50
  • Hawaii - Tomatensaus, kaas, ham en ananas - €8,50
 
HTML:
<div>[quote1327163191=Lite-Sparkle] mhm, blijkbaar heb ik dus pech en ga ik verhongeren XD [/quote1327163191]<br /><br />Hoezo? Allergiën ofzo?</div>
 
[quote1327163467=Herder]
HTML:
<div>[quote1327163191=Lite-Sparkle] mhm, blijkbaar heb ik dus pech en ga ik verhongeren XD [/quote1327163191]<br /><br />Hoezo? Allergiën ofzo?</div>
[/quote1327163467]

Nee, ik lust geen pizza.
 
Ik lust geen seafood op pizzza... ik lust ook geen champignons.
De enige pizza die ik lust is simpelweg: Margeritha
 
Oeh, Pizza!! Verander de "maybe" in de aanmeldingslijst dan maar in "zeker weten dat ik aanwezig ga zijn".
 
Voor iedereen die geen pizza lust, misschien een leuk voorstel om naar de McDonalds te gaan ivm de pony actie ;)
 
en also. Lust je bepaalde toppings niet. bring your own :3
ik ben momenteel financien aant doorspitte van mijzelf. En ik neem dan mee. jalapenon pepers. nog zelf katen spek ofso. en kaas. dus gewoon als extra kan je zelf ook meenemen.
Lite wat lust je dan ipv van pizza xD moet je miss iets fabriceren :p
 
:O

PIZZA!

De godenspijs! Voedsel der helden! Biksels van badasses! Fancy words!

En nog redelijk goedkoop ook, hier is de pizza duurder.
 
Back
Top