BroniesNL Meet #14 Nabespreking

PrincessLuna

Well-Known Member
Ik geef het een 8/10 best geslaagd maar mocht iets beter.

Je zal je eigen verhaal zo kunnen opschrijven

~Leonardo
7:00 Mijn bed uit
8:30 klaar om naar Leiden Centraal te gaan
9:00 Arriveert daar.
10:15 De reisorga komt aanhuppelen na (1 uur en een kwartier wachten)
11:05 tot die tijd die hier tussen zat hebben we op 2 andere gewacht.
11:43 Kwamen we zogezegd aan op ACentraal
11:44 Lopen naar Plantage Doklaan
12:15 komen we er aan en wordt alles opgezet en is er een mannetje of 20 al aanwezig.
13:00 Introductie waar ik niet bij heb gestaan omdat ik druk bezig was met "dingen"
13:30 Fanfic wedstrijd begon; ook niet aan meegedaan
13:30 Kennismaking activiteit (geen idee waar dat plaatsvond)
13:31 1/4 van het blad volgetekend met batponies en andere dingen
14:00 Quiz die vol met vragen zat die ik niet wist. (Afkijken is een goed medicijn)
14:(weetikveel) Is die quiz afgelopen.
15:(nogwat) Lootjes gekocht en gegrabbelt (met cheats er is een trucje om dingen te herkennen door te voelen aan een prijs en weten welk figuur het is.
15:30 Drinken!!! Rondlopen Gestalked worden Mijn plushie afgepakt laten worden en hem weer terug veroveren.
16:00 Als het goed is de veiling die lang duurde.
16:30 PAUZE 15 MIN
16:45 LOTTO (WAAR IK IETS WON EN SCHAAMDE ME DOOD)
16:55 Deel 2 veiling en eem compromiss gesloten met een verkoper.
18:00 Was de veiling afgelopen en begon alles eem beetje opteruimen ik naar de tafel en met Dawn mijn tekeningen geshowed en andere dingen die ik mee had.
19:00 Lopend weer terug naar Centraal
19:?? (Dawn kwam op het laatste moment nog in de trein)
19:??? Wij bijpraten en nabespreken.
19:58 Halte Heemsteede waar zei eruit moest *hugs* En ik naar Leiden centraal
19:59 Praten met een Portugees stel in het engels over het verschil tussen Whatsapp en Skype.
20:08 Leiden Centraal
20:35 Komt RarityBelle nog met de trein na mij aanhuppelen.
20:37 Zijn bus komt
20:38 Mijn bus komt
20:38 Ik stap in bus rijdt weg met mij
20:40 Iemand moest ik helpen waar Aaltje Noorstraat was in Leiden. Ik verwees hem naar Meerburgkade en wees hem de weg.
21:15 Ik kom bij Kerkweg aan
21:21 Thuis
21:30 Alles uitpakken en eten maken en opeten (had 12 uur niks gegeten)
22:00 Ouders komen thuis
22:55 Tragisch geval dat mijn oma in Roemenië is overleden :( RIP YOU NEVER WALK ALONE
23:30 Melatonine innemen en naar bed!
Pro's:
Verkeerd ingeschat aantal mensen dat kwam opdagen
Tekenen!!!
Friendlyness
Cons:
Orga, NEEM EEN VERSTERKER MEE DIE HET DOET
Orga, 18:00 Episode (geen episode gezien xD no problem)
Orga, Betere activiteiten AUB
Orga, Beter aangewezen werkplek krijgen (de incheck bij de veiling verliep nogal stug
Aanbod op de veiling
Duratie van de veiling
Aanbod aan activiteiten

Verbetering:
Orga, ga iets regelen en wijs iemand aan en laat hem dat werk gaan doen!


Conclusie:
8/10 Maar Orga!!!

~Leonardo
 
[quote1413652165=PrincessLuna]
Ik geef het een 8/19 best geslaagd maar mocht iets beter.

~Leonardo
[/quote1413652165]

Hm 8 out of 19, dat is dus een onvoldoende. ;)
Misschien kun je iets specifieker zijn en zeggen wat er beter mag, dan kan de orga daar wellicht iets mee.
 
[quote1413656797=Moonlight]
[quote1413652165=PrincessLuna]
Ik geef het een 8/19 best geslaagd maar mocht iets beter.

~Leonardo
[/quote1413652165]

Hm 8 out of 19, dat is dus een onvoldoende. ;)
Misschien kun je iets specifieker zijn en zeggen wat er beter mag, dan kan de orga daar wellicht iets mee.
[/quote1413656797]

#Typvout Ik zet de volledige ervaring morgen neer. Ik moet eerst bijkomen van een hele dag zonder eten en drinken. een soort Vastendag.
 
Ik vond het wel geinig. Het enige wat jammer is is dat het een beetje uhm ja hoe zeg ik het... Steeds hetzelfde is, maar het is ook gewoon moeilijk om nieuwe activiteiten te bedenken, naast ook nog eens de meets ten eerste waar maken en zelf nog een leven te hebben.

Al met al een zeer geslaagde meet
 
[quote1413660902=Skullcoat]
Ik vond het wel geinig. Het enige wat jammer is is dat het een beetje uhm ja hoe zeg ik het... Steeds hetzelfde is, maar het is ook gewoon moeilijk om nieuwe activiteiten te bedenken, naast ook nog eens de meets ten eerste waar maken en zelf nog een leven te hebben.

