[poll] FEEDBACK Meet 10.5 - Bronies to Heaven (12 oktober)

A

Anonymous

Guest
frontpage said:
Meet 10.5 - Bronies to Heaven


Fillies and gentlecolts,

On the 12th of October BroniesNL will take over the Stairway to Heaven in Utrecht! A part of the cafe will be reserved for us, starting at 15:00. A nice day to meet your friends and have some drinks together. Of course there will also be room for games, drawing, laptops etc. We can even play our own music!
As some of you might remember meet 4.5 that took place last year was held in the Stairway to Heaven. It was a huge succes and together with the staff we planned another meetup at their awesome cafe!

Stairway.png

Please keep in mind that we won't be alone. A part of the cafe will be reserved for us and we are free to use the rest of the cafe. But it will still be open to public. Please behave. The cafe also has an important rule you must take into consideration:
Do not consume food or drinks inside the cafe that were brought in from elsewhere.
The Stairway to Heaven is letting us stay there for free so it would be very impolite if people would break this rule and we won’t tolerate it.
Also, because BroniesNL did not have to pay rent we decided that we won't be having an auction during this meet.
And for those who might be wondering; people below the age of 16 are welcome.

In short:
What: Meet 10.5 - Bronies to Heaven
Where: cafe Stairway to Heaven - Mariaplaats 11, 3511 LJ Utrecht. Website
When: 12 october starting at 15:00.

We hope to see you in large numbers and make this an awesome day/night out!

-The organisation



Forum thread: Thread


Als er vragen of opmerkingen zijn post die hier dan of mail de organisatie. We zijn benieuwd hoe groot de opkomst gaat worden, ook omdat de Stairway graag een schatting wil horen, dus vul de poll serieus in aub :)
 
Ik doe wel kom. Ik heb de hele zomer al meets moeten missen, dan laat ik deze niet aan me voorbij gaan. Ik hoop trouwens wel dat het verplichte 'vervelen op een grasveld' erbij zit, anders is het natuurlijk geen echte Utrecht-meet.
 
jammer ik kan niet komen, moet leren voor toetsweek en vier de dag daarna mn verjaardag. voor wie wel gaat veel plezier
 
[quote1379504798=Sickpony]
Ik doe wel kom. Ik heb de hele zomer al meets moeten missen, dan laat ik deze niet aan me voorbij gaan. Ik hoop trouwens wel dat het verplichte 'vervelen op een grasveld' erbij zit, anders is het natuurlijk geen echte Utrecht-meet.
[/quote1379504798]

Je kunt vast en zeker wat mensen vinden die zich met je willen gaan vervelen daar :p
 
[quote1379505157=Yocote]
[quote1379504798=Sickpony]
Ik doe wel kom. Ik heb de hele zomer al meets moeten missen, dan laat ik deze niet aan me voorbij gaan. Ik hoop trouwens wel dat het verplichte 'vervelen op een grasveld' erbij zit, anders is het natuurlijk geen echte Utrecht-meet.
[/quote1379504798]

Je kunt vast en zeker wat mensen vinden die zich met je willen gaan vervelen daar :p
[/quote1379505157]
Eeyup, count me in! :p
Tenminste, zolang ik de Eindquestria Meet een weekje kan verplaatsen
scootangel.png

Ik weet nog niet precies hoe of wat, dus houd het bij mij maar op 'misschien, zo lang. :3
 
[quote1379507004=Sickpony]
hoop trouwens wel dat het verplichte 'vervelen op een grasveld' erbij zit, anders is het natuurlijk geen echte Utrecht-meet.
[/quote1379507004]
Hier ben ik voor gemaakt
 
Taken into consideration...
Slechte ervaringen met grote meets, giving it a last shot, en hopelijk is dit dan wel goed~
 
Misschien. Aangezien ik van ver weg kom en het maar een paar uurtjes duurt weet ik het niet hoor. :B Maar het klinkt wel leuk. Ja.. Misschien xD
 
Het duurt officieel maar 4 uur maar dat houdt in dat we vanaf dat moment geen eigen muziek etc. meer mogen doen, niet dat we dan allemaal weg moeten. Ik denk dat er best een groep mensen langer zal blijven.
 
Back
Top