nabespreking meet 7

nido

Well-Known Member
post hier je epische verhalen over de meet. was ik allemaal fout gedaan heb, en wat je er van vond.

EDIT: gallery link http://bronies.nl/gallery2/main.php?g2_itemId=6453


Ik vondt het zelf in ieder geval zeer geslaagd. Wat mij ook opviel is dat ik drie keer heb gehoord van omwonende dat wij eigenlijk gewoon superchille gasten waren. Er waren een paar dingen die we hebben laten vallen en wat niet helemaal goed ging, maar ik denk toch wel dat we een zeer geslaagde meet hebben opgezet.
 
Overgenomen uit de andere thread:

Moe, moe, moe, zal vanavond proberen een langer verslag te schrijven (heb straks weer een meet) maar kort gezegd:

Beste nationale meet tot nu toe!!! Ik had tijdens de vorige meets nog wel eens momenten dat ik niks te doen had, maar ben nu de hele tijd bezig geweest en heb me geen moment verveelt.
 
net in dat andere topic gepost, pech, dan maar kopieren en plakken XD

Ik ga ook eens een mooi tekstje schrijven over gister, ben toch vroeg wakker :p

Dit keer was ik dus een keer WEL op tijd, gezellige reis gehad met Guus en al snel bij de burgerking andere bronies gevonden. Bus was ergens ook geniaal, had zo'n bus vol met bronies nog niet meegemaakt dus is gewoon gezellig om mee te maken. Blijkbaar was een vriendin uit Friesland alsnog gekomen, was ook weer leuk om haar te zien.

Zoals mensen al gemerkt hadden, Podviszen en ik liepen rond in een The (double) great and powerfull Trixie cosplay, die was niet van ons :p Maar TheapotFairy bedankt voor het lenen en vertel je het ons als je moeder nog wat zegt over hoe wij aan de telefoon waren? Benieuwd naar haar reactie op 2 hypere mensen aan de telefoon :p

Ook belangrijk moment in de geschiedenis van de Bronies, ik heb mijn zoon ontmoet :p Theepot, je bent geniaal. En LordLeBrand, je bent eng, al kwam ik er gelukkig al snel achter dat ik je beter maar gewoon mij laat huggen, want vluchten werkt niet :p

Op de meet zelf een potje ponyhunt gedaan(waarom lig ik er toch altijd zo snel uit.. al is Pseudo gelukkig altijd er eerder uit :p) en een potje moeten leiden wat erg faalde.

Ben ook samen met Edoxile rondje wezen longboarden en daarna toegekeken hoe mensen faalden met staan op mijn boardje. Cupcakes verdeeld, veiling gekeken, enz..

En de dag eindigde met taart van Nano, Nanonium, nogmaals bedankt! (Wie neemt er volgende meet de taart mee?) Ok, dat was nog niet echte einde, in gras liggen was ook belangrijk.

Nu nog even een mooi bedankt aan lijstje want waarom ook niet, iedereen slaapt nog steeds in de irc.
Bedankt:
-TeapotFairy voor je Trixiecosplay
-Podviszen voor deel 2 Trixie zijn
-Boem777 voor dat stickerblock
-Nanonium voor taart en kopen van Rainbow Flash(veel plezier ermee!)
-Claudia voor gewoon komen!
-Edoxile voor leuk rondje longboarden
-Theepotje voor mijn zoon zijn die ik nu eindelijk ontmoet heb
-Leothul voor het bewaken van mijn hoedje
-Wessel want Wessel
-Guus voor gezellige reis
-Somepony voor leiden leuke potje ponyhunt waar ik weer eens te snel uitlag en natuurlijk voor een flesje Palm meenemen :p
-LordLeBrand voor mij hugge--- ehh.. jij niet XD

(en natuurlijk vergeet ik teveel mensen, sorry!)

En natuurlijk Hydra.
 
Net mn fotos geupload in de gallery. Als meer mensen A.U.B. hun fotos kunne uploaden heb ik er genoeg om een semi-professioneel montagefilmpje te maken.

Also, de dikste brohoof ooit naar iedereen die deze meet verzorgt heeft. Ik had ongeveer hetzelfde als Nano, ik had altijd wel iets te doen of iemand om mee te praten. Can't say dat ik daaraan gewend ben maar het was alsnog awesome. :]

Het enige dat miste was de enorme 100-brony dikke group hug, vond ik, maar de individuele hugs waaren er in volle mate, gelukkig. xD
 
Ik repost dit gewoon van het andere topic. Blaf. :|
-----------------

[quote1347180199=DissOrder]
Ik ben trouwens net een half uur thuis. De afterparty van de meet was fucking grappig. Eerst naar de Mac, dan de kroeg in duiken, en dan rotzooi trappen op Centraal tot een uur of half 1. Zeker voor herhaling vatbaar. :p

P.S. NANO IS KONING. <3

P.P.S. HydraPalm is canon:

i7oNu.jpg



P.P.P.S. Bronies verpesten ALLES!!!