Al met al een zeer geslaagde meet
[/quote1413660902]
Misschien een extra activiteiten coördinator (soort van orga lid) en misschien is het handig om mensen werk aan te wijzen ipv "just do something"
 
Ik vond het gezellig een globaal oordeel is het niet echt want het was mijn eerste meet. Mijn tip is de veiling kan de orga de volgende keer misschien beter in een andere ruimte doen waar het wat stiller is en wat meer tempo erin is denk ik ook handig anders raken mensen verveeld :)
 
kutmeet, never again.

neehoor, het was weer lachen. ik was er veel later bij, das wel kak, maar ondanks dat was de tijd die ik er besteed heb meer dan OK
 
een warme dag in een benouwd hok niet geheel perfect maar dat maakt helemaal niet veel uit dat het verder dik lollig was.

+ de reactie van de mensen die een pony in hun gezicht geduwd kregen^^
 
Een hele goede meet meet voor mijn eerste keer!
veel geweldigen mensen ontmoet en gesproken, echt een en al fun!

Omdat het mijn eerste meet is, kan ik nog geen cons geven, maar dat is logisch ;)
 
Ik geef het een 8/10 het ging best goed maar mocht iets beter.

tops:
- de sfeer was erg goed, er werd niet gescholden en iedereen deed normaal tegen elkaar.
- dat het voor ieder budget is, zoals gratis entree en gratis snoep
- het overzicht, zodat je kon zien hoe laat er wat te doen was.
- afwisseling van de activiteiten

tips:
- de veiling kwam moeilijk op gang en was druk. Misschien handig dat er eerst allemaal stoelen worden klaargezet voordat het begint, want nu stond de helft en zat er ook een deel. Daardoor komt het al wat rommeliger over. Verder misschien een goede microfoon? Want niet iedereen kon het verstaan. En dat de deuren eventueel dichtgaan van de zaal naar het café, zodat er geen drukke in en uitloop is en de mensen die niet aan de veiling mee willen doen verder rustig hun eigen gang kunnen gaan in het café.
- dat als er een activiteit wordt gehouden zoals een quiz, deze misschien in een aparte ruimte kan? Of eventueel beneden? Want door de drukte is het moeilijk om op de activiteit te letten.

Deze meet was mijn eerste keer maar zeker voor herhaling vatbaar. Daarom ben ik er de volgende keer ook weer bij. Ik vond het erg gezellig.
 
Ik heb het weer erg naar mijn zin gehad en vond het leuk om velen van jullie (weer) te ontmoeten!

Wat betreft de variatie in events en de Meets in het algemeen, jullie zijn altijd welkom om je ideeën met de Orga te delen! Stuur een mail, PM, postduif, wat dan ook, wij zijn altijd blij met nieuwe ideeën. :)

En wat betreft de veiling, wij zijn nu bezig met het verzinnen van een nieuwe manier om de veiling te doen, maar ook hiervoor geldt: laat je horen.

Groetjes, Ditz
 
[quote1413739710=DitzyDoo]
Ik heb het weer erg naar mijn zin gehad en vond het leuk om velen van jullie (weer) te ontmoeten!

Wat betreft de variatie in events en de Meets in het algemeen, jullie zijn altijd welkom om je ideeën met de Orga te delen! Stuur een mail, PM, postduif, wat dan ook, wij zijn altijd blij met nieuwe ideeën. :)

En wat betreft de veiling, wij zijn nu bezig met het verzinnen van een nieuwe manier om de veiling te doen, maar ook hiervoor geldt: laat je horen.

Groetjes, Ditz
[/quote1413739710]

Laten we Chinezen met miljoenen in deze fandom in Nederland investeren misschien helpt dat wel. Als ik 3 miljoen win dan zal ik zeker 1 miljoen missen voor deze fandom <3

~Leonardo
 
Eerste meet voor mij!
Thought it was amazing!
Naast de gegrabbelde gouden pony en de gewonnnen fanfic wedstrijd :D :celesyay:
al duurde de veiling wel veeeeel te lang.
maar goed; alles is geweldig gegaan in mijn ogen!
 
Vond het een leuke meet. Was weer erg gezellig. Grabbelton was zeer geslaagd imo en er is weer een mooi deel naar de orga gegaan. :) De quiz was ook leuk om eens aan mee te doen. (2x prijs ook nog XD)

Vond alleen de veiling erg lang duren. Merkte dat niemand op t einde meer echt zin had om ergens op te bieden. No idea hoe dit eventueel verbeterd zou kunnen worden. Tevens hoop ik wel dat we de volgende x een andere zaal kunnen krijgen. Deze is gewoon kwa geluid niet best. Zeker niet met een microfoon helaas.

Aftermeet bij de Mac was wel lachen. Wel een rot end lopen, dat wel. XD

I demand pics now.
 
Het was erg rustig en relaxed. Temperatuur was goed aangenaam, zaal galmde niet zo erg meer en het was fijn om voor de verandering wat ruimte te hebben om te staan of lopen.

Veiling duurde wel een beetje lang, mensen konden echt niet stil zijn en orga was moeilijk te verstaan hierdoor. En ik had geen flauw idee wanneer de trekking van de loterij was... maar misschien ben ik kippig ofzo. En misschien volgende keer een pad in het midden bij de stoelen vrijhouden? Iedereen moest de hele tijd omlopen. Maar nou hou ik op, want ik zit nietige puntjes op te noemen.

[quote1413754595=TornadoTwist]
I demand pics now.
[/quote1413754595]
^
 
super meet echt ''veel'gedaan zoalsspenderen van mijn geld :p maar goed mijn zaken XD uhhm nou ja ponyhunt gedaan erg leuk om te doen ookal was iederen op en top druk :p (heb ik gaan last van was juist leuken) en natuurlijk de stuff die gewoon gebeurde gewoon weer hertstikke gezellig :) heb verder niks aan of op te merken :) 10/10
 
Back
Top