[poll] Idee: bronycamp

[quote1359928027=Stardust]
Maar, maar Kampvuur D: dat mag niet op campings....
Maar oke Ik ben het wel met Discordian-d eens dat we eerst naar campings moeten kijken. Btw, moeder is atm aant bitchen dus opeens is de "ja sure leuk" naar een "we hebben het er later wel is over".
Mag het wel ga is los van dit wss wel iets dumpen, gwn op mini-meet ofzo.
En Discordian-d OFCOURSE MET TENTEN, naja voor de mensen die dat niet willen zijn er ook genoeg mogelijkheden om binnen (op stal) te slapen
[/quote1359928027]

Applejack letterlijk genomen "going to hit the hay"
 
[quote1359967890=LaserPon3]
[quote1359180477=TCLF]
idd. Maar eerst een goede arganisatie maken om dit te kunnen doen. Heeft laserpon3 al mensen die hem helpen?
[/quote1359180477]

Ik heb zelf niet echt tijd.
Ik zou het fijn vinden als iemand het idee oppakt en hier iets mee doet indien mogelijk.
[/quote1359967890]

Je lijkt Mono wel. Opgooien dat je een meet wilt organiseren en vervolgens andere mensen het uit laten voeren.

[quote1359967965=Discordian-D]
Maar maar maar kamperen thuis is geen kamperen hoor xD tenzij we op de wei mogen kampen (camper-sniper). Ik zou toch voor een camping gaan, eentje waar we niet door randvolk verkracht worden. Als alternatief is Stardust's crib natuurlijk ideaal.
[/quote1359967965]

Bij Stardust lijkt het me juist het ideaalste. Geen last van andere mensen op de camping, en (beter nog) andere mensen hebben geen last van ons.

Kampvuurtje met marshmellows, BBQ, genoeg ruimte voor voetbal en whatnot, mensen kunnen zelfs tenten mee nemen als ze willen, etc etc.

Enige puntje is dat het een beetje uit de weg ligt. Maar als je een paar dagen blijft dan moet dat best te doen zijn, toch?
 
[quote1359980160=Octavia]



Je lijkt Mono wel. Opgooien dat je een meet wilt organiseren en vervolgens andere mensen het uit laten voeren.

[/quote1359980160]

meet <> kamp.
ik zie de overeenkomst niet.
ik gooi een idee op tafel en vroeg naar opinies en of mensen er oog voor hebben.
Niet echt hetzelfde.
 
Ik ga informeren naar de kosten en mogelijkheden om een weekje een kampeerboerderij te huren. Slapen gebeurt dan in slaapzalen of in 2- en 3-persoonskamers (er zijn verschillende soorten kampeerboerderijen).
Je hebt daar tegenwoordig vaak draadloos internet en als het regent zit je zoooveel relaxter dan in een tent. Bovendien zitten er vaak veldjes en bossen bij die boerderijen voor spelactiviteiten. En je kunt er consoles neerzetten en 's avonds gezamenlijk films kijken.

Februari hoeft niet te kortdag te zijn, je kunt gewoon een vrijblijvende optie nemen op een datum waarop de meeste mensen kunnen: vervolgens schrijft iedereen die mee wil zich in en dan bepaal je een maand later of je de optie laat verlopen of omzet in een reservering. Dat betekent wel dat alle inschrijvers zich moeten committeren te betalen. Qua kosten gok ik op maximaal 150 euro voor een week, inclusief eten.

Een tent neerzetten op een camping is trouwens ook niet zo goedkoop: vaak toch wel 10,- per nacht + 2 euro toeristenbelasting en eten is moeilijker goedkoop voor een grote groep te verkrijgen. In de praktijk denk ik dat een tentenkamp voor 120 - 140 euro per week kan en beduidend veel nadelen t.o.v. de kampeerboerderij heeft.
 
^ En je moet ook maar net een week vrij kunnen krijgen. Scumbag scholieren/studenten met hun vakanties...grmblgrmbl... Wtf, ik neem ontslag hiervoor! Don't wanna miss it
 
Je kunt 3 dagen gratis kamperen bij zogenoemde ' paalcampings' (laat je niet afschrikken door de naam). xD

Al weet ik niet of deze de capaciteit hebben die je zoekt, zou ik even kunnen uitzoeken...
 
[quote1360751604=AppleTeeny]
het idee van een grote wei lijkt me ook leuk :3 Maar dan kunnen we niet echt een kampvuur maken
[/quote1360751604]

Kunnen we wel wat op verzinnen (maar een kampvuur hoort er wel echt bij!!)
 
Damn, dat maakt het wel lastig AT.. Beglië is zeg maar..uhm..niet Nederland :p Er zijn hier ook zat leuke camping sites te vinden (als 't Stardust's crib niet wordt), wellicht op de eilanden?
 
Hou aub wel rekening met de mensen uit België.
Ik heb er totaal geen probleem mee als dit wordt gehouden in Nederland, maar dan niet ergens in het noorden of op de eilanden...
 
De locatie moet ook voor de hoofdorganisator(en) goed bereikbaar zijn ivm transport eten. Groningen/Friesland/Drenthe en de waddeneilanden was ik echter niet van plan i.v.m. de bereikbaarheid voor bijna iedereen. Zuid-limburg echter ook niet.

Wat betreft paalcampings: daarvan zijn er maar 7 in NL waarvan 3 in zeeuws-vlaanderen. Ik heb er weleens gestaan: 't is een paal in het bos of bij een weiland en daar passen dan net 4 of 5 tentjes omheen. Bovendien zitten er regels aan vast, dat je er maar 1 nacht mag staan. De boswachter komt controleren. Geen optie voor feestende bronies dus ;)
 
[quote1362673316=skizo]
ib zeeland, limburg of brabant zijn vast wel mooie locaties te vinden
[/quote1362673316]

I can confirm this =3
 
Gelderland heeft ook tientallen fantastische en mooie plekken. Het is ook lekker centraal natuurlijk, veel bos = lekker wandelen en kampvuur!
 
[quote1363101211=Jazz]
Gelderland heeft ook tientallen fantastische en mooie plekken. Het is ook lekker centraal natuurlijk, veel bos = lekker wandelen en kampvuur!
[/quote1363101211]

Kosten.
 
[quote1363105639=Stardust]
[quote1363101211=Jazz]
Gelderland heeft ook tientallen fantastische en mooie plekken. Het is ook lekker centraal natuurlijk, veel bos = lekker wandelen en kampvuur!
[/quote1363101211]

Kosten.
[/quote1363105639]

Kwasten.

:>
 
Back
Top