BroniesNL Meet #14 Nabespreking

KIJK ALLEMAAL DOMINOSTENEN! WE KRIJGEN EEN SOORT VAN RUSLAND TEGEN OEKRAÏNE HIER! DIT IS EEN NABESPREKINGS THREAD EN NIET OM TE DERAILEN DUS! IK GA MENSEN WAARSCHUWEN! ANDERS SCHAKEL IK EEN MODERATOR IN OM WAT POSTS TE DELETEN EN MET VERDERE CONSEQUENTIES VAN LOCKING VAN DEZE THREAD.

Met vriendelijke groeten,

Leonardo van de Weteringh
 
[quote1413996106=PrincessLuna]
KIJK ALLEMAAL DOMINOSTENEN! WE KRIJGEN EEN SOORT VAN RUSLAND TEGEN OEKRAÏNE HIER! DIT IS EEN NABESPREKINGS THREAD EN NIET OM TE DERAILEN DUS! IK GA MENSEN WAARSCHUWEN! ANDERS SCHAKEL IK EEN MODERATOR IN OM WAT POSTS TE DELETEN EN MET VERDERE CONSEQUENTIES VAN LOCKING VAN DEZE THREAD.

Met vriendelijke groeten,

Leonardo van de Weteringh
[/quote1413996106]

dem caps tho.
 
[quote1413995945=PrincessLuna]
KIJK ALLEMAAL DOMINOSTENEN! WE KRIJGEN EEN SOORT VAN RUSLAND TEGEN OEKRAÏNE HIER! DIT IS EEN NABESPREKINGS THREAD EN NIET OM TE DERAILEN DUS! IK GA MENSEN WAARSCHUWEN! ANDERS SCHAKEL IK EEN MODERATOR IN OM WAT POSTS TE DELETEN EN MET VERDERE CONSEQUENTIES VAN LOCKING VAN DEZE THREAD.

Met vriendelijke groeten,

Leonardo van de Weteringh
[/quote1413995945]


-niet derailen
-heeft het over domino en internationale politiek
#logica

daarbij, we hebben het over het roken dat bij de meet gebeurde, dus is nabespreken van, dat het gesprek nou lang doorgaat over een onderwerp betekend niet dat het gesprek derailt.
Ook vindt ik het raar dat -JIJ- met dreigingen komt die je zou verwachten van een mod of admin. Denk je echt dat je zoveel macht hebt of voel je je juist machteloos hierover dat je het probeert te lijken? Wie ben jij om dat soort drijgementen überhaupt te maken?

Beste Leonardo (zie je, ik bedoel het niet gemeen), als je wilt dat mensen je serieus gaan nemen moet je mischien je Caps Lock knop fixen en even wat thee nemen.
 
leuke discussie maar:
de regering heeft gisteren een nieuwe wet ingevoerd dat het nu verboden is in een pand te roken met geen uitzonderingen meer zoals de vorige wet dat aanhield.

nu moeten we iets anders vinden om mensen mee te trollen ^^
 
[quote1413996716=Gruntoks]
de regering heeft gisteren een nieuwe wet ingevoerd dat het nu verboden is in een pand te roken met geen uitzonderingen meer zoals de vorige wet dat aanhield.
[/quote1413996716]

Daar heb ik een antwoord op die ik soms wel eens gebruik:

Ziet U een jut?

niet politiek correct natuurlijk, maar ik denk dat die wet niet een heel groot probleem wordt anyhow
 
[quote1413997471=moontune]
[quote1413996716=Gruntoks]
de regering heeft gisteren een nieuwe wet ingevoerd dat het nu verboden is in een pand te roken met geen uitzonderingen meer zoals de vorige wet dat aanhield.
[/quote1413996716]

Daar heb ik een antwoord op die ik soms wel eens gebruik:

Ziet U een jut?

niet politiek correct natuurlijk, maar ik denk dat die wet niet een heel groot probleem wordt anyhow
[/quote1413997471]
Als alles politiek correct moest zijn was het maar saai hier.
 
