[poll] Brawl/Mario kart toernooi meet 11

Wario's Goldmine, Koopa Cape, Desert Hills, Shy Guy Beach en Delfino Square vind ik altijd wel gaaf. :)
 
sorry voor de late bericht, maar wilde even zeggen dat ik dan m'n wii ook meeneem want hij is omgebouwd en heb heel veel spellen. en ombouwen kost niets, hb het zelf ook gedaan. fluitje vn en cent.
 
[quote1384504295=Quantum_bit]
Vergeet niet, men mag ook banen suggereren voor mario kart! Als we allemaal 'buck it, RAINBOW ROAD every tiem all tiem' zeggen ga ik daar graag in mee :D
[/quote1384504295]

lol dat gaat nog leuk worden met die gamer tourettes van mij xD
 
Count me in! Ik doe met allebei mee, maar heb het meeste zin in mario karten. Dan wil ik trouwens wel gewoon lekker op de mach bike hoor. :p

Een leuke baan is de koopa cape, die is niet te moeilijk, maar wel spannend en heeft een paar punten waar je eraf kunt vallen, maar waar je ook weer niet de hele tijd af valt. Rainbow Road ben ik trouwens ook wel voor in, maar die is niet voor iedereen even leuk. Items gewoon lekker aan laten staan, is fun.
 
Count me in voor Mario Kart. Zolang dat mogelijk is met een GC-controller kan ik het tenminste ook nog een beetje xD.
 
[quote1384556561=Kaas]
Count me in voor Mario Kart. Zolang dat mogelijk is met een GC-controller kan ik het tenminste ook nog een beetje xD.
[/quote1384556561]

Y'know, ik kan anders ook double dash meenemen voor de liefhebbers :3
 
Ik speel iets liever op de wii, maar dan inderdaad met gamecube controllers! Zullen die er zijn? Dat wiel lukt echt niet. En kan ik een vriend (Glow) ook aanmelden voor 't kart toernooi of gebeurt dat morgen terplekke?

And remember: this time NO ONE takes my place! (zoals de vorige keer gebeurde -_-) ^^"
 
Goed! ik neem gewoon beide spellen mee, we zien wel wat er eerst gespeeld gaat worden. ik zal de orga overhalen om voordat we beginnen iedereen zich te laten melden zodat we compleet zijn. Tot morgen allen! En vergeet je controllers niet :p
 
Back
Top