Verzamelpunt Rotterdam Meet #10

Ossie

Well-Known Member
Aww yeah, meet 10! Na even een tijdje gen grote meets is het toch eindelijk weer tijd om Haarlem te bezoeken. En zoals de laatste 2 meets heb ik er weer ontzettend veel zin in om met jullie samen te reizen vanaf Rotterdam naar Haarlem :3

Eventjes wat info:
- De meet is op 27 juli
- We gaan net zoals de vorige 2x mergen met een andere verzamelgroep op leiden (en mensen vanuit delft kunnen zich ook in dit topic melden)
- Vergeet het niet te zeggen als je een kortingskaart hebt! Ook al reis je zelf niet gratis, je kan altijd 3 mensen met korting met jou mee laten reizen, dat drukt de reiskosten voor iedereen ontzettend!

Verzamel locatie en tijd
Zoals traditie op Rotterdam Centraal bij de Starbucks (tussen spoor 12 & 13, tegenover de BK).
We nemen deze route: http://9292.nl/reisadvies/station-rotterdam-centraal/station-haarlem-spaarnwoude/aankomst/2013-07-27T1155#

Verzameltijd Rotterdam Centraal: 10:30-10:45
Vertrek trein: 10:52 van spoor 9
Aankomst Leiden: 11:25
Aankomst Haarlem Spaarnwoude: 11:55

Reizigers:
- Ossie (Orga) (Kortingskaart)
- stefanbrony (Kortingskaart)
- Mike
- Kyderra
- Henk (Vanaf Delft)
- Maki (Vanaf Schiedam)

Wil je meereizen vanaf of via Rotterdam Centraal? Laat dan even een berichtje achter (en vergeet niet te vermelden of je een kortingskaart hebt) :3
 
Ik zit even op de routeplanner te kijken, misschien dat ik met de trein via Weert naar R'dam ga. Hij geeft aan dat ik bij station Blaak aankom, is dit dicht bij R'dam centraal?
 
@Mike dat is het intercity station voor Rotterdam Centraal, 1 station verder en je bent op centraal dus dat komt wel goed uit ;)
 
Okay :)
Nog even uitvogelen hoe dat met overstappen en al werkt, komt wel goed denk ik (de eerste keer dat ik met de trein ergens naar toe ga)
 
Check anders even de reis vanaf Weert naar Rotterdam Centraal, vanaf daar neem ik de zorgen over overstappen op me ^^
 
Okay ^-^
Ik kijk nu op de site van NS, en daar zie ik zodirect niet echt iets over overstappen staan. Wel dat, als ik bijv. de trein van 8:12 pak, ik rond 9:41 op R'dam centraal zou staan
 
Je hoeft van blaak niet over te stappen op de trein naar centraal, elke trein die langs blaak komt, komt ook langs rotterdam centraal. Hoe het met overstappen is tussen Weert en Rotterdam weet ik niet, maar dat zal de NS site je wel kunnen vertellen ^^
 
Op site van NS zie ik niet of ik moet overstappen. Het enige wat dat aan zou kunnen duiden zijn 'spoor 2, 5, 6 en 9'
[link=http://www.ns.nl/reisplanner-v2/index.shtml]Waar ik zit te kijken[/link]

'K ben echt een treinnoob
twilightsheepish.png
 
Je moet overstappen in Eindhoven. Je komt daar op spoor 5 aan, en je moet naar de intercity op spoor 6 naar Rotterdam Centraal
 
Okay, bedankt
pinkiehappy.png

Als dat de enige plek is waar ik over moet stappen, komt het wel goed
 
Zelf moet je alleen overstappen in Eindhoven zo te zien. En dan op Rotterdam kan je met ons mee reizen, en wij stappen zelf nog een paar keer over (Leiden en Haarlem waarschijnlijk), maar daar houd ik rekening mee, hoeven jullie je geen zorgen over te maken ^^
 
^^
Nog even uitzoeken hoe Eindhoven Station ongeveer in elkaar zit, en dan komt dat wel goed.

Hoe laat vertrekken jullie, en waar herken ik jullie groep dan aan? Dan zorg ik dat ik de trein pak die 1,5 uur eerder aanrijdt naar R'dam

Edit
'K was ff vergeten dat er nog geen verzameltijd is :/
 
Als ik kan zal ik meereizen vanuit R'dam, wel zo gezellig ;-)

Ik zal kijken of ik dan nog mijn studenten-OV mag gebruiken.
 
Tot nu toe nog niemand, maar er zijn sowieso nog maar weinig aanmeldingen, even geduld en misschien dat iemand zich later nog aanmeld die met de auto gaat
 
Ik heb een auto tot mijn beschikking en een kortingskaart. Helaas dat het vanuit Blanes een rotstuk rijden is naar Haarlem. Dus helaas moet ik mezelf maar afmelden voor deze meet... Daar gaat mijn combo

Ik heb ook Kroepoekking gesproken en die heeft ook besloten om niet te gaan wegens gebrek aan bekenden. Dus dat zijn er weer 2 minder totaal. Zelf vind ik het ook best wel kut, alles gebeurd in die ene week dat ik weg ben :(
 
Verzameltijd staat in de OP.
Gelukkig geen werk aan het spoor deze keer, dus de reis duurt slechts een uur.
 
Hebben jullie thuis nog de Spoordeelweken kaartjes liggen? Daar zit namelijk een kaartje tussen waarmee je iemand gratis mee kan laten reizen. Nou leek het mij wel eerlijk om met dat kaartje iemand mee te nemen en dan de kosten te delen. (a.k.a beide personen genieten dan van 40% meereiskorting op de normale reis, en daar boven op nog 50% korting omdat je de preis van een enkel ticket deelt)
 
Back
Top