BroniesNL meet #14

[quote1412782704=Dashbro]
Altera, je argument over ongelooflijke zweetgeur heb je ook zelf in de hand, doe wat deo op dan heb je daar ook geen last van ;)

Aangezien er natuurlijk een aantal rokers zijn, maar ook een aantal mensen die niet graag in de rooklucht gaan zitten, lijkt het me verstandig om buiten te roken, roken doe je vrijwillig, een hoestaanval die je dag verziekt is niet vrijwillig. Prove me wrong.

Over de zweetlucht, ik heb het op meet #8 en #9 al gedaan, meet 14 dus weer, EHBZB. Eerste hulp bij zweterige bronies. Mocht de uien lucht té sterk worden douw ik je een deobus onder de neus. Rooklucht vind ik beh, maar zweet is idd erger. Kwaad met kwaad bestrijden is niet goed, maar een neutrale frisse lucht kan eenieder waarderen- rite?
[/quote1412782704]

Zoals ik al eerder zei, het is aan jullie (de zeurende niet rokers) te danken als we de volgende keer een ander pand mogen zoeken.
 
[quote1412785708=skizo]
ivb met te weinig geld ben ik er niet bij

sorry lads
[/quote1412785708]
Jammer, we konden de gasmaskers goed gebruiken :trollestia:
 
[quote1412785892=RoyVG]
[quote1412785708=skizo]
ivb met te weinig geld ben ik er niet bij

sorry lads
[/quote1412785708]
Jammer, we konden de gasmaskers goed gebruiken :trollestia:
[/quote1412785892]
+1
 
[quote1412794121=Altera]

Zoals ik al eerder zei, het is aan jullie (de zeurende niet rokers) te danken als we de volgende keer een ander pand mogen zoeken.

[/quote1412794121]

Lol, rookterrorist:p "wij zullen binnen roken, anders kost het jullie je meetgelegenheid!"
Tbh zou ik het wel beter vinden als er een ander meethok komt dan dat kraakpand, een industriepand als Haarlem met in de wijde omgeving geen buren is beter gezien de drukte van de meeste bronies.

Ik vind dat je gelijk hebt, dat er buiten teveel geluid komt als men verplicht buiten moet roken. Maar als er mensen met longproblemen daadwerkelijk lichamelijk last van je sigaartje hebben, weegt dat hoger af dan je rookverslaving. Begrijp me goed, ik vind dat je het recht hebt om te roken, net zo goed als dat anderen recht hebben op schone lucht in het pand. En net zo goed als dat de buren recht hebben op een rustige buurt.

Het is wikken en wegen, maar door de vinger te wijzen met een semi dreigend bericht, bereik je niet veel. Ik vind het prima als je je sigaartje/ sigaretje rookt, maar hou gewoon wat rekening met andermans lichamelijke problemen.

Je bericht komt overigens dusdanig drammend over, dat ik geen oplossing in discussiëren zie in dit topic, ik heb er ook niets mee van doen eigenlijk. Daarom haal ik me los uit deze discussie, want we zijn beiden koppig als een kale chagerijnige reiziger. No hard feelings, just hardheaded.
 
Vraagje

Weet iemand van jullie waar de foto's van vorige coventies staan op de site ?

Alvast bedankt :)
 
Ik ben er 100% bij. en voor als iemand een slaapplek zoek, check in de mini-meet's bij: Osderpy-meet nummer 6.
 
Bij deze de 'officiële' post over roken op de meet.

Het is de bedoeling dat mensen buiten roken, hierbij dienen jullie rekening te houden met de omwonenden. Nogmaals, dit houd niet in dat er buiten alleen maar gefluisterd mag worden, maar op vol volume schreeuwen is niet de bedoeling.
Indien we weer klachten krijgen gaan we mensen vragen om ergens anders te gaan roken.
Er is een uitzondering; als het gaat regenen en mensen mogen niet onder het afdakje van de zaal staan om te roken, zal de organisatie binnen een plek aanwijzen waar gerookt mag worden.

Als mensen willen blowen moeten ze dat ergens anders doen, dit is niet in of voor de zaal toegestaan.
 
[quote1412882435=Zenchi]
Bij deze de 'officiële' post over roken op de meet.

Het is de bedoeling dat mensen buiten roken, hierbij dienen jullie rekening te houden met de omwonenden. Nogmaals, dit houd niet in dat er buiten alleen maar gefluisterd mag worden, maar op vol volume schreeuwen is niet de bedoeling.
Indien we weer klachten krijgen gaan we mensen vragen om ergens anders te gaan roken.
Er is een uitzondering; als het gaat regenen en mensen mogen niet onder het afdakje van de zaal staan om te roken, zal de organisatie binnen een plek aanwijzen waar gerookt mag worden.

Als mensen willen blowen moeten ze dat ergens anders doen, dit is niet in of voor de zaal toegestaan.
[/quote1412882435]
DANK U!!! Voor een duidelijke vaststelling van de regels. En dat we niet het feest direct hoeven te verkassen.
 
Jammer dat ik dat ik deze meet moet missen, heb ook nog een mlp ccg booster voor dragonshy hier liggen die ik zou meenemen
 
ik ben er zowiezo weer bij. moet alleen eerder weg vanwege een concert die avond maar overdags ben ik er wel gewoon bij :D

hoe kun je je opgeven voor de cosplay wedstrijd btw? lijkt me ooit wel een keer leuk
 
[quote1413006989=Zenchi]
Bij deze de 'officiële' post over roken op de meet.

Het is de bedoeling dat mensen buiten roken, hierbij dienen jullie rekening te houden met de omwonenden. Nogmaals, dit houd niet in dat er buiten alleen maar gefluisterd mag worden, maar op vol volume schreeuwen is niet de bedoeling.
Indien we weer klachten krijgen gaan we mensen vragen om ergens anders te gaan roken.
Er is een uitzondering; als het gaat regenen en mensen mogen niet onder het afdakje van de zaal staan om te roken, zal de organisatie binnen een plek aanwijzen waar gerookt mag worden.

Als mensen willen blowen moeten ze dat ergens anders doen, dit is niet in of voor de zaal toegestaan.
[/quote1413006989]Amen. :)
 
Hey ik ben er toch wel lekker de hele dag bij volgende week! Ik heb een paar dienstjes de komende week laten overnemen, omdat ''Ik zo ontzettend ziek ben *insert barf sound here*''
 
[quote1413040148=Skullcoat]
Hey ik ben er toch wel lekker de hele dag bij volgende week! Ik heb een paar dienstjes de komende week laten overnemen, omdat ''Ik zo ontzettend ziek ben *insert barf sound here*''
[/quote1413040148]
En meneer zet het dan op internet...

Riiight.
 
Bitch please! Ze weten gewoon dat ik niet ziek ben, maar ik moet nog maar 2 weken, want ik heb ontslag genomen. Wat willen ze doen me ontslaan...
 
Beste Brony,

Komende zaterdag is de meet in Amsterdam!
Mijn vader heeft dichtbij een snackbar, de Sfinx. Hij verkoopt o.a patat, hamburgers, pizza´s en shoarma. Als je zin hebt in snacks kun je deze bij mn vader kopen.
Het adres is Eerste Oosterparkstraat 164. Dit is 1,5 km van de meet en 20 minuten lopen.
 
Back
Top