Ik vond het zelf een prima geslaagde meet, inderdaat verliep de veiling niet helemaal zoals gehoopt en zoals princess luna heir al zij is een versterker die werkt wel handig, ik heb hier met discordian over gepraat en mijn apparatuur aangeboden dus bij de volgende meet zal er een degelijke speakerset staan met microfoon zodat de orga ook hun longen neit uit hun lijf hoeft te schreeuwen ;) ale met al een 8,5/10 er is altijd ruimte voor verbeteringen maar ik vond het zeer gezellig :D
 
[quote1414009784=PrincessLuna]
KIJK ALLEMAAL DOMINOSTENEN! WE KRIJGEN EEN SOORT VAN RUSLAND TEGEN OEKRAÏNE HIER! DIT IS EEN NABESPREKINGS THREAD EN NIET OM TE DERAILEN DUS! IK GA MENSEN WAARSCHUWEN! ANDERS SCHAKEL IK EEN MODERATOR IN OM WAT POSTS TE DELETEN EN MET VERDERE CONSEQUENTIES VAN LOCKING VAN DEZE THREAD.

Met vriendelijke groeten,

Leonardo van de Weteringh
[/quote1414009784]
HAPPY INTERNATIONAL CAPS LOCK DAY

(JA HET IS INTERNATIONALE CAPS LOCK DAG)
 
[link]https://www.facebook.com/media/set/?set=a.382437131903672.1073741836.367979193349466&type=1[/link]

Hier zijn de fotos ^^2x
 
[quote1414336011=Deltadexs]
[link]https://www.facebook.com/media/set/?set=a.382437131903672.1073741836.367979193349466&type=1[/link]

Hier zijn de fotos ^^2x
[/quote1414336011]
Paparazii Gespot :3
Met je fotos en je pagina ;)

~Leo
 
[quote1414454781=Skullcoat]
Jammer joh er is binnen gerookt. Boehoe, is er iemand dood gegaan? Heeft er iemand een astma-aanval gekregen? Heeft er iemand hoestbuien gekregen? Nee... En hoe komt dat? Omdat de rokers vlak bij de uitgang zaten en de rest was of in de grote zaal of in de kelder. En zeg nu niet dat de rokers d rest heeft weggejaagd, want er zat in de eerste plaats daar al niemand, dus dan kunnen we dat kleine beetje ruimte toch maar beter gebruiken.
Het is gebeurd dus geen reden om er over door te blijven zeiken. Laten we het er nu maar gewoon bij laten...

EDIT:
Als je niet wilt dat ik je Fret noem haal ''Fret'' dan uit je bijnamen lijst...

[/quote1414454781]
Wel fijn dat jij graag longkanker krijgt door meeroken, maar niet iedereen is zo achterlijk suïcidaal als jij
 
He is het misschien afgelopen met alle haat naar iedereen??? Gaat het echt alleen maar serieus over ROKEN. Dat verpeste de meet? Ik heb daar geen last van gehad en sommige andere mensen misschien ook niet.

~Leonardo van de Weteringh
 
[quote1414500955=Massadassa]
Wel fijn dat jij graag longkanker krijgt door meeroken, maar niet iedereen is zo achterlijk suïcidaal als jij
[/quote1414500955]

hoezo meeroken? als je deze thread ECHT gelezen zou hebben zou je weten dat a. de rokers bij de deur zaten. b. de tent goed geventileerd was waardoor de rook wegtrok en meeroken dus erg moeilijk is tenzij je er naast gaat zitten. betwijfel dat je dat doet als je echt zo bang bent dat een klein beetje rook je meteen longkanker geeft, wat ook vrij moeilijk is.

ik denk dat ik maar ga vragen of de grote meets gesplitst kunnen worden voor rokers en niet rokers, met al deze rook onzin, jesius.
 
[quote1414526238=Massadassa]
[quote1414454781=Skullcoat]
Jammer joh er is binnen gerookt. Boehoe, is er iemand dood gegaan? Heeft er iemand een astma-aanval gekregen? Heeft er iemand hoestbuien gekregen? Nee... En hoe komt dat? Omdat de rokers vlak bij de uitgang zaten en de rest was of in de grote zaal of in de kelder. En zeg nu niet dat de rokers d rest heeft weggejaagd, want er zat in de eerste plaats daar al niemand, dus dan kunnen we dat kleine beetje ruimte toch maar beter gebruiken.
Het is gebeurd dus geen reden om er over door te blijven zeiken. Laten we het er nu maar gewoon bij laten...

EDIT:
Als je niet wilt dat ik je Fret noem haal ''Fret'' dan uit je bijnamen lijst...

[/quote1414454781]
Wel fijn dat jij graag longkanker krijgt door meeroken, maar niet iedereen is zo achterlijk suïcidaal als jij
[/quote1414526238]

Les een voor de nieuwe

Eerst lezen dan posten.
 
