Vervoer 12 mei

Herder

New Member
Omdat de zaal te ver af ligt van Utrecht Centraal, kunnen we helaas niet vanuit daar naar de zaal lopen. Wel hebben we gekeken naar andere mogelijke opties. In dit topic heb ik de meest handige opties beschreven, maar het is aan iedereen zelf om te bekijken wat het handigste is.
Het idee is dat mensen gewoon om 12 uur bij de zaal zijn en enigszins zelf daar proberen te komen. Natuurlijk kunnen mensen afspraken maken om gezamenlijk te reizen (doe dat dan vooral in dit topic zou ik zeggen) maar je bent dus verantwoordelijk voor je eigen reis!. Kijk sowieso nog even op www.9292.nl wat voor jou het makkelijkste is!

Het adres van Hal 16 is Archimedeslaan 16 3584 BA in Utrecht.

Mochten er op de dag zelf problemen ontstaan met vervoer, ben ik te bereiken op 0611246728. Geef wel even aan wie mij belt / smst want ik heb niet allemaal jullie nummers.

Bus vanuit Utrecht Centraal Station:
Trein naar Utrecht Maliebaan
Auto / ander eigen vervoer
 
Bus vanuit Utrecht Centraal Station:

Elke 10 minuten gaat er een bus vanuit de bushalte bij Utrecht Centraal een bus naar de locatie. Dit is bus 11 Utrecht-De Uithof en je moet uitstappen op halte Rijnsweerd Zuid.

Houd er rekening mee dat je in Utrecht een OV-Chipkaart moet hebben om gebruik te maken van de bus. Anonieme kaarten kosten €7,50 maar dan moet je er wel nog genoeg geld op zetten (sommige bus / trein maatschappijen hebben een minimum voordat je de kaart uberhaupt kunt gebruiken.

Vanuit de bushalte loop je de straat in tegenover de busbaan en sla je aan het einde linksaf de parkeerplaats op. Daar kom je hal 16 vanzelf tegen.

busreisUtrecht.png
 
Trein naar Utrecht Maliebaan

Voor mensen die bussen problematisch vinden, is er ook een mogelijkheid om vanuit Station Utrecht Maliebaan te gaan. Vanuit dit station is het wel nog een half uur lopen naar de zaal zelf. De route vind je hier. Eventueel kan er geregeld worden dat ik (of iemand anders die de weg weet) daar wacht op de groep en om 11.30 aanloopt. Als ik er ga staan, loop ik dan ook echt aan dus zorg dat je op tijd bent maar als er iemand anders is die de weg weet en toch vanuit dat station moet komen, laat het even weten.
 
Auto / ander eigen vervoer

Voor mensen met de auto is het het makkelijkste als ze zelf een route uitstippelen met google maps. Er zijn genoeg parkeerplaatsen om de auto de hele dag kwijt te kunnen.
 
(EDIT 10-5-2012)
ALERT! voor de mensen die terug willen reizen vanaf maliebaan met de pendeltrein. de pendeltrein gaat niet later dan 17:11. dus wil je later dan zou je de bus moeten nemen!

http://9292.nl/reisadvies/station-maliebaan-utrecht/station-utrecht-centraal/aankomst/2012-05-12T2355

Btw: ik reis met de trein via leeuwarden langs zwolle naar utrecht, iemand meereizen? :p
[blockquote][/blockquote]
bij de 2de optie met de bus kost de OV kaart zowieso 7,50 euro idd... maar een enkele reis daarheen kost maar € 1,32. (2,64 een retourtje?)
ik denk zeg het maar even om verwarring te voorkomen :)

check maar als prijsvoorbeeld onderaan de pagina:
[link]http://9292.nl/reisadvies/station-utrecht-centraal/utrecht_bushalte-rijnsweerd-zuid/aankomst/2012-04-20T1952#content[/link]
 
Ik reis zelf vanuit Amsterdam zijn er mischien ook mensen uit Amsterdam zodat we gezamelijk in de trein kunnen zitten ?
 
mensen die via amsterdam centraal reizen zorg dat je om uiterlijk half elf voor de smullers (die binnen in het station niet die buiten) staat ik heb daar met potitius en nog iemand afgesproken om samen te reizen de trein richting utrecht centraal vertrekt dacht ik om 10:43 maar zorg er maar voor dat je er echt om half elf bent (vergeet dus niet je wekker te zetten ^^' )
 
repstar zet mij ook maar op de lijst,
gaan we via utrecht centraal reizen of via Utrecht Maliebaan ?
 
denk dat we via centraal gaan en dan met de bus lijkt me het handigst btw hier m'n mobiele nummer: 0626923920 gelieve als je belt of een sms stuurt ff je forumnaam erbij zodat ik weet wie het is :p
 
Oh dat is niet zo ver, ik kan wel lop... 13KM
212109-537988.jpg

Zover ik weet reis ik samen met Jelle (Su8perkillr) en Jamie (Cappy123) en misschien nog Jennes vanuit Enkhuizen en Bovenkarspel naar Utrecht Centraal. Mijn nummer is 0611518412 als iemand het nodig heeft.

Also, Archimedeslaan?
tumblr_lo8wzmtWzP1qb5velo1_500.png
 
@repstar, als je weet welke trein je neemt, stap ik op Amstel in. Ik heb 4 stations in de buurt die dichterbij zijn dan Amsterdam centraal.
 
[quote1335011527=sweetasyou]
Ik reis zelf vanuit Amsterdam zijn er mischien ook mensen uit Amsterdam zodat we gezamelijk in de trein kunnen zitten ?
[/quote1335011527]
ik ben ook uit amsterdam ik dacht aan de bus omdat ik niet met de auto kan
 
[quote1335020308=Harb]
@repstar, als je weet welke trein je neemt, stap ik op Amstel in. Ik heb 4 stations in de buurt die dichterbij zijn dan Amsterdam centraal.
[/quote1335020308]

de trein die we hebben is die van 10:43 als ik me niet vergis maar weet niet of dat een sprinter of intercity is (dat zoek ik nog wel ff op :p )

trouwens even een uitleg waar de smullers is in het station ^^: aan de westkant van het station (zeg maar vanaf de pont de eerste ingang die je tegen komt en aan de stad kant de ingang waar trams 1 17 enzo stoppen) daarnaar binnen dan tussen de sporen 6-7 8-9 zit de smullers in de hal daar zitten ook nog heel veel andere winkels (zoals free record shop enzo) ik zal er om ongeveer 10 uur zijn zodat mensen als ze het niet kunnen vinden me kunnen bellen ^^
 
ik denk ook dat ik me laat brengen door mijn ouders,
en ik neem misschien een non-bronie vriend van me mee.
 
Ik kom vanuit Limburg en zit in de trein van Heerlen / Maastricht - Sittard - Roermond - Weert - Eindhoven - Den Bosch - Utrecht. Wij gaat er nog meer met die trein?
 
[quote1335122415=Herder]
Ik kom vanuit Limburg en zit in de trein van Heerlen / Maastricht - Sittard - Roermond - Weert - Eindhoven - Den Bosch - Utrecht. Wij gaat er nog meer met die trein?
[/quote1335122415]
wel, als je dan toch via Den Bosch gaat, welk spoor moeten ik hoe laat zijn om mee te gaan? :grin:
 
Moet ik nog even kijken aangezien mn bus naar weert maar eens in het uur gaat >.<. Zal asap laten weten wat ik precies doe. :p
 
Back
Top