Verzamelpunt Rotterdam voor meet #9

[quote1363866915=ValanciaChan]
Stefanbrony en Sebastiaan willen jullie met mij meereizen qua korting?
[/quote1363866915]
Geldt die korting ook als ik bij centraal station op de trein stap?(ik heb niet echt verstand van de trein, laat staan hoe het werkt)
 
Je moet samen reizen om de korting te krijgen. Als er controle is tussen Rotterdam en delft terwijl Valencia er niet is maar jij wel met korting reist heb je een probleem.

Je moet dus of met iemand met korting vanaf rdam, of een kortingskaart alleen van delft naar Haarlem
 
[quote1364313489=Sickpony]
Ik doe ook wel mee met mijn auto. Ik moet immers nog mijn Toys 'R Us grouporder spul meenemen. Dus lifters kunnen meereizen.
[/quote1364313489]

Hierbij rij ik graag mee met de auto, is er nog plek?
 
Er zal onderhoud aan het spoor zijn tussen Delft en Den Haag HS. Ik zal hiermee rekening houden met het plannen van de reis. Waarschijnlijk betekend dit dat wij een NS bus moeten pakken tussen delft en den haag, exacte route en tijden volgen nog.

EDIT: De treinreis staat in de OP. Als er klachten zijn over dit voorstel dan hoor ik het wel.
 
[quote1364329183=Ossie]
Er zal onderhoud aan het spoor zijn tussen Delft en Den Haag HS. Ik zal hiermee rekening houden met het plannen van de reis. Waarschijnlijk betekend dit dat wij een NS bus moeten pakken tussen delft en den haag, exacte route en tijden volgen nog.

EDIT: De treinreis staat in de OP. Als er klachten zijn over dit voorstel dan hoor ik het wel.
[/quote1364329183]
Kan je de NS-dagkaart ook gebruiken voor de NS-bus of moet je dan nog een apart kaartje kopen?
 
Je kunt gewoon met je trein kaartje in de NS-bus, het is immers een door de NS geregelde vervanging voor de trein. Ook mensen met een ov-chipkaart kunnen gewoon mee (als het goed is niet uitchecken en gewoon instappen)
 
[quote1364375765=Kyderra]
[quote1364313489=Sickpony]
Ik doe ook wel mee met mijn auto. Ik moet immers nog mijn Toys 'R Us grouporder spul meenemen. Dus lifters kunnen meereizen.
[/quote1364313489]

Hierbij rij ik graag mee met de auto, is er nog plek?
[/quote1364375765]

Eeyup, tweede plekje is hierbij ook bezet in mijn auto. Heb nog 1 plekje over (of 2 als je het heel gezellig met iemand anders wilt maken, en zelfs 3 als je er niks op tegen heb om de reis door te brengen in mijn kofferbak).

M'n plan is om 11 uur te vertrekken vanaf Rotterdam Centraal, ik sta dan klaar bij de fietsenhokken aan het Delftseplein. Met al dat NS gesleutel aan het spoor tussen Delft en Den Haag is het misschien handiger als we ook wat meer auto's inschakelen. Ik zou als ik jullie was nog een beetje navragen bij andere Bronies in 010 die een auto hebben.
 
ik ben vanaf 10 uur op station delft dankzij mijn bus die niet aansluit met de rest :')

loop rond in een paarse jas, waarscijnlijk een zwarte muts op en een licht blauwe tas met tekeningen erop.
 
Ik kom ook weer mee vanuit rotterdam (En heb ook een kaart waarmee ik korting kan geven als dat nog nodig gaat zijn)
 
rollin haalt me op met de auto dus ik reis niet mee
aleen voor de terug weg wil ik wel graag meereizen
 
[quote1364927486=PatPatPat]
Ik kom ook weer mee vanuit rotterdam (En heb ook een kaart waarmee ik korting kan geven als dat nog nodig gaat zijn)
[/quote1364927486]
Yay korting je heb zojuist mijn eerste grote meet gered! ^^
 
Ik neem ook nog iemand mee. Tenminste, ik zie hem pas op Rotterdam Centraal. Hij reist dus met mij mee op korting, dat dan weer wel
 
We hebben momenteel het punt bereikt dat we een overvloed aan kortingskaarten hebben, het komt qua korting uitedelen wel goed (voor zowel rotterdam als delft).

Nog even een laatste reminder: Je kan pas op iemands kortings reizen als je ook werkelijk samen met die persoon reist!
Kom je eerst met de trein naar rotterdam om vanuit daar verder te reizen:
- Koop een kaartje naar rotterdam centraal met volledig tarief
- Zodra je op rotterdam bent koop je een kortings kaartje naar haarlem spaarnwoude (wel een beetje speling qua tijd inplannen dan :p)
 
ik kom van Antwerpen met de trein, dat is toch via Rotterdam dus ik kom wel mee. en idk hoe al die korting zit, ik koop wel mooi een simpel internationaal ticket.
 
Ik kom vanuit Dordrecht dus ik ga ook wel gezellig mee! (ik heb abo dus korting voor andere mensjes)
 
Back
Top