[quote1413924595=JackySparrow]
Heel slap antwoord, hoor. Ik zal de volgende keer ook eens doen wat eigenlijk niet mag volgens de orga regels. En als er wat van gezegd wordt zal ik ook zeggen dat niemand last er van heeft. Wordt het dan ook in ene gedoogd? Als ik besluit te komen want ik kan ook de gezelligheid elders zoeken met mensen die wel aan een ander denken.
[/quote1413924595]
Je mag nu wel effe kappen met autistisch doen. De rokers waren in eerste instantie buiten aan het roken en daar hadden zij geen probleem mee. Het opperhoofd van het pand heeft uit zichzelf gezegd dat we naar binnen moesten. Ik heb toen zelfs nog aangegeven dat mensen binnen dan als een stel randdebielen gaan zeiken. Zijn woorden vrij vertaald uit het Engels (hij is uit Australië hierheen gekomen FYI): "Het maakt mij geen zak uit wat ze er van vinden, ik ben de baas." Dat zei hij met een glimlach op zijn gezicht. De rokers hebben dus niet de grote baas erbij geroepen, wat jij klakkeloos roept. De rokers hebben het dan nog zo goed mogelijk weten op te lossen door dicht bij de uitgang te gaan zitten. Zoals Sergi al zei, het pand ventileert goed door. Anders bleef de rook hangen, en dat deed het niet.