Beste Kaas, essentiële zaken als de datum en het geld zijn uitvoerig overdacht en besproken, zoals altijd.
Helaas konden we het niet eerder houden, deze datum genoot ook niet onze voorkeur. De zaal die we op het oog hadden brak opeens al het contact af waardoor het ook te kort dag was geworden voor de datum die we eigenlijk wilden hebben (29 juni).
Persoonlijk denk ik dat het mee zal vallen met de terugval van mensen. En eerder zou ik nog denken dat die dan te wijten is aan afgenomen interesse, niet zo zeer aan het feit dat te veel mensen op vakantie zijn. Hoewel er een hoop jonge mensen bij gekomen zijn in de community bestaat een groot deel toch uit jongvolwassen mensen die niet meer allemaal weggaan met pappie en mammie.
Hoewel we niet bepaald zwemmen in het geld is er genoeg voor de volgende meet. En zelfs al zouden de inkomsten nu 1/3 teruglopen is er nog steeds genoeg voor meet 11.
Daarnaast lijkt het me belangrijk om de meets met enige regelmatig te geven zodat het enthousiasme niet wegvalt.