[quote1414535943=TheDutchAnon]
[quote1414526238=Massadassa]
[quote1414454781=Skullcoat]
Jammer joh er is binnen gerookt. Boehoe, is er iemand dood gegaan? Heeft er iemand een astma-aanval gekregen? Heeft er iemand hoestbuien gekregen? Nee... En hoe komt dat? Omdat de rokers vlak bij de uitgang zaten en de rest was of in de grote zaal of in de kelder. En zeg nu niet dat de rokers d rest heeft weggejaagd, want er zat in de eerste plaats daar al niemand, dus dan kunnen we dat kleine beetje ruimte toch maar beter gebruiken.
Het is gebeurd dus geen reden om er over door te blijven zeiken. Laten we het er nu maar gewoon bij laten...

EDIT:
Als je niet wilt dat ik je Fret noem haal ''Fret'' dan uit je bijnamen lijst...

[/quote1414454781]
Wel fijn dat jij graag longkanker krijgt door meeroken, maar niet iedereen is zo achterlijk suïcidaal als jij
[/quote1414526238]

Les een voor de nieuwe

Eerst lezen dan posten.

[/quote1414535943]

But...

Massadassa:Joined: Sun Jan 19 2014
TheDutchAnon:Joined: Sat Aug 02 2014


WTqVH0T.jpg
 
[quote1414538800=Saintflow]
[quote1414535943=TheDutchAnon]
[quote1414526238=Massadassa]
[quote1414454781=Skullcoat]
Jammer joh er is binnen gerookt. Boehoe, is er iemand dood gegaan? Heeft er iemand een astma-aanval gekregen? Heeft er iemand hoestbuien gekregen? Nee... En hoe komt dat? Omdat de rokers vlak bij de uitgang zaten en de rest was of in de grote zaal of in de kelder. En zeg nu niet dat de rokers d rest heeft weggejaagd, want er zat in de eerste plaats daar al niemand, dus dan kunnen we dat kleine beetje ruimte toch maar beter gebruiken.
Het is gebeurd dus geen reden om er over door te blijven zeiken. Laten we het er nu maar gewoon bij laten...

EDIT:
Als je niet wilt dat ik je Fret noem haal ''Fret'' dan uit je bijnamen lijst...

[/quote1414454781]
Wel fijn dat jij graag longkanker krijgt door meeroken, maar niet iedereen is zo achterlijk suïcidaal als jij
[/quote1414526238]

Les een voor de nieuwe

Eerst lezen dan posten.

[/quote1414535943]

But...

Massadassa:Joined: Sun Jan 19 2014
TheDutchAnon:Joined: Sat Aug 02 2014


WTqVH0T.jpg



[/quote1414538800]

4 posts in almost a year.

370 posts in barely 3 months.


I call newfag.
 
Mensen, ik begrijp de frustratie van beide kanten maar als jullie een discussie over zoiets als roken hebben probeer dan eens wat minder uit het "ik" standpunt te denken, want de meeste argumenten die hier gegeven worden vallen in de categorie "Ik vind iets, dus het is zo".

Een goed geventileerd gebouw kan er juist voor zorgen dat de luchtstroom rookdeeltjes alsnog gewoon naar binnen trekt, dus bij de uitgang zitten is geen argument dat een ander er geen last van kan hebben.

Dat er niemand een astma-aanval of iets dergelijks zichtbaars heeft gekregen is mooi, maar neemt niet weg dat rook voor veel mensen alsnog hinderlijk is.

Iedereen heeft een andere mate van gevoeligheid voor de tientalle verschillende stoffen in sigarettenrook. Wat de één niet eens merkt kan een ander als onprettig ervaren en de derde kan er behoorlijk last van hebben.

Op korte termijn kun je in verschillende mate (afhankelijk van je gevoeligheid) irriterende ogen of hoofdpijn krijgen of misselijk worden, maar voor het ontwikkelen van longkanker moet je doorgaans stelselmatig meeroken of in een rokersomgeving verblijven.

Wat ik echter een interessanter vraagstuk vind is of de Orga afspraken heeft met de zaalbaas wie een eventuele boete betaald mocht die, in het uitzonderlijke geval dat er gecontroleerd wordt, worden uitgeschreven. Aangezien de meets niet besloten zijn is het technisch gezien gewoon bij wet verboden tenzij er een speciale, afgesloten ruimte voor de rokers is ingericht. En dat laatste lijkt me nogal onwaarschijnlijk als ik de thread zo lees.
 
Back
Top