Vervoer 12 mei

[quote1335193182=repstar]
[quote1335020308=Harb]
@repstar, als je weet welke trein je neemt, stap ik op Amstel in. Ik heb 4 stations in de buurt die dichterbij zijn dan Amsterdam centraal.
[/quote1335020308]

de trein die we hebben is die van 10:43 als ik me niet vergis maar weet niet of dat een sprinter of intercity is (dat zoek ik nog wel ff op :p )

trouwens even een uitleg waar de smullers is in het station ^^: aan de westkant van het station (zeg maar vanaf de pont de eerste ingang die je tegen komt en aan de stad kant de ingang waar trams 1 17 enzo stoppen) daarnaar binnen dan tussen de sporen 6-7 8-9 zit de smullers in de hal daar zitten ook nog heel veel andere winkels (zoals free record shop enzo) ik zal er om ongeveer 10 uur zijn zodat mensen als ze het niet kunnen vinden me kunnen bellen ^^
[/quote1335193182]

ik reis ook mee, als je je dit keer niet verslaapt !!!, xD, en voor mensen die halverwege instappe bel ons gewoon voor welke trein we nemen en als we het handig doen gaan we gewoon allemaal in de voorste coupe zitten zodat iedereen ons kan vinden
 
[quote1335241444=redmoon]
de bus is me iets te duur, dus ga ik maar lopen...
[/quote1335241444]

^Betaald wel iedere maand voor xbox live maar busje is te duur xD.

Tegenwoordig ben je voor 10e heen en terug . Redelijk goedkoop geworden.
 
Hey Darksight, leef jij ook nog! :p
Ik had nog een vraagje; een tijd geleden vertelde je me dat je nog een McDonalds Pinkie over had die ik zou kunnen hebben die je eventueel mee zou kunnen nemen naar een meeting.
Als je die nog steeds over hebt zou ik het heel erg waarderen.
En natuurlijk zal ik je er voor betalen!
 
[quote1335303027=Pseudonym]
[quote1335193182=repstar]
[quote1335020308=Harb]
@repstar, als je weet welke trein je neemt, stap ik op Amstel in. Ik heb 4 stations in de buurt die dichterbij zijn dan Amsterdam centraal.
[/quote1335020308]

de trein die we hebben is die van 10:43 als ik me niet vergis maar weet niet of dat een sprinter of intercity is (dat zoek ik nog wel ff op :p )

trouwens even een uitleg waar de smullers is in het station ^^: aan de westkant van het station (zeg maar vanaf de pont de eerste ingang die je tegen komt en aan de stad kant de ingang waar trams 1 17 enzo stoppen) daarnaar binnen dan tussen de sporen 6-7 8-9 zit de smullers in de hal daar zitten ook nog heel veel andere winkels (zoals free record shop enzo) ik zal er om ongeveer 10 uur zijn zodat mensen als ze het niet kunnen vinden me kunnen bellen ^^
[/quote1335193182]
ik reis ook mee, als je je dit keer niet verslaapt !!!, xD, en voor mensen die halverwege instappe bel ons gewoon voor welke trein we nemen en als we het handig doen gaan we gewoon allemaal in de voorste coupe zitten zodat iedereen ons kan vinden
[/quote1335303027]
Is goed, wat is nummer?
 
[quote1335415052=Marcoooootje1]
Hey Darksight, leef jij ook nog! :p
Ik had nog een vraagje; een tijd geleden vertelde je me dat je nog een McDonalds Pinkie over had die ik zou kunnen hebben die je eventueel mee zou kunnen nemen naar een meeting.
Als je die nog steeds over hebt zou ik het heel erg waarderen.
En natuurlijk zal ik je er voor betalen!
[/quote1335415052]

Voor zover ik weet heeft herder die nu xD . Omdat ik een tijd niet meer naar meets ben geweest. Herder wouw hem voor de veiling , maar jammer denk ik dan .

Eerst had je het er niet meer over , dus ik dacht die heeft er al een xD . Sorry.


Herder ben jij eerder weg dan ons ? Of hoef jij niet eerder te zijn I.v.m. organisatie ?

Want venlosche , onze trein komt de laatste tijd steeds later aan in eindhoven . Soms net genoeg tijd om over te stappen. Dit ff meerekenen , en misschien zelfs gauw ontbijten bij de burger king.
 
