[poll] Brawl/Mario kart toernooi meet 11

Quantum_bit

Well-Known Member
Bronies! Nu de elfde meet eraan komt en ik er weer bij kan zijn, wil ik m'n wii weer ter beschikking stellen voor een toernooi! De vorige keer erg veel lol gehad en hopelijk deze keer weer!

In de poll kan je aangeven of je voorkeur hebt voor mario kart(wii) of brawl. Als er animo is voor beiden moeten we of een keuze maken of de organisatie lief aankijken om de beamer langer bezet te houden. In deze post zal ik proberen een lijst met deelnemers bij te houden.

Betreffende controllers: ikzelf neem 2 wii motes(met nunchuck) en 3 GC controllers mee. Zelf mag je natuurlijk ook wat meenemen, als we het aan het eind van de dag maar uit elkaar kunnen houden ;)

Mario kart
-----------
Regels:
Om de tijd binnen de perken te houden had ik bedacht dat er slechts 1 baan gereden wordt voor elke 4 deelnemers. Welke baan dit is weet ik nog niet, maar het moet wel een interessante zijn, niet te makkelijk en niet te moeilijk.
Verder wordt er tegen de computer gespeeld, die op 100cc staan ingesteld. Items die je kunt krijgen zijn zoals die normaal voorkomen. Als de meerderheid liever geen items heeft kunnen we dit ook uitzetten, maar in tegenstelling tot brawl kun je vrij weinig zonder items(vandaar dat het hier wel met items gebeurt en bij brawl niet)

Mogelijke banen:
- koopa cape
- wario's goldmine
- desert hills
- shy guy hills
- delfino square

Deelnemers/geïnteresseerden:
- Quantum_bit
- Lite-Sparkle
- stefanbrony
- Ponyfan24
- Henk
- sweetasyou
- Wous
- shylight
- Yo_Brony
- Bloodyking
- Woelzy
- Kaas


-----
Brawl
-----
Regels:
1 versus 1 op final destination zonder items. Zelfde als de vorige keer dus. Daarbij 4 levens en meta knight is niet toegestaan.

Deelnemers/geïnteresseerden:
- Quantum_bit
- Lite-Sparkle
- Skullcoat
- Ponyfan24
- Yo_Brony
- Bloodyking
- Woelzy
 
ik heb wel interesse voor beiden. :)

is het btw niet een beter idee als we in een kamer een tv kunnen securen? want dan is er ook geen struggle om de beamer :)
 
Dat zou ideaal zijn, je zit dan alleen met het feit dat er dan niet zoveel publiek mee kan kijken(tenzij we een enorme tv ergens vandaan kunnen halen). En natuurlijk dat we ergens een tv vandaan moeten halen ;)
 
Ik heb al een tidje niet meer Brawl gespeeld, dus ik heb er zin in. Maar waarom mg Metaknight niet. Heb je hem nog niet vrijgespeeld?
 
[quote1384342144=Skullcoat]
Ik heb al een tidje niet meer Brawl gespeeld, dus ik heb er zin in. Maar waarom mg Metaknight niet. Heb je hem nog niet vrijgespeeld?
[/quote1384342144]

Meta Knight is een starter character, maar de reden waarom is omdat zijn aanvallen zo spammy als de pest zijn, waardoor het gewoon oneerlijk spel is eigenlijk.
 
Hallo Quantum_bit, dat klinkt echt heel super. beide is een goed idee, en ik had een vraagje, is het ook mogelijk om nog een spel toe tevoegen? want ik heb zelf ook een spel in gedachten dat meerdere spelers kunnen spelen.
 
nou, ik had een vecht spel in gedachte met een tournament. het is helaas geen MLP game, hoop dat het dan niet erg is.
 
suggereren mag altijd. als er animo voor is, zie ik weinig reden om het niet te doen ;)

EDIT: vergeet de tv, ik heb een beamer kunnen regelen. als we een grote muur kunnen vinden zitten we goed :D
 
Nouja, ik ben in ieder geval voor Mario Kart. En Stefan, ik denk dat je die Wiimotes wel thuis kunt laten, GameCube-controllers sturen 100x fijner :p
 
oke. het spel heet DBZ budokai tenkaichi 3. ik zelf heb ook nog 2 GC controllers. is dat goed? en een vraagje, is je wii omgebouwd? wou ik even weten.
 
Mario Kart!
Toffe variant die we wel eens bij ons thuis hebben gespeeld. Teams van 2 spelers elk. 1 speler heeft controller in zijn/haar handen en een blinddoek op. Diens teamgenoot ziet wel het scherm en vertelt: "Links!", "Rechts!", "Gooi!", enz. Is hilarisch!

Ik neem eigen Wiimote met stuurtje mee.
 
Wii is niet omgebouwd nee, te lui voor en geen geld :p

Ik denk toch dat we het initieel normaal doen. Mocht toch blijken dat men wous z'n variant leuker vindt doen we dat gewoon(blinddoeken kunnen we wel vinden/maken daar)
 
ik kan zelf ook wel 2 sticks meenemen en 3 stuurtjes
(eventueel nog een extra wii)

ps: doe maar mario kart :)
 
Vergeet niet, men mag ook banen suggereren voor mario kart! Als we allemaal 'buck it, RAINBOW ROAD every tiem all tiem' zeggen ga ik daar graag in mee :D
 
Back
Top