Locatie meet 10

Zwolle lijkt me inderdaad redelijk. Ede en Arnhem zijn echter lastiger als er nationaal gekeken wordt, in ieder geval lastiger dan bijvoorbeeld R'dam (mind you: hoewel R'dam voor mij persoonlijk prettig zou zijn raad ik dit af, omdat de reistijd binnen het r'damse district niet altijd even lekker loopt en in het centrum naar mijn weten niks betaalbaars te vinden is. Daarnaast is rdam DUUR). Collectief bekeken natuurlijk.

Strepie93: hoewel je gelijk hebt als je kijkt naar grote steden en afstanden is het nu eenmaal zo dat de grote spoorsteden (Utrecht, R'dam, Den Haag en Amsterdam) het makkelijkst te bereiken zijn. Met Utrecht als hét centrum van de infrastructuur als je kijkt naar spoorwegen is dat verreweg de beste optie. Jammer dat Utrecht ook zo duur is.

Kaas: Spaarnwoude is inderdaad een minder dan ideale locatie, waarschijnlijk één van de redenen dat de orga een nieuwe locatie zoekt. Daartegenover staat dat het wel een mooie ruimte is :p
 
[quote1366526127=Moonlight]
Zou de Expo in houten wat kunnen zijn? http://www.expohouten.nl/

Ben er wel eens geweest met grotere en kleine beurzen en evenementen en er schijnt erg veel mogelijk te zijn met verschillende zalen, indeling en meubilair.

Prijzen durf ik even niets over te zeggen maar aangezien er ook kleinere evenementen van hobbyclubs en verzamelaarsdagen zijn geweest kan dat niet exorbitant hoog zijn.
[/quote1366526127]
De expo in Houten is een mooie locatie, het enige nadeel is dat het niet goed te bereiken is als je geen auto hebt (de 2 keer dat ik er heen gegaan ben voor een con, zijn er bussen ingezet om er te kunnen komen).

Ik weet dat de Galgenwaard (het stadion van FC Utrecht) ook zalen verhuurd, dus wellicht dat dit een optie is?
 
Amersfoort dan? *contact opnemen met Orga gaat doen* ik heb een kennis die een pand huurt dat bijna leegstaat en de verhuurder kan misschien wat regelen...
(gaat om Amersfoort Schothorst, 5 minuten lopen vanaf het station- ligt er recht aan)
 
Hm true houten expo is inderdaad slecht (of zelfs niet) met OV-bereikbaar, even niet aan gedacht.

Ik zal eens rondsnuffelen in de gemeente, vooral in Driebergen stikt het van de landgoederen en zalencomplexen en met 10 minuten reistijd vanaf Utrecht Centraal zou dat ideaal zijn.
 
[quote1366550117=Dashbro]
Amersfoort dan? *contact opnemen met Orga gaat doen* ik heb een kennis die een pand huurt dat bijna leegstaat en de verhuurder kan misschien wat regelen...
(gaat om Amersfoort Schothorst, 5 minuten lopen vanaf het station- ligt er recht aan)
[/quote1366550117]
Amersfoort?
Wauw, als dat zou kunnen, zou ik dat gaaf vinden! :D
Brony meets in mijn geboorte stad, YAY! /)^3^(\
 
Ik heb nog even nagevraagd bij mijn werk of we misschien ons restaurant met dakterras konden huren, maar dat is jammer genoeg niet mogelijk voor derde partijen. Jammer, van het zou vet chill wezen op die locatie (op de 21ste verdieping in Utrecht bij stadion de Galgenwaard).
 
[quote1366811718=Kaas]
Ik had eergisteren nog van Yocote gehoord dat jullie een nieuwe ruimte hadden gevonden in Utrecht. :p Is die toch niets gebleken?
[/quote1366811718]

We hebben inderdaad op dit moment contact met een zaal in Utrecht.
[link=http://nutrecht.nl/]Link[/link]
Deze zaal is ons aangedragen door Everlight. Bedankt! En alle andere die in dit topic bezig zijn ook bedankt.
Bebbers en ik gaan als het goed is binnenkort naar Utrecht toe om deze zaal te bezichtigen. We hebben hoge verwachtingen voor deze zaal maar moeten wel zeker weten of het inderdaad geschikt is voor onze meet-ups.
 
Ik zou bijna zeggen kom naar onze hal, maar...:
1. het ligt niet echt centraal (Zeeland :p )
2. er kunnen opzich niet ZOVEEL mensen er in
3. dan moet ik bijna van alles regelen omdat het de hal van mijn vader is en niet van een organisatie of iets dergelijks :p

Ik hoop wel dat er een locatie komt wat een ZEER goede aansluiting met het OV heeft, niet al te ver reizen is waardoor de reiskosten laag zijn en dat je later op de avond alsnog een goede aansluiting heb met trein/bus.
 
[quote1366911232=Yocote]We hebben inderdaad op dit moment contact met een zaal in Utrecht.
[link=http://nutrecht.nl/]Link[/link][/quote1366911232]

Als dat 'm wordt komt 't mij goed uit, dat is voor mij op loopafstand :p
 
http://www.undercurrent.nl/evenementenlocatie/

Voor het geval dat :)

Edit; maar de nutrecht is ook heel vet! alleen wel enorm voor 150 man, dus dat wordt dan een gedeelte, of wat?
 
Wauw, dat is een pittoreske zaal June. Ben benieuwd of daar niet een heel groot prijskaartje aan hangt. :p

En Nutrecht is inderdaad in zijn geheel te groot, waarschijnlijk. Bebbers en ik gaan er zo snel mogelijk langs om een kijkje te nemen, ook met een oog op de indeling :)
 
Haha, ik heb er een paar keer gewerkt en het leek me wel dat het in elk geval aan de voorwaarden voldeed als zaal. Wat extra research brengt me echter de info dat ze een kleine €4000 euro vragen, dus nevermind :')
 
Dankje! Deze waren we al tegen gekomen. We hebben contact opgenomen maar het is daar niet toegestaan eigen eten en drinken mee te nemen. En eten en drinken afkopen is te duur.
 
[quote1369126486=Yocote]
Dankje! Deze waren we al tegen gekomen. We hebben contact opgenomen maar het is daar niet toegestaan eigen eten en drinken mee te nemen. En eten en drinken afkopen is te duur.
[/quote1369126486]
gewoon buiten eten en drinken :p
 
http://www.deberenkuil.nl/ ( hele leuke flash opening BTW, maar het maakt de website zo onoverzichtelijk, klik op het kleine pijltje om verder te gaan ) ... Is dat wat ?
 
Back
Top