Meet #13 My Little Pony: Friendship is Magic Collectible Card Game Battles

[quote1399831931=Dragonshy]
Maar als je wilt wil ik best nog wel even kijken voordat ik naar de meet ga ;)
Zo duur zijn ze gelukkig niet :)
En kan ook eventueel kijken voor sleeves als je wilt? :)
[/quote1399831931]

Bedankt, maar niet als je er speciaal voor mij naartoe moet, hoor. Ik was toch van plan om ooit nog eens ergens op internet een Canterlot Nights deck en wat boosters te bestellen, en dan gelijk een box en sleeves erbij.

[quote1399833744=Casull]
[/quote1399831931]

Bedankt, maar niet als je er speciaal voor mij naartoe moet, hoor. Ik was toch van plan om ooit nog eens ergens op internet een Canterlot Nights deck en wat boosters te bestellen, en dan gelijk een box en sleeves erbij.
[/quote1399833744]
ik kom daar toch wel vaker, dus kan ik gelijk ff spieken of ze nog wat hebben
scootangel.png

[quote1399850308=Dragonshy]
[quote1399833744=Casull]
[/quote1399831931]

[/quote1399833744]
scootangel.png

[/quote1399850308]

Nou ja, als je dan toch gaat... Great and Powerful Trixie Box & sleeves plz! Maar andere mag ook als ze die niet hebben, ik ben niet kieskeurig over Best Pony.

PS ik heb wel eens gelezen op EQD dat de Vinyl Scratch sleeves om een of andere reden beter zouden passen/sluiten dan de andere? Misschien iets om te onthouden.

[quote1399853059=Casull]
[quote1399850308=Dragonshy]
[quote1399833744=Casull]
[/quote1399831931]

[/quote1399833744]
scootangel.png

[/quote1399850308]

Nou ja, als je dan toch gaat... Great and Powerful Trixie Box & sleeves plz! Maar andere mag ook als ze die niet hebben, ik ben niet kieskeurig over Best Pony.

PS ik heb wel eens gelezen op EQD dat de Vinyl Scratch sleeves om een of andere reden beter zouden passen/sluiten dan de andere? Misschien iets om te onthouden.
[/quote1399853059]
Ik ga voor je kijken iig ;)

Ik heb de sleeves en box alleen maar omdat... ja... het is bucking MLP natuurlijk :D

Ik heb de meeste decks van de eerste set inmiddels in huis, maar nog weinig kans gezien me aan de boosters te wagen, of het spel uit te proberen in dat opzicht. Ik zal dan ook de basis decks met me meenemen, doch ik helaas geen coole Trixie deckbox heb. Ik neem wel een pinkie pie speelmat mee ter compensatie. Ik zal ook wel meerdere basis decks meenemen, voor eenieder die het mee wil leren spelen.

MLP sleeves en de speelmat, de scene met de balonnen tijdens de opening van seizoen twee, zijn onder andere door Ultra Pro uitgegeven. De eigenaar van BOZ spellen, een bordspellenzaak hier in Bergen op Zoom, is zo vriendelijk geweest ze voor me in te slaan. Mits nog op voorraad verwacht ik dat de meeste spellenzaken er wel aan kunnen komen. Hij had het ook over een mogelijk nieuwe leverancier via welke hij aan de trading cards zelf kon komen, maar heb daar sindsdien niets meer over vernomen. Ik kan me helaas niet herinneren eerder een riem deckbox gezien te hebben.

Back