Verzamelpunt Rotterdam voor meet #9

[quote1365020506=Kleintje]
Ik kom vanuit Dordrecht dus ik ga ook wel gezellig mee! (ik heb abo dus korting voor andere mensjes)
[/quote1365020506]

hoe kan ik je herkennen en kan ik ook korting krijgen met mijn ov chipkaart XD
 
't Is misschien een beetje kort dag, maar ik ben ook van plan om te gaan. Ik heb een OV-chipkaart met 40% dalkorting, ik weet niet of dat ook als kortingskaart voor anderen geldt, zo ja dan ben ik natuurlijk zeker bereid om anderen daar gebruik van te laten maken.
 
Door mijn 4 en een halve 0 uren contract banen is het heel moeilijk voor mij om in de toekomst te plannen. Ik heb op dit moment nog niets gepland voor de Zaterdag, en ervanuitgaande dat er niemand uitvalt waardoor ik mogelijk gebeld ga worden met de vraag of ik in wil vallen voel ik me veilig genoeg om gewoon te claimen dat ik ga komen ( tenzij ze me dubbel gaan betalen )

De kosten voor mij zijn 5,19 voor een enkeltje naar de ontmoetingsplek te Rotterdam ( Starbucks... wel even zoeken ), en 11,20 naar Haarlem. En dan moet ik ook nog terug. Ik denk dat ik er wijs aan doe om een dagkaart te bemachtigen. Ik zie jullie daar :)

Ow, en ik neem een gast mee. Een maat van mij die zelf minstens een paar blindbag ponies heeft gekocht en toch wel erg benieuwd is naar het hele "Brony" fenomeen... Be nice :)
 
Succes met het zoeken van een dagkaart, ik heb gehoord dat ze bijna nergens meer te krijgen zijn :(
En anders kan je nog vanaf rotterdam centraal met 40% korting op iemands kortingskaart reizen

Mocht iemand nog mijn nummer willen hebben, stuur dan even een PM
 
[quote1365160476=Cloud_Kicker]De kosten voor mij zijn 5,19 voor een enkeltje naar de ontmoetingsplek te Rotterdam ( Starbucks... wel even zoeken )[/quote1365160476]

De Starbucks is gewoon in de hal van Rotterdam CS. Ik weet niet waar je vandaan komt, en hoe je naar CS gaat, maar de stationshal wijst zichzelf, dus hopelijk is dat niet zo'n groot probleem.
 
[quote1365183213=EpicDoctorX]
Moet ik eigenlijk een kaartje kopen om die korting te krijgen of kan ik gewoon mijn ov meenemen?

[/quote1365183213]

Je kan het product "samenreiskorting" op je OV chipkaart laden zodra je op rotterdam centraal bent. Maar je kan ook een kaartje kopen, is maar wat jij makkelijker vind
 
ik kom om 9:45 aan vanuit tilburg :) precies op tijd dus haha

Edit: trein heeft vertraging (het zal ook 'ns niet (haha snap je, "ns", haha)) dus ik ben iiiiets later. Gelukkig nog steeds op tijd ^^
 
[quote1365231344=Wous]
Stap 1 compleet: op tijd wakker worden!
[/quote1365231344]

Ik zit al 10 min in de trein goddamnit xD
 
[quote1365231325=Wous]
Stap 1 compleet: op tijd wakker worden!
[/quote1365231325]

Estimated time of arrival for fist train stop: 1 hour 40 minutes,
Train arriving in 20 inutes.

mlfw9201-210545.gif
 
Back
Top