[quote1335464765=Darksight]
Voor zover ik weet heeft herder die nu xD . Omdat ik een tijd niet meer naar meets ben geweest. Herder wouw hem voor de veiling , maar jammer denk ik dan .

Eerst had je het er niet meer over , dus ik dacht die heeft er al een xD . Sorry.
[/quote1335464765]

Oke dan!
Jammer, maar bedankt voor je eerlijke reactie :p
Ik kijk wel of ik iets kan vinden op Ebay.
 
Inb4, ik heb hier nog een Mc Pinkie Pie liggen. Die ga ik wel verkopen op de meet Marcooo(over 9000 o's)tje :p
 
[quote1335665410=Somepony]
Inb4, ik heb hier nog een Mc Pinkie Pie liggen. Die ga ik wel verkopen op de meet Marcooo(over 9000 o's)tje :p
[/quote1335665410]

Mkay dan xD
Aan een specifiek iemand, of..?
 
[quote1335695947=Fluttershy]
ik & steven gaan wss ook komen en wij kunnen mensen meepakken vanuit antwerpen! 3plaatsjes xd
[/quote1335695947]

Zou ik mee kunnen rijden aub?
Zeg maar waar ik moet staan, wanneer en ik zal er zijn :)
BEDANKT!
PS: stuur ook wel een PM'tje
 
Deze Belg reist ook per auto en kan 3/4 extra passagiers meenemen, op te pikken in regio Tielt & Waregem (w-vl), Gent of Antwerpen
'k verwacht uiteraard wel dat er gedeeld wordt in brandstofkosten, want zo-eventjes naar Nederland reizen is een duur grapje ^^;
 
[quote1335721724=Sc1zo]
[quote1335695947=Fluttershy]
ik & steven gaan wss ook komen en wij kunnen mensen meepakken vanuit antwerpen! 3plaatsjes xd
[/quote1335695947]

Zou ik mee kunnen rijden aub?
Zeg maar waar ik moet staan, wanneer en ik zal er zijn :)
BEDANKT!
PS: stuur ook wel een PM'tje
[/quote1335721724]
Waar en wanneer wordt nog wel gezegd! ^^ maar jou plaatsje is gereserveerd :D
 
[off-topic] Marc(o^9001), ik had eigenlijk niemand in gedachten, maar sinds jij alleen nog PP nodig hebt, dan kan ik wel aan jou verkopen, I guess.[/off-topic]

[on-topic] Ik ga richting Gouda met de Sprinter en neem dan op Gouda dan de Intercity naar Utrecht, die van Roterdam Centraal komt. Waarschijnlijk sta ik daar met PredatorDuck en Chozodude. Iemand nog van Gouda/Rotterdam? Kunnen we afspreken.
 
Ik heb vandaag even met mijn werk gebelt om te vragen of ik het weekend vrij kan krijgen voor de meet!, als het goed gaat betekend het dat ik kan komen met de auto!

Ik zal het jullie allen zo spoedig laten weten vandaag

edit!
ik heb het na gevraagt en het zal geen probleem zijn dat ik zaterdag de 12e vrij ben!, MIJN EERSTE NEDERLANDSE MEET!
[youtube]Jpgy21r_dRE[/youtube]
 
[quote1335799437=Chrisje]
Ik kom vanuit Alkmaar langs A'dam.
[/quote1335799437]

!?! Ik reis vanuit Schagen. Mss kunnen we samenreizen? [:
 
[quote1335806882=Somepony]
[off-topic] Marc(o^9001), ik had eigenlijk niemand in gedachten, maar sinds jij alleen nog PP nodig hebt, dan kan ik wel aan jou verkopen, I guess.[/off-topic]
[/quote1335806882]

Oke dankje :D ik zal er aan denken om geld mee te nemen.
 
Hey iedereen! Ik weet nog niet zeker of ik ga maar... woont er misschien iemand in de buurt van Waddinxveen/Gouda? Als ik ga is dit mijn eerste brony-meet dus... Misschien wel zo leuk om met iemand mee te reizen... Nouja, in ieder geval hoop ik van wel ;]

Yup, eerste post ^^'
 
Back
Top