Dutch Brony Meet #4

[quote1327344375=Herder]
Tijdens de meet zullen we pizza's bestellen (McDonalds is te ver weg) dus neem geld mee als je mee wilt eten! We zullen van 12 tot 2 een lijstje klaarleggen waar mensen kunnen opschrijven wat ze willen en gelijk betalen voor hun pizza. Rond 5 uur zal de pizza dan bezorgd worden. De volgende pizza's kunnen besteld worden:
  • Margerita - Tomatensaus en kaas - €6,00
  • Salami - Tomatensaus, kaas en salami - €7,00
  • Funghi - Tomatensaus, kaas en champignons - €7,00
  • Quatro Formaggi - Tomatensaus en vier soorten kaas - €8,50
  • Hawaii - Tomatensaus, kaas, ham en ananas - €8,50
[/quote1327344375]

Excelent! ik zal deze info pasten bij de video ^^
 
[quote1327358887=Bebbers]
[/quote1327344375]

Excelent! ik zal deze info pasten bij de video ^^

[/quote1327358887]

geweldig vid btw ^^
 
Ik ga 's avonds gewoon naar Fonshof jongens, beste snackbar van Nederland, zit volgens mij ook redelijk in de buurt :D
 
Hoe gaan jullie trouwens bestellen? Met de huidige aantallen die zeker komen zul je toch minstens 40 pizza's moeten bestellen. Dat is wel iets te veel om in één keer te bestellen xD

[quote1327435905=Darksight]
En ik neem dan mee. jalapenon pepers. nog zelf katen spek ofso. en kaas. dus gewoon als extra kan je zelf ook meenemen.
[/quote1327435905]
Blijkbaar wordt ik gebracht... D: Bespaart me weer reiskosten.
 
Kaas: We hebben allang contact opgenomen met die pizzaria. Hun hebben een grotere keuken dan de gemiddelde friettent en konden naar eigen zeggen 60 pizza's goed aan.
 
Mkay dan is goed xD Ik ken ook genoeg pizzeria's die niet eens half gevuld restaurant aankunnen.
 
met een lopende band oven gaat het best hard, maar zou me ergens ook niets verbazen als ze terugkrabbelen, maar goed, plan is om het eten veels te vroeg al te bestellen zodat ze ruim de tij hebben
 
er zal meer dan 1 pizzaria in haarlem liggen... we splitsen de bestellingen gewoon op onder 2 of 3 tenten zodat we allemaal een warme pizza krijgen op een beetje beschaafd tijdstip.
 
Hyfnae , dan heb je altijd kans dat een niet goed bezorgd, nu kan je focussen op 1 zaak . dan is het makkelijker controleren
 
PIZZA! JA! PIZZA! ..

Ahem, vraagje, Ik wil mijn aanmelding van "komt misschien" naar "komt ABSOLUUT ZEKER WETEN" veranderen. Hoe doet een Geneke dat?
 
Geneke doet dat door je nog een keer in te schrijven en dan zal onze Weefhek dat vanzelf corrigeren. Dat of Weefhek op IRC aanspreken.
 
[quote1327528032=Guus]
Ik was in feite niet van plan om mijn Ponies&Dragons-lijstjes mee te nemen, simpelweg omdat ik de vorige keer het idee kreeg dat het niet volledig werkte doordat we zelfs met meer dan een uur spelen niet verder zullen komen dan Ponyville.
Als er echter mensen zijn die het erg graag willen proberen/doen dan ben ik wel bereid om het mee te nemen.
[/quote1327528032]

ik heb nooit een rpg gespeeld maar ik zou het wel eens willen proberen!
 
[quote1327532742=redmoon]
[quote1327528032=Guus]
Ik was in feite niet van plan om mijn Ponies&Dragons-lijstjes mee te nemen, simpelweg omdat ik de vorige keer het idee kreeg dat het niet volledig werkte doordat we zelfs met meer dan een uur spelen niet verder zullen komen dan Ponyville.
Als er echter mensen zijn die het erg graag willen proberen/doen dan ben ik wel bereid om het mee te nemen.
[/quote1327528032]

ik heb nooit een rpg gespeeld maar ik zou het wel eens willen proberen!
[/quote1327532742]


Moet je wel even kijken want ik hoorde dat iets vol zat , moet je guus hier ff op het forum een pm-tje sturen erover .
moet je ff kijken , want ik hoorde iets dat er wat vol kon zitten meot je guus eventjes een pm-etje sturen.
 
...Ik kan niet bij de meet komen, heb dan een verjaardag.
als de meet dichterbij was geweest had ik het wel kunnen redden.

Nou ja in ieder geval, veel plezier allen en volgende keer zal ik erbij proberen te zijn
 
Back
Top