Locatie meet 10

Rolinyodice

New Member
Zoals de meeste mensen hier al gemerkt hebben zijn wij al enige tijd op zoek naar een goede locatie voor de meet ups. Natuurlijk het liefst gelegen rondom het midden van Nederland, zodat het makkelijk te bereiken is voor velen. Mochten jullie toevallig iets tegenkomen wat geschikt zou zijn hiervoor zou dit ons als orga een hoop werk schelen.

Wat we zoeken is een locatie die ten minste 150 bezoekers kan plaatsen en dan nog het liefst meerdere ruimtes. waarvan 1 zaal zeker groot genoeg moet zijn om met zijn alle een aflevering te kijken en waar dus een beamer hangt of geplaatst kan worden mede als een projectie scherm. stoelen en een paar tafels die in ruimtes staan zijn zeker een pre. We nemen het liefst zelf drinken en eten mee, maar als dit niet mogelijk is en daar iets gekocht kan worden tegen een schappelijke prijzen kan dit besproken worden.
Verder hebben we graag een locatie die makkelijk te bereiken is voor zowel mensen die met eigen vervoer komen zowel als mensen die met openbaar vervoer reizen.

Dus als je denkt iets gevonden te hebben wat in dit plaatje past stellen wij het zeer op prijs als jullie ons daarvan op de hoogte willen brengen.
Wij danken jullie hartelijk voor jullie tijd en het lezen van dit bericht.
 
Is dit misschien een idee? http://www.bolder.nl
prijzen en dergelijke kon ik niet vinden.
 
Ik weet niet of er behoefte aan is. Maar is een locatie met stuk buiten (bijvoorbeeld een groot grasveld of bos) erbij ook niet handig. Zeker in de zomerperiode vinden sommige mensen het misschien wel prettig om ook buiten te kunnen chillen etc... :)
 
Is dit misschien iets? Of is het te klein/te duur? Het is iig redelijk bereikbaar, en er is ruimte buiten. Er staat alleen niks over zelf eten/drinken meenemen, alleen wat zij allemaal aanbieden (en da's dan weer duur).
 
Ik had eergisteren nog van Yocote gehoord dat jullie een nieuwe ruimte hadden gevonden in Utrecht. :p Is die toch niets gebleken?
 
1 ding weet ik zeker, het moet in Utrecht, Zuid of Noord holland zijn, dat is centraal en het best bereikbaar voor iedereen, en ik vond opzich haarlem wel een goede plek ik zie niet waarom we zouden moeten veranderen van locatie
 
[quote1366389726=Aragnoth]
1 ding weet ik zeker, het moet in Utrecht, Zuid of Noord holland zijn, dat is centraal en het best bereikbaar voor iedereen, en ik vond opzich haarlem wel een goede plek ik zie niet waarom we zouden moeten veranderen van locatie
[/quote1366389726]

Zuid Holland is niet even bereikbaar voor iedereen. Die arme noordelingen moeten al zover reizen. :p Dan zou ik eerder Gelderland zeggen.
En de orga zoekt naar nieuwe zalen omdat Haarlem duur is. Vooral in vergelijking met HAL16
 
[quote1366390220=Aragnoth]
1 ding weet ik zeker, het moet in Utrecht, Zuid of Noord holland zijn, dat is centraal en het best bereikbaar voor iedereen, en ik vond opzich haarlem wel een goede plek ik zie niet waarom we zouden moeten veranderen van locatie
[/quote1366390220]

9Gi8B9n.png
 
[link=http://www.nieuwebuitensocieteitzwolle.nl/]Deze[/link] locatie is misschien ook wel wat. Het ligt op een minuut lopen van het station en het is makkelijk te bereiken met de auto.
De reistijd vanaf de randstad is goed, de reistijd vanuit het noorden is lager dan Utrecht, maar het zuiden zal iets meer reistijd hebben dan Utrecht. Door de Hanzelijn is Zwolle veel beter te bereiken vanuit de Randstad.
 
Moeten we anders ook niet een beetje onze blik vergroten? Bowlingcentra bieden meestal ook wel feestzalen en kleine, regionale theaters zijn ook goed te doen. Ook kunnen misschien kerken een oplossing vormen. Hun gemeenschap ruimtes worden op zaterdagen toch nooit gebruikt, ze zijn daar meestal meer van de zondag.
 
[quote1366407910=Sickpony]
Moeten we anders ook niet een beetje onze blik vergroten? Bowlingcentra bieden meestal ook wel feestzalen en kleine, regionale theaters zijn ook goed te doen. Ook kunnen misschien kerken een oplossing vormen. Hun gemeenschap ruimtes worden op zaterdagen toch nooit gebruikt, ze zijn daar meestal meer van de zondag.
[/quote1366407910]

Je vergeet dat bronies een stelletje pedofielen zijn, en dat kan echt niet bij de kerk.
 