BMbGI.jpg

[/quote1347180199]
 
Hey allemaal,

Ik heb erg naar mijn zin gehad. Gezellige mensen ontmoet en een BronyCon programma boekje gescoord :D

Hier een link naar mijn openbare facebook fotoalbum van de meet:
[link=hyperlink url]
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.468706733149979.105480.100000319709375&type=1&l=6f50b9551d
[/link]
Ik hoop dat het werkt ;)

Groetjes,

Paul
 
Hey allemaal,

Dit was mijn eerste meet, en nu ik het sfeertje geproeft heb kan ik wel zeggen dat het niet mijn laatste is :)

Ik heb niet veel foto's gemaakt, maar die paar die ik heb kan je vinden via deze [link=http://www.facebook.com/media/set/?set=a.502746679753835.124802.100000555215987&type=1&l=be69a1c1c4]Link[/link].

Ik ben blij met de twee toffe tekeningen die ik gekocht heb tijdens de auction. Ik vind het echt ongeloofelijk mooi wat julie allemaal kunnen maken. Ga zo door! :)

Brohoof!
Fedriana (Michiel)
 
Good afternoon ponies, this is Persistency back home!


Mijn dag is vroeg begonnen.
Om 7 uur opstaan, snel treinticket afprinten, wat spullen bijeenrapen en met de fiets naar Genk station. Daar de bus nemen naar Maastricht, en dan ongeveer 3 uur reizen met bus en trein.
Eenmaal aangekomen op Utrecht centraal moest ik even oriënteren, plots vroeg iemand me of ik er voor de brony meet hier was. Iets wat ik best vreemd vond, want mijn shirt was niet eens zichtbaar...
Ik heb hem geholpen om de groep te vinden want blijkbaar wist hij de weg daar totaal niet.
Eenmaal bij de groep staande riep ik "OH LOOK, BRONIES." waar ik niet zoveel reactie op kreeg. :p
Na nog wachten zijn we met de groep naar hal 16 gegaan.
Daar heb ik mijn bandje van Yannick 'geclaimed', veel mensen gehugged, of gesurprise-hugged. Wat gitaar gespeeld, gedronken, niet echt gedanst. Veel mensen kenden mij blijkbaar doordat ik de vorige keren mijn vlagje had, maar ik kende hun niet... Op het einde van de meet ben ik met Duraspaz naar Utrecht Centraal gegaan om iets te eten, waar we nog 45 minuten moesten wachten op een trein naar Roosendaal, en dan naar Antwerpen. Op Utrecht zijn we ook nog 3-4 groepjes bronies tegengekomen die van de meet kwamen. In Antwerpen aangekomen hadden we geen trein meer naar Hasselt, dus moesten we daar een hotel zoeken. Dat is bijzonder duur uitgevallen...

Al bij al nog een leuke meet. :) Al was ik wel de hele dag moe om een of andere reden.
 
[quote1347194448=nido]
post hier je epische verhalen over de meet. was ik allemaal fout gedaan heb, en wat je er van vond.


Ik vondt het zelf in ieder geval zeer geslaagd. Wat mij ook opviel is dat ik drie keer heb gehoord van omwonende dat wij eigenlijk gewoon superchille gasten waren. Er waren een paar dingen die we hebben laten vallen en wat niet helemaal goed ging, maar ik denk toch wel dat we een zeer geslaagde meet hebben opgezet.
[/quote1347194448]

Zeker, ik ben dus een van die 'omwonende' ;) (die met veel te veel krullen). Vond het er een beetje raar uitzien toen ik uit het raam keek, maar jullie zijn inderdaad wel chill. Moeten maar weer eens een biertje gaan doen.

PS: Wie is wie? Want ik ken wel een paar mensen die toen met ons zijn gaan praten maar van die forumnamen begrijp ik niks.
 
[quote1347194724=Persistency]
Op het einde van de meet ben ik met Duraspaz naar Utrecht Centraal gegaan om iets te eten, waar we nog 45 minuten moesten wachten op een trein naar Roosendaal, en dan naar Antwerpen. Op Utrecht zijn we ook nog 3-4 groepjes bronies tegengekomen die van de meet kwamen. In Antwerpen aangekomen hadden we geen trein meer naar Hasselt, dus moesten we daar een hotel zoeken. Dat is bijzonder duur uitgevallen...

Al bij al nog een leuke meet. :) Al was ik wel de hele dag moe om een of andere reden.
[/quote1347194724]

Was het dan zo erg om bij mij te slapen :p
Ja ok was wat aan de dure kant maar volgende keer gewoon iets beter terugreis plannen.

