BroniesNL Meet #14 Nabespreking

[quote1414609627=PrincessLuna]
##Toate woamenii are nebună în cap! Să mai zic al ce-vă să nu respund la toatele quotulul cine-va să postează în mara distanță toate woamenii numai vorbeşte protsii şi negativitatulule, eu vreau se commandază se oprim cu toate acici şi se vorbim ce am scris pe postul. Potim se fac un post nou se vorbim preste Fumâtorii daca vrea? Să mai mare soluție sa tak şi se opreştii cu stupidululur!##
[/quote1414609627]

Beste Leonardo, het klopt inderdaad dat jij deze thread hebt aangemaakt maar aangezien het om een nabespreking gaat horen daar juist ook de negatieve dingen bij. Ik kan me ook wel leukere onderwerpen voorstellen, maar blijkbaar is roken een belangrijk punt voor velen, en je kunt dan wel voor alles een aparte thread aanmaken maar de aanleiding van de discussie ligt blijkbaar toch ergens tijdens meet 14.

En als je dit gewoon in het Nederlands schrijft kan iedereen het ook gewoon lezen en er op reageren, want wat je nu doet komt naast derailen behoorlijk in de buurt van trollen.
 
Ok, dit topic gaat al lang niet meer over wel of niet roken en al helemaal niet meer over de meet. Ik heb het laatste gedeelte van het topic opgeschoond en ga dit niet nog een keer doen.

Hou het in dit topic over de meet of discussieer op een fatsoenlijke manier over wel of niet roken. Post geen onzin, ga geen mensen pesten en discussieer nou niet of er wel of niet over roken gepraat mag worden. Dat is zo'n inhoudsloze discussie en in dat geval verwijs ik je door naar Moonlights bovenstaande post.
 
Ondanks de felle discussie achteraf lijkt het op de foto's toch een hele gezellige meet te zijn geweest. Hopelijk hoef ik de volgende keer niet te werken en kan ik er een keertje bij zijn.
 
[quote1420927211=PrincessLuna]
[quote1413656797=Moonlight]
[quote1413652165=PrincessLuna]
Ik geef het een 8/19 best geslaagd maar mocht iets beter.

~Leonardo
[/quote1413652165]

Hm 8 out of 19, dat is dus een onvoldoende. ;)
Misschien kun je iets specifieker zijn en zeggen wat er beter mag, dan kan de orga daar wellicht iets mee.
[/quote1413656797]

#Typvout Ik zet de volledige ervaring morgen neer. Ik moet eerst bijkomen van een hele dag zonder eten en drinken. een soort Vastendag.
[/quote1420927211]

Holy shit, je kan nederlands :OO
 
Back
Top