[quote1366463044=Niaeruzu]
[quote1366407910=Sickpony]
Moeten we anders ook niet een beetje onze blik vergroten? Bowlingcentra bieden meestal ook wel feestzalen en kleine, regionale theaters zijn ook goed te doen. Ook kunnen misschien kerken een oplossing vormen. Hun gemeenschap ruimtes worden op zaterdagen toch nooit gebruikt, ze zijn daar meestal meer van de zondag.
[/quote1366407910]

Je vergeet dat bronies een stelletje pedofielen zijn, en dat kan echt niet bij de kerk.
[/quote1366463044]

kijk uit met wat je zegt dalijk worden we nog gezien als een pedofilen verediging XD
 
Niet dat ik zelf katholiek ben maar ik denk dat de toon wel iets minder mag, en het thread derailed zo ook wel flink
 
Zou de Expo in houten wat kunnen zijn? http://www.expohouten.nl/

Ben er wel eens geweest met grotere en kleine beurzen en evenementen en er schijnt erg veel mogelijk te zijn met verschillende zalen, indeling en meubilair.

Prijzen durf ik even niets over te zeggen maar aangezien er ook kleinere evenementen van hobbyclubs en verzamelaarsdagen zijn geweest kan dat niet exorbitant hoog zijn.
 
(ik ben heel slecht in locaties zoeken maar ik doe gewoon mee, omdat het kan.jpg :p )

Misschien is dit wel iets? [link]http://www.zaalhuren.net/Den-Haag/Muziekcafe-Musicon[/link]

De openingstijden zijn wel laat, maar misschien kunnen we wel een dealtje sluiten met de baas, achja, we zullen zien :p
 
[quote1366487117=OceanBolt]
(ik ben heel slecht in locaties zoeken maar ik doe gewoon mee, omdat het kan.jpg :p )

Misschien is dit wel iets? [link]http://www.zaalhuren.net/Den-Haag/Muziekcafe-Musicon[/link]

De openingstijden zijn wel laat, maar misschien kunnen we wel een dealtje sluiten met de baas, achja, we zullen zien :p
[/quote1366487117]

Alhoewel het voor mij als Hagenaar erg makkelijk zou zijn, denk ik niet dat dit als 'centraal' wordt gezien. ;)
 
Als we naar infrastructuur kijken is Utrecht het meest centraal. Daarnaast zijn Amsterdam en Rotterdam heel makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer, Den Haag iets minder. Ik denk niet dat het om centraal gaat als in "ligt in het midden van het land", maar meer als in "minste collectieve reistijd". Den Haag is daarvoor nog altijd een betere optie dan bijvoorbeeld Gelderland zoals Kaas oppert. Toegegeven, dat blijft rot voor de noorderlingen.

Even googlen levert voor mij niks op, sorry. Ik waag later nog wel een keer een poging ;-)
 
^Ede en Arnhem zijn anders prima te bereiken steden. :p (en dat zeg ik niet omdat ik er dicht in de buurt woon xD)

In dat opzicht vind ik Haarlem Spaarnwoude minder goed bereikbaar. Geen intercity station en alleen voor de randstad makkelijk te bereiken. (ik klaag trouwens niet dat Haarlem slecht is)
 
[quote1366494913=Guus]
Als we naar infrastructuur kijken is Utrecht het meest centraal. Daarnaast zijn Amsterdam en Rotterdam heel makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer, Den Haag iets minder. Ik denk niet dat het om centraal gaat als in "ligt in het midden van het land", maar meer als in"minste collectieve reistijd". Den Haag is daarvoor nog altijd een betere optie dan bijvoorbeeld Gelderland zoals Kaas oppert. Toegegeven, dat blijft rot voor de noorderlingen.

Even googlen levert voor mij niks op, sorry. Ik waag later nog wel een keer een poging ;-)
[/quote1366494913]
Daarom is Zwolle een andere goede optie. Als je naar de reistijden kijkt van de andere hoofdsteden naar Zwolle zie ik dat vanaf Amsterdam, Utrecht, Arnhem, Assen, Groningen en Leeuwarden je een reistijd hebt van een uur of minder.
Den haag en Rotterdam anderhalf uur.
Eindhoven drie uur, Maastricht drie en een half uur en Middelburg 4 uur.

Utrecht is nog steeds de beste optie, maar Zwolle heeft goede verbindingen met andere steden.
 
Back
Top