Meet #13 My Little Pony: Friendship is Magic Collectible Card Game Battles

Skullcoat

Well-Known Member
Yo Yo!

Ik heb vandaag een MLP CCG Starter-kit ontvangen en ik ben aan het leren hoe het moet. Dus het lijkt me leuk om samen met de mensen die het spel ook al hebben en kunnen spelen om te gaan battlen.

Wat vinden jullie??
 
Ik doe mee! Over een paar dagen krijg ik eindelijk eens card sleeves en een deck box binnen, zodat ik er fatsoenlijk mee naar een meet toe kan =p
 
[quote1394692417=Ossie]
Ik doe mee! Over een paar dagen krijg ik eindelijk eens card sleeves en een deck box binnen, zodat ik er fatsoenlijk mee naar een meet toe kan =p
[/quote1394692417]

Waar heb je die besteld? Want ik moet wel iets hebben waarmee ik ze bij me kan dragen zonder dat ze vouwen of scheuren ofso
 
Heb ze bij archonia besteld, moest toch comics hebben dus verzendkosten waren al gemaakt
 
Bij Archonia hebben ze zeker alleen standaard Sleeves. Ik wil het liefst zo eentje die je aan je riem kan dragen
 
[quote1394739934=Ossie]
Card sleeves voor aan je riem, wut?
[/quote1394739934]

Ja toen ik in groep 6 zat had iemand er zo eentje voor zijn Yu-Gi-Oh kaarten
 
Ik weet niet of jullie met vaste regels willen doen, of afhangend van je tegenstander's en jouw afspraken, maar ik gebruik tijdens battles 1 deck bestaand uit:
-45 Friends/Troublemakers/Events/accesory cards
-10 Problem cards
-1 Mane Character card

En natuurlijk een turn en score slider card.

Mij lijkt het beste, om afhangend van wie je tegenstander is onderling afspraken te maken tussen elkaar, zoals hoeveel kaarten gebruiken, tijdslimiet en tot welke victory points je gaat
 
Had ik maar meer geld en de decks, dan had ik ook een speeldeck kunnen maken.
Ik heb vorige week 13 boosters gehaald, maar zonder de Mane6 kan ik niks...
 
Ik heb ook net m'n RariDash starter van Archonia binnen! Gelijk wat sleeves ervoor gekocht. (bij m'n plaatselijke gameshop keken ze me wel een beetje vreemd aan toen ik zei dat ik ze voor een MLPCCG nodig had)
Ik stop ze voorlopig maar in een Pokemon dekbox, maar daar moet ik natuurlijk ook wel iets gepasters voor verzinnen.

In ieder geval neem ik 'em zeker mee naar #13, dus als er iets gaat gebeuren ben ik van de partij.
 
[quote1399716836=Dragonshy]
Had ik maar meer geld en de decks, dan had ik ook een speeldeck kunnen maken.
Ik heb vorige week 13 boosters gehaald, maar zonder de Mane6 kan ik niks...
[/quote1399716836]

Elke starter komt met twee Mane Characters, dus je kunt er vast wel eentje lenen van iemand.
 
[quote1399719195=Casull]
Ik stop ze voorlopig maar in een Pokemon dekbox, maar daar moet ik natuurlijk ook wel iets gepasters voor verzinnen.
[/quote1399719195]
Ik kan eventueel voor je kijken hier voor een MLP deckbox ;)
Ik heb paar weken terug een Trixie deckbox gehaald. Was de enige die ze hadden op het moment :)
 
ik weet niet zeker als ik kan komen maar als ik kan komen wil ik graag met jullie mijn deck uitproberen. ben verslaafd aan boosters openen heb tot nu toe alle decks (inclusief luna en celestia) gekocht en 83 boosters gekocht
mlp-fstern.png
.
think i got a problem
mlp-fpleaseno.png
 
[quote1399752289=Xiorc]
ik weet niet zeker als ik kan komen maar als ik kan komen wil ik graag met jullie mijn deck uitproberen. ben verslaafd aan boosters openen heb tot nu toe alle decks (inclusief luna en celestia) gekocht en 83 boosters gekocht
mlp-fstern.png
.
think i got a problem
mlp-fpleaseno.png

[/quote1399752289]
Waar koop je die? via internet buitenland zeker?
 
[quote1399752508=Dragonshy]
[quote1399752289=Xiorc]
ik weet niet zeker als ik kan komen maar als ik kan komen wil ik graag met jullie mijn deck uitproberen. ben verslaafd aan boosters openen heb tot nu toe alle decks (inclusief luna en celestia) gekocht en 83 boosters gekocht
mlp-fstern.png
.
think i got a problem
mlp-fpleaseno.png

[/quote1399752289]
Waar koop je die? via internet buitenland zeker?
[/quote1399752508]
ik haalde ze eerst van een Amerikaanse site (toy-wiz) maar nu haal ik ze van een U.K. site (chaoscards) de verzend kosten van de U.K. site zijn veel goedkoper gelukkig. voor zover ik weet zijn ze niet te krijgen in nederland alleen in duitsland op sommige plekken
 
[quote1399765033=Dragonshy]
Ik kan eventueel voor je kijken hier voor een MLP deckbox ;)
Ik heb paar weken terug een Trixie deckbox gehaald. Was de enige die ze hadden op het moment :)
[/quote1399765033]

Bedankt voor het aanbod, maar je hoeft voor mij niet speciaal moeite te doen hoor. Uhh... tenzij je "daar" toch toevallig nog een keer moet zijn voor meet #13, dan zou een Trixie box awesome zijn natuurlijk!
Maar eh, waar is die "hier" waar je jouw box gekocht hebt precies?
 
[quote1399768332=Casull]
[quote1399765033=Dragonshy]
Ik kan eventueel voor je kijken hier voor een MLP deckbox ;)
Ik heb paar weken terug een Trixie deckbox gehaald. Was de enige die ze hadden op het moment :)
[/quote1399765033]

Bedankt voor het aanbod, maar je hoeft voor mij niet speciaal moeite te doen hoor. Uhh... tenzij je "daar" toch toevallig nog een keer moet zijn voor meet #13, dan zou een Trixie box awesome zijn natuurlijk!
Maar eh, waar is die "hier" waar je jouw box gekocht hebt precies?
[/quote1399768332]
Er is een spelletjes winkel met allerlei bordspellen en puzzels en kaartspellen enzo. Die hebben een groot scala aan hoesjes en speelmatten en ook deckboxen enzo. Ze hebben niet alles de meeste tijd, maar ALS ze die hebben (en ik zie het) dan is het van MIJ :D

Maar als je wilt wil ik best nog wel even kijken voordat ik naar de meet ga ;)
Zo duur zijn ze gelukkig niet :)
En kan ook eventueel kijken voor sleeves als je wilt? :)
 
Back
Top