[poll] Wat is de beste locatie voor meet 18 en verder?

[quote1460484496=frankkienl]
[quote1460360191=TornadoTwist]
Ik zou wel entree willen betalen maar dan moeten er ook interessante evenementen zijn en niet alleen een veiling en wat vage spelletjes. Meer richting een CCG Toernooitje ofzo.
[/quote1460360191]

Een CCG toernooitje zouden we wel kunnen organiseren lijkt me. Maar verwacht niet een hele conventie of zo he. :p
[/quote1460484496]

wat is CCG? eigenlijk heb er nooit van gehoord no joke.
 
gamer112oj said:
wat is CCG? eigenlijk heb er nooit van gehoord no joke.

Collectible Card Game, ook wel Trading Card Game genoemd.
[link=https://en.wikipedia.org/wiki/Collectible_card_game]Klik[/link]
 
[quote1460489411=Mike]
gamer112oj said:
wat is CCG? eigenlijk heb er nooit van gehoord no joke.

Collectible Card Game, ook wel Trading Card Game genoemd.
[link=https://en.wikipedia.org/wiki/Collectible_card_game]Klik[/link]
[/quote1460489411]
yo bedankt voor je uitleg nu snapt ik het. :)
 
[quote1460499904=TornadoTwist]
Ik zou wel entree willen betalen maar dan moeten er ook interessante evenementen zijn en niet alleen een veiling en wat vage spelletjes. Meer richting een CCG Toernooitje ofzo.
[/quote1460499904]
wat, een zaal met *gratis* versnapering, muziek, sanitaire faciliteiten en kamaraadschap is niet goed genoeg? Persoonlijk ben ik van mening dat er rede genoeg is om een bijdrage te vragen, al is het maar om de zaal te betalen. Aan de andere kant is de financieel losbandigheid iets wat mij al die jaren terug overtuigt heeft naar een meet te komen. Echter denk ik dat nieuwelingen best bereid zouden zijn te financieren. Here comes the money!

Typt, met monetaire groet,
Stjonal
:twicane
 
zelf ben ik er bij sinds meet 13 of 14 kan het niet meer zo juist zeggen en als ik kon kiezen zou ik voor de mooiere locatie gaan met een kleine bijdrage. ik begrijp natuurlijk dat dit niet voor iedereen even evident is om deze te betalen ondanks dat niet iedereen het even makkelijk heeft.
persoonlijk kom ik altijd met de wagen vanuit belgie en kost mij elke meet ook wel wat geld en niet altijd enkel aan de benzine.

locatie meet 15-16 vond ik persoonlijk niet goed voor meerdere redenen. de locatie was ronduit smerig ook een heel eind rijden (dit is persoonlijk ondanks dat er mensen van elke uithoek van nederland en omstreken komen) ook parking vinden is er niet altijd zo evident en kan zeer prijzig worden.

meet 17 daarentegen was een zeer mooie locatie en goed bereikbaar (geen idee hoe het zit met openbaar vervoer) deze was voor mij ook een eind dichter bij en dan was er ook nog de parking. bovendien was deze gratis (see what i am getting at here)

tot slot ik geef liever wat geld aan een goede locatie als aan benzine en parking wat daar heeft niemand wat aan.

eender het uiteindelijke besluit is
I'll try an be there
 
ben nog nooit naar een meet geweest. 18 wel als iemand, noem geen namen *kuch* me baas * kuch* meewerkt. Maar zou best een bijdragen willen leveren voor een (zo rond te lezen) een mooie en wat duurdere locatie.

of zoals ook al was voorgedragen een keer een meet in een park (uiteraard wel met mooi weer). en dat iedereen gewoon wat consumptie meeneemt, spelletjes ect. kost ook minder bits (OV kosten niet meegerekend) en je kan het zo duur maken als je zelf wilt. maar komt erop neer dat het mij niet zoveel uitmaakt of je wat neer moet leggen of niet. als het maar gezellig wordt, dat is het belangrijkste. toch ?
 
[quote1460613054=Sloppy]
meet 17 daarentegen was een zeer mooie locatie en goed bereikbaar (geen idee hoe het zit met openbaar vervoer) deze was voor mij ook een eind dichter bij en dan was er ook nog de parking. bovendien was deze gratis (see what i am getting at here)

[/quote1460613054]

Zit een metrostation op loopafstand. Dus dat zit wel snor.
 
