Meet 10!

Nog geen nieuwe. Er komt een link in de aankondiging naar de nieuwe lijst
 
Thanks Mike! Jammer dat ik nu 20 ben en dit maar t/m de 18 jaar is, ffff.

Um, iemand nog suggesties waar je goedkope trein kaartjes kan krijgen voor de meet? xD
 
[quote1372890428=Moonlit]
grrr nog net op vakantie dan :( dan zal mijn eerste landelijke meet dus maar de 11'de meet worden
[/quote1372890428]
same here.
fluttercry.png


Net begin van vakantie voor mij dan, maar mijn eerste meet zou dan hopelijk ook meet 11 worden.
 
[quote1372897670=Magical7]
Si. Al iets bekend over activiteiten? Ik baal enorm dat ik het Smash Bros tournament heb moeten missen vorige meet.
[/quote1372897670]

Ik zeg Mario Kart Wii, met GameCube-controllers :D TF2 is ook leuk, of anders Minecraft PvP.
 
[quote1372922868=Henk]
Ik neem deze keer wél m'n laptop mee, voor de fanfic-wedstrijd :D
[/quote1372922868]

Zover ik weet zijn de fanfic wedstrijden alleen nog maar handgeschreven geweest... not sure of je het ook met laptop mag doen. Als dat echt zo is doe ik ook een keertje mee ;3
 
Vorige keer kregen we te horen dat je het ook mocht typen... alleen had niemand van de deelnemers een laptop bij zich xD Alles met de hand schrijven was een bitch, en het gaf veel extra tijdsdruk.
 
Dawww! :( Dit zou mijn eerste meet worden maar de 27ste viert mijn vriend zijn verjaardag met vrienden. Het is al zo vaak verschoven, hij was eigenlijk in Juni al jarig. Damn! >.< Hopen dat ik ooit nog een keer mee kan naar een meeting. Zo jammer! :(
 
Ik ben er zoiezo er vanaf 12 uur (Of hoelaat hij ook begint) :D
Een paar van mn vrienden komen niet maar dat houd mij niet tegen er zijn genoeg andere mensen, en mensen die ik nog moet ontmoeten! :D
 
Yes! M'n eerste meet waar ik bij kan zijn! (Sinds ik in April moest fluiten voor m'n hockeyclub en ik was te verlegen om op te dagen...)

Degene waarmee ik dit keer zou gaan zit helaas in Frankrijk voor een poosje, dus ga ik alleen. This time I won't chicken out! :3
 
Ik ga net uit huis (of naja op kamers) dus veel geld uitgeven (aka, OV) is niet echt in mijn planning. Toch houd ik de datum even vrij :3
 
Back
Top