Meet #8 Groepsfoto Nummering

[quote1355868360=KnifeH]
Dealing pot in the corner~
Number 24
[/quote1355868360]

So badass!
 
Het ziet er zo gezellig uit :D ! Wou dat ik er ook bij was geweest x3 nou ja, de volgende meet ben ik er zeker :p
 
[youtube]yu_RmSJxtUE[/youtube]

Ponyfeathers! D'r zit iemand precies met z'n hand voor mijn gezicht! xD Ik ben nummer 88 iig.
 
^ Dat moest ik inderdaad, maar anders was Discord zeker wel "opgevallen" *mouhahhaha*

Edit: wie was die dame in de Octavia-cosplay en de epic zeer realistische cello? Ik mis haar op de foto! :(
 
Je hebt OrangeBrave nog steeds op de "waren niet op de foto wel op de meet" maar hij staat ook op 138 want dat is hij
 
trouwens wordt dit geüpload op ED? want ik heb volgens mij nog niks gezien, jammer dat ik pas ging afvragen of er een Nederlandse community site was 2 dagen na de meeting T_T
 
[quote1357222567=Aragnoth]
trouwens wordt dit geüpload op ED? want ik heb volgens mij nog niks gezien, jammer dat ik pas ging afvragen of er een Nederlandse community site was 2 dagen na de meeting T_T[/quote1357222567]EqD en de Nederlandse brony community heeft niet echt de meest geweldige relatie. Het duurt vaak heel lang voordat ze onze dingen posten en ze halen bijna altijd de foto weg... Ik neem aan dat er al een schrijfseltje en een foto is verzonden, maar heb hem ook nog niet voorbij zien komen.
 
[quote1357225699=MuffinSucker]
[quote1357222567=Aragnoth]
trouwens wordt dit geüpload op ED? want ik heb volgens mij nog niks gezien, jammer dat ik pas ging afvragen of er een Nederlandse community site was 2 dagen na de meeting T_T[/quote1357222567]EqD en de Nederlandse brony community heeft niet echt de meest geweldige relatie. Het duurt vaak heel lang voordat ze onze dingen posten en ze halen bijna altijd de foto weg... Ik neem aan dat er al een schrijfseltje en een foto is verzonden, maar heb hem ook nog niet voorbij zien komen.
[/quote1357225699]

gaar.. thanx voor de reactie maar ik vraag me af waarom is die relatie zo slecht dan?
 
Back
Top