[quote1460987275=gamer112oj]
wat is CCG? eigenlijk heb er nooit van gehoord no joke.
[/quote1460987275]

Ik heb een aantal starter decks waar mee gespeeld kan worden door mensen die het nog nooit gedaan of zelfs gezien hebben. Als er interesse in is kan ik die de volgende meet wel meenemen en een korte introductie van het spel geven. Het is best wel een vermakelijk spelletje.
 
https://tickets.hema.nl/ticket/488/trein-dagretour-hema-koffie-en-gebak?utm_source=HEMATickets&utm_medium=nieuwsbriefHEMATickets&utm_campaign=2016_0523_tickets_DNB

18 euro dagkaart!!!

Voor meet 18 wel handig denk ik.
Ik ga zowiezo kijken of ik 18 euro overhoud na mijn rekeningen en leningen aan mensen heb betaald. Ik hoop alleen niet dat meet 18 op 4 of 11 juni is want dan is er een episode oops..lol Maar tijdens de hiatus is het AWSOME!
En ik vermoed dat na 11 juni het beter uit komt voor veel mensen vanwege examentijd...orga?!
 
Maar als je nou de entree gewoon voor kinderen onder 12 gratis maakt en de rest gewoon in het begin €1,- is dat al mooi meegenomen. Je kan dan altijd naar de €2 of zelfs €3,- of zelfs nog €5,- het bedrag hoeft niet hoog te zijn. Als je maar door middel van die entree geld iets gratis te eten/drinken te geven.

Locaties weet ik genoeg:

Leiden (Lammenschans of in het Centrum)
Den Haag (Centrum)
Alphen a/d Rijn (Centrum of Lage Zijde)
Woubrugge (Sporthal/ 2 Cafees)

Als je wilt zorg ik wel voor wat geld voor jullie financiën tegen eventuele voorwaardes. (Geldbedragen worden niet genoemd)

~Leonardo
 
[quote1465207360=PrincessLuna]
Woubrugge (Sporthal/ 2 Cafees)
[/quote1465207360]
Lekker in de middle of freaking nowhere en met maar 1 bus in het uur die richting Leiden of Alphen gaan... Nee, Woubrugge ligt voor een nationale meet te afgelegen. Alphen en Leiden kunnen een mogelijkheid zijn, maar dan trek je eigenlijk de mensen in de rondstad weer voor.

Regio (of provincie) Utrecht lijkt mij het beste om meets te organiseren omdat dat gewoon het meest centraal ligt van Nederland.
 
Als er een meet 18 komt, moet ik het ff op tijd weten. Ik heb nog wat dichte decks. Maar ik snap geen hol van het spel.
Wel vroeger magic gespeeld maar dan nog
 
MLP CCG bedoel je? Dat kan ik je wel een keer uitleggen op een (mini)meet. Ik vermoed dat de eerst volgende wat grotere meet pas na de zomervakantie zal zijn. En er is de kampeermeet natuurlijk, maar daar kan ik helaas niet heen.
 
Okay even een snelle suggestie van een brony waar je nauwelijks meer iets van hoort...
In Dordrecht, mijn nieuwe woongat, heb je een otaku winkeltje gerund door een vriendin van me.
Het is niet ontzettend groot, maar wel een leuke ruimte met een backroom en bar.
Dus voor kleine meets perfect lijkt me.
Ik zou een goed woordje kunnen inleggen bij de baas daar, en het is redelijk centraal gelegen.
Als men zich zou gedragen en het is geen probleem dat het wat kleiner is, zou het geen probleem moeten vormen voor een (mini)meet.
 
Een luxe locatie klinkt mooi in de oren. Kom maar op met die betaalde entree of verplichte bijdrage. In het geval van het laatste, gooi er ook maar een minimum bedrag op; niemand word blij van 50 cent of een euro, wanneer een luxe locatie klauwen met geld kost. Mocht er geen entree komen, overweeg het om de gratis versnaperingen te schrappen. Misschien dat de armoedzaaiers onder ons zich dan ook meteen een stuk minder entitled voelen, ik heb het altijd al een grote luxe gevonden dat wij zo veel gratis versnaperingen toe krijgen gereikt. Hell, als het in de buurt is, dan bestaat er een grote kans dat ik nog vrijwillig kom helpen ook.

Maar als de luxe optie eenmaal geen optie meer is, dan zie ik wel wat het word. Ligt het een beetje in de buurt, dan kom ik wellicht langs.
 
Back
Top