nabespreking meet 7

Meet was awesome voor zover ik er was. Volgende keer meer dan een uurtje! Zo te horen is de rest ook awesome geweest :)
 
meet was wel leuk. Plushie gehad, trading cards verkocht, riemen verkocht en een hoop lol gehad
 
tijd voor mijn rapportage!!

reis was cool, vanuit huis met Scoots en Bloodwolve naar Den Bosch, daar met Balthazar en Wildcard met de trein naar Utrecht gegaan. eenmaal daar zouden we iets eerder naar Hal16 gaan wegens Balthazar, hij moest wat opzetten.

maar eerst, bij de Burger king aapjes kijken. er stonden er al een paar hoor! daar een doos weten te scoren, nu mijn officiele "Free Hugs" bord geworden. dan, HAL16!! het was gelijk een feestje! te beginnen bij baltazars customs, toen een gesmolte boterham met vlokken, lekker customs verven, gedanst op Gangnam Style, pony hunt gedaan, trading cards ge-obtained, veiling was veel te duur! daarover gesproken... SH*buy some apples*t, ik ben vergeten een donatie te doen... lekker dan. als er nou een chip-in was ofzo... ook hebben we nog heerlijk buiten gezeten met het lekkere weer...

en toen kwam ook nog eens Danny Palic opdagen (de 2de lijsttrekker van de Piratenpartij, en proud Brony). hij is echt een leuke gozer! nog een 'gesigneerde' poster van hem gekregen.

toen, opruimen voor zover nodig, en op naar de MAC! lekker eten, en weer open staan met m'n FREE HUGS bord. toen had ik alleen nog maar met potlood de text erop staan, dus toen kreeg ik hulp! het is met pen ingekleurd, en er is een hartje bij gezet! sinds dien vlogen de hugs binnen!

maar toen was het weer tijd! we moesten met een groep weer naar het station om dag te zeggen. maar dat was nog niet het einde voor ons hoor!

eenmaal in Den Bosch, willen V. Leschrug, Scootashy, Balthazar, BloodwolveNL en ik nog wat drinken, en Baltazar stelt voor dat we naar zn broers feestje gingen. KEI gezellig! het was open bar, dus dan staat er maar een ding te doen: FRISTIE ATTEN!! waarom? omdat het kan!

dan moesten Scoots, Bloodwolve en ik toch nog de bus terug nemen... op de terugweg kwam echt de beste lyrics ooit van Balthazar af:
my name is Stjonal,
and i am here to say.
i want to give you hugs, but OOPS,
i took your portomonee!

al met al, een gigantische meet! ik zeg, morgen weer?
 
Mijn monoloog: Toffe meet!


Ook: Filmpje van Gangnam style bronies

[youtube=medium]asDMKy9VHhw[/youtube]
 
Dear Princess Celestia,

Zaterdag kwam ik erachter dat nederlandse bronies nog steeds mongolen zijn.

Your Faithfull Student, Sunshine Stars
 
[quote1347300544=Rarity]
Dear Princess Celestia,

Zaterdag kwam ik erachter dat nederlandse bronies nog steeds mongolen zijn.

Your Faithfull Student, Sunshine Stars
[/quote1347300544]

What happen?
 
[quote1347301704=Rolinyodice]
ik was er niet
thas wha happend -_(\
[/quote1347301704]

Wehehehe.
 
[quote1347305535=Octavia]
[quote1347300544=Rarity]
Dear Princess Celestia,

Zaterdag kwam ik erachter dat nederlandse bronies nog steeds mongolen zijn.

Your Faithfull Student, Sunshine Stars
[/quote1347300544]

What happen?

[/quote1347305535]

Dylan die aardig probeert te doen maar vreselijk faalt. :p

Beste Dylan, "mongool" is geen compliment. :p
 
[quote1347315591=DissOrder]
[quote1347305535=Octavia]
[quote1347300544=Rarity]
Dear Princess Celestia,

Zaterdag kwam ik erachter dat nederlandse bronies nog steeds mongolen zijn.

Your Faithfull Student, Sunshine Stars
[/quote1347300544]

What happen?

[/quote1347305535]

Dylan die aardig probeert te doen maar vreselijk faalt. :p

Beste Dylan, "mongool" is geen compliment. :p
[/quote1347315591]

Ik probeerde niet aardig te zijn, alle nederlandse bronies die meededen aan "Gangnam Style" zijn gewoon mongolen :p Of zo zien ze er iig uit ^^
 
[quote1347368375=Rarity]
[quote1347315591=DissOrder]
[quote1347305535=Octavia]
[quote1347300544=Rarity]
Dear Princess Celestia,

Zaterdag kwam ik erachter dat nederlandse bronies nog steeds mongolen zijn.

Your Faithfull Student, Sunshine Stars
[/quote1347300544]

What happen?

[/quote1347305535]

Dylan die aardig probeert te doen maar vreselijk faalt. :p

Beste Dylan, "mongool" is geen compliment. :p
[/quote1347315591]

Ik probeerde niet aardig te zijn, alle nederlandse bronies die meededen aan "Gangnam Style" zijn gewoon mongolen :p Of zo zien ze er iig uit ^^

[/quote1347368375]

Hater's gonna hate.
 
awesomeness =D
ik heb me ZEKER vermaakt en flink pony cluedo gespeelt :D
Mensen eraan geïntroduceerd, ik denk 7 het hebben gespeelt, en het was awesome :D wondering if cloudsdale was at sweet apple acres x'D

Ik heb al dingen bedacht die ik voor de volgende meet voor de veiling ga meenemen ^^ hopelijk krijg ik die op tijd af x'D

en op de terugweg nog iets rondgelopen op het station en bij het winkel gedeelte waar het heel rustig was een klein lief muisje zien rondlopen x'D

Also, who was the awesome guy who gave me a lyra blind bag? =D thank you soooo much =D
 
[quote1347459465=Rarity]Ik probeerde niet aardig te zijn, alle nederlandse bronies die meededen aan "Gangnam Style" zijn gewoon mongolen :p Of zo zien ze er iig uit ^^

[/quote1347459465]
YES! Jij irriteert me met cupcakes, dan irriteer ik jou met Gangnam Style!

fuckyeah.png
 
Ik vind het echt jammer dat ik niet kon komen!!
ik heb trixie gemist o_O en octavia o_O
maar hopenlijk ben ik bij de volgende meet weer aanwezig
(en als het even meezit kan ik misschien nog gecosplayed ook, fingers crossed)
 
[quote1347537192=Rarity]
Ik probeerde niet aardig te zijn, alle nederlandse bronies die meededen aan "Gangnam Style" zijn gewoon mongolen :p
[/quote1347537192]

Ja. Ja dat klopt. Problem?
 
[quote1347641629=Rarity]
Dear Princess Celestia,

Zaterdag kwam ik erachter dat nederlandse bronies nog steeds mongolen zijn.

Your Faithfull Student, Sunshine Stars
[/quote1347641629]
Dear Sunshine Stars,

You should lighten up, ponies do silly stuff all the time.

Your Royal Highness, Princess Celestia
 
Back
Top