Meet #8 Groepsfoto Nummering

[quote1355742558=Yocote]
Wauw. Gewoon wauw
[/quote1355742558]

nachtmerries van mijn creepy blik naar jou? xD

also, awesome foto ^^
 
gelukkig was ik toen roken. i vind het niet fijn om op een foto te staan. ik ben niet zo foto geniek
 
Weet iemand precies hoeveel mensen er niet op de foto waren? En gaan we vandaag een post naar eqd sturen?
 
YAY 99 here
en 138 is OrangeBrave, hij zat tegen mijn knie aan! I KNOW IT

Btw hebben jullie baree er in geplakt? want volgens mij was her er niet. if so nice work ^^
 
Probleem. Ik en een gast naast me hebben geen nummer. Ik ben bijna onzichtbaar op de foto omdat ik mijn muts over mn hoofd had getrokken en de persoon naast me heeft een wit morphsuit ding over zn hoofd. :p

We zitten allebij naast je, Marco. Dat is nog het ergste. :p
 
[quote1355754041=DissOrder]
Probleem. Ik en een gast naast me hebben geen nummer. Ik ben bijna onzichtbaar op de foto omdat ik mijn muts over mn hoofd had getrokken en de persoon naast me heeft een wit morphsuit ding over zn hoofd. :p

We zitten allebij naast je, Marco. Dat is nog het ergste. :p
[/quote1355754041]
Waar heb je het over, dat was geen Morphsuit vriend, het is gewoon een stuk stof.
 
82. Nitroray
89. Locutus

Er waren nog drie mensen die niet op de foto staan, volgens mij waren die in de gang gebleven met Lotte/Loveable.
 
[quote1355768558=ShadowDash]

nachtmerries van mijn creepy blik naar jou? xD

also, awesome foto ^^
[/quote1355768558]

Ja jonguh, wtf doe je achter mijn rug?

[quote1355768574=ghhumor]
Weet iemand precies hoeveel mensen er niet op de foto waren? En gaan we vandaag een post naar eqd sturen?
[/quote1355768574]

Stukje bij beetje weten we wie er allemaal niet zijn. En wavehack stuurt de post naar EQD en dergelijken.

[quote1355768649=Stardust]
Btw hebben jullie baree er in geplakt? want volgens mij was her er niet. if so nice work ^^
[/quote1355768649]

Ik vroeg me al af wanneer het iemand op zou vallen. Ik heb Baree er in gephotoshopt ja :p
 
Back
Top