Verzamelpunt Rotterdam Meet #10

Of het veel zin heeft weet ik niet, maar BUMP!

Is dit echt iedereen die mee gaat vanuit Rotterdam? Wat een verschil met de vorige meet zeg
 
Zo te zien wel :/
We hebben nog vier van die NS meereiskaarten hier liggen, die we toch niet gebruiken. Zou ik die meenemen voor iemand?
 
Beetje laat, maar ik reis weer vanaf Delft mee. Ik heb studenten-OV, maar er zijn zo weinig mensen dat de extra korting niet echt uitmaakt.
 
@mike is goed, ik neem er zelf ook een mee
@henk yeah ik denk dat we dat hebben, en tot nu toe ben jij de enigste vanuit delft geloof ik xD
 
@Ossie
Okay. Is er iemand die zonder aanbieding of zo meereist? Achterop staat nml. dat die niet geldig is met hema, blokker AH en spoordeelwinkel spul :/
 
@mike dat geldt dan alleen voor de persoon met die je het kaartje deelt. We kunnen zaterdag bij het kopen van kaartjes nog wel kijken hoe we alles met korting regelen
 
Okay, dan neem ik ze gewoon mee.
Even een vraagje voor zaterdag, waar kan ik jullie aan herkennen? Of zitten jullie dan gewoon in een groepje bij de Starbucks?
 
mmmm heeft iemand n idee hoelaat ik uit alphen a/d rijn zou moeten vertrekken om jullie op Leiden Centraal tegen te komen?
 
Kan ik mij hier nog bij voegen? Ik heb geen kortingskaart.
Oh, en ik kom uit Schiedam. Weet niet of de trein op Schiedam Centrum stopt?
 
Prima! We zijn om 10:57 op schiedam, je moet alleen zelf ff uitzoeken welk spoor dat is.
Je kan een kaartje met korting kopen, maar dan moet je ons wel snel vinden voor je wordt gecontroleerd
 
We zijn onderweg, lekker luxe op de trap en deurbeugels zitten in het midden van de trein naast wat wielrenners
 
Back
Top