Verzamelpunt Rotterdam voor meet #9

Ossie

Well-Known Member
Yes, het is weer tijd voor een grote meet!

En wederom zal ik met veel liefde de reis van Rotterdam naar Haarlem verzorgen :3

Dus, ga jij vanuit/via Rotterdam Centraal naar Haarlem? Meld je in dit topic zodat we gezellig samen kunnen reizen!
(Heb je een kortingskaart? Meld het dan zodat we de meereiskorting kunnen verdelen :3)

Reizigers:
- Ossie (kortingskaart)
- Quentin
- Sebastiaan
- Stefanbrony
- Wous (vanaf Delft)
- EpicDoctorX
- NickelSeethe+1 (kortingskaart)
- ValanciaChan (vanaf Delft, kortingskaart)
- Henk (vanaf Delft, kortingskaart)
- PatPatPat (kortingskaart)
- Jodenkoekz (koringskaart)
- Kleintje
- NitroRay
- Strategia (kortingskaart)
- Cloud_Kicker+1

Reisplan Trein:
Verzamelen voor de Starbucks (in de stationshal tussen perron 12 en 13) op Rotterdam Centraal tussen 9:45 en 10:00 (eerder kan natuurlijk ook)
Trein vertrekt om 10:07 van spoor 9
Trein arriveert om 11:55 in Haarlem Spaarnwoude
Volledige reis: http://9292.nl/reisadvies/station-rotterdam-centraal/station-haarlem-spaarnwoude/aankomst/2013-04-06T1155?bus=off&metro=off&tram=off&veerboot=off#

Vanwege werkzaamheden aan het spoor zijn we gedwongen om tussen Delft en Den Haag HS met een NS bus te reizen. (Dit is wel weer wat makkelijker om de reizigers van Delft te ontmoeten :3)

Reisplan Auto:
- Sickpony gaat met de auto, contacteer hem als je mee wilt
 
Ik doe ook wel mee met mijn auto. Ik moet immers nog mijn Toys 'R Us grouporder spul meenemen. Dus lifters kunnen meereizen.
 
als ik ga reis ik natuurlijk weer mee

also is het messchien slim om mensen met kortingskaart hier ook direct erbij te zetten?
 
dit keer kom ik wel met de trein (niet net zo als de vorige keer dat ik onverwacht van uit deurne moest komen)

edit: hopen dat er niet weer iemand voor de trein springt net zo als de vorige keer
 
Ik ga ook gezellig mee.
Het is mijn eerste meet waar ik heen ga en dan kan ik meteen wat mensen leren kennen :)
Ik heb alleen geen kortingskaart.
 
Dat geeft niet, dan ben jij de 3e (en laatste) persoon die met 40% korting op mijn kaart meereist :3
 
Let er alleen wel op dat je pas op mijn korting kan reizen als je ook werkelijk samen met mij reist(dus vanaf rotterdam centraal). Je moet dan een kaartje kopen met kortingstarief van rotterdam centraal naar haarlem spaarnwoude. (terugreis alleen als we ook samen terug gaan)
 
Jaaa, ik ga ook mee vanuit Delft! Maar ik reis sowieso al met korting, leve de studenten-OV-kaart. :D
 
Back
Top