Ik vond de Meet zeer gezellig, genoeg gedronken (ik toch).
Met een paar mensen gepraat, leuk bordspel van Baree gespeeld.
Veel leuke dingen gezien en ik heb die MLP trading cards 2 pakjes gekocht die waren echt leuk.
Ben wel beetje moe nu, maar niet zo erg.
Kijk al uit naar Volgende keer (maar dan plan ik toch iets beter, of moet ik een slaapplaats bij iemand regelen)
 
Na at V.leshrug, Stjonal, Scootashy Wildcard en ik ben even de naam kwijt van de andere twee bronies ( sorry QAQ eentje is de admin van seaweed ) Zijn ik , V.leshrug, Stjonal, Scootashy,en de bronie waar ik even de naam van kwijt ben gezellig naar mijn broers zijn 25ste verjaardag geweest in een kroeg, lekker nog wat gedronken, de Gangam gedanst omdat waarom neit, en toen, als 5 grote knullen.... FRISTY GE-AT! , kzal later well eens die foto erop gooien als mijn pa ze heeft geupload, 'T was weer kei gezellig, tot meet 8 ^^
 
[quote1347196257=Sjaars]
[quote1347194448=nido]
post hier je epische verhalen over de meet. was ik allemaal fout gedaan heb, en wat je er van vond.


Ik vondt het zelf in ieder geval zeer geslaagd. Wat mij ook opviel is dat ik drie keer heb gehoord van omwonende dat wij eigenlijk gewoon superchille gasten waren. Er waren een paar dingen die we hebben laten vallen en wat niet helemaal goed ging, maar ik denk toch wel dat we een zeer geslaagde meet hebben opgezet.
[/quote1347194448]

Zeker, ik ben dus een van die 'omwonende' ;) (die met veel te veel krullen). Vond het er een beetje raar uitzien toen ik uit het raam keek, maar jullie zijn inderdaad wel chill. Moeten maar weer eens een biertje gaan doen.

PS: Wie is wie? Want ik ken wel een paar mensen die toen met ons zijn gaan praten maar van die forumnamen begrijp ik niks.
[/quote1347196257]

Hoe moet je uitleggen wie wie is... xD

Uhm, ik had een zwart shirt aan met Luna (een pony) die de maan omcirkelt, alsmede 3 buttons: één centraalboven op mijn shirt en één op elke mouw. Tsja, meer weet ik er ook niet van te maken.
 
Hallo lieve mensen.
Het was heel gezellig maar de dag vloog weer voorbij.
Ik heb wat foto's gedoneerd aan de gallary.
 
[quote1347216549=Sjaars]
Zeker, ik ben dus een van die 'omwonende' ;) (die met veel te veel krullen). Vond het er een beetje raar uitzien toen ik uit het raam keek, maar jullie zijn inderdaad wel chill. Moeten maar weer eens een biertje gaan doen.

PS: Wie is wie? Want ik ken wel een paar mensen die toen met ons zijn gaan praten maar van die forumnamen begrijp ik niks.
[/quote1347216549]

ik ben William, die ene die farmacie studeerde :D het was inderdaad chill ^^
 
dit was mijn eerste brony meet ooit en het was GEWELDIG , ik zag er eerst een beetje tegen op aangezien ik daar maar 1 persoon kende. gelukkig viel dit erg mee! ik heb voor het eerst in mijn leven op een trein gezeten en vond het best eng met overstappen en zo (ik wou echt niet verdwaalt raken en de meet missen!) op Utrecht centraal kwam ik iemand met een 20% cooler tas tegen (persistency)kwam bij hal16 aan en heb het echt leuk gehad!! kan niet wachten tot de volgende meet
 
[quote1347217635=crashmaster]
ik heb voor het eerst in mijn leven op een trein gezeten
[/quote1347217635]

denk niet dat de conducteur dat leuk vond, dat je op de trein zat...

trollface.png
 
[quote1347220337=Sjaars]
[quote1347194448=nido]
post hier je epische verhalen over de meet. was ik allemaal fout gedaan heb, en wat je er van vond.


Ik vondt het zelf in ieder geval zeer geslaagd. Wat mij ook opviel is dat ik drie keer heb gehoord van omwonende dat wij eigenlijk gewoon superchille gasten waren. Er waren een paar dingen die we hebben laten vallen en wat niet helemaal goed ging, maar ik denk toch wel dat we een zeer geslaagde meet hebben opgezet.
[/quote1347194448]

Zeker, ik ben dus een van die 'omwonende' ;) (die met veel te veel krullen). Vond het er een beetje raar uitzien toen ik uit het raam keek, maar jullie zijn inderdaad wel chill. Moeten maar weer eens een biertje gaan doen.

PS: Wie is wie? Want ik ken wel een paar mensen die toen met ons zijn gaan praten maar van die forumnamen begrijp ik niks.
[/quote1347220337]
Hey, ik ben AppleTeeny (aka Sanne). Diegene van wie jullie niet konden geloven dat ze 15 jaar was XD Mooi om te horen dat je ons chill vond :3 Ik zie/spreek je snel!
 
Ik vond het ook supergezellig. Met veel mensen gekletst en nieuwe leren kennen. Kolonisten was ook vet met die coole set van thermo. Had nog wel een paar potjes kunnen spelen. Dat andere spel met fruit was ook wel leuk. Ik ben geschrokken van de prijzen die betaald werden op de veiling. Way out of my budget en grootste deel niet mijn ding
Op de terugweg nog meer gezichten achter namen gesproken.
Ik heb als buit leuke trading cards. Ik voel een kaartenverslaving opkomen hihi.
Heb ik nog wat te zeuren? Op dit moment niet :)
 
Back
Top