Locatie meet 10

waarom niet iest dichter bij overijssel? krijg ik een kans om ook eens te komen... ben nog een kind dus ik zou niet snel ver mogen reizen...
 
[quote1370442444=DazzleCloud]
waarom niet iest dichter bij overijssel? krijg ik een kans om ook eens te komen... ben nog een kind dus ik zou niet snel ver mogen reizen...
[/quote1370442444]

Omdat dat voor de meeste mensen te ver reizen is. O.a ook voor mijzelf. Het beste kan je een meet op een zo centraal mogelijk en makkelijk bereikbare plek houden zodat het grootste gedeelte niet al te lang onderweg is. Vind je het te ver? Jammer dan. Er zijn zat toffe meets waar ik ook wel heen zou willen maar wat gewoon te ver is voor mij.
 
Ik was in den Haag en ik kwam langs een of ander ding waarop stond spaces.nl
Ik heb geen idee wat het precies is/kost of waar het is etc. maar hier is een link:
[link]http://www.spaces.nl/[/link]
 
[link=hyperlink url]http://www.numberfour.nl/zalen/[/link]

[link=hyperlink url]http://www.theothorne.nl/[/link]
 
Ik hoop dat de orga snel een datum heeft, kan ik misschiem mijn vakantie eromheen plannen.
Nit dat ik jullie opjaag ofzo :p
 
[quote1371455566=DazzleCloud]
waarom niet iest dichter bij overijssel? krijg ik een kans om ook eens te komen... ben nog een kind dus ik zou niet snel ver mogen reizen...
[/quote1371455566]

Niet dat ik je er niet bij wilt hebben maar je moet ook beseffen dat de gemiddelde leeftijd eerder rond de 17 á 18 jaar ligt. De bezoekers zijn dan ook meer jong-volwassenen tot volwassenen. Dus je moet wel even beseffen of dit soort events wel wat voor je is. Al ben je wel nog steeds welkom.
 
[quote1371714160=Sickpony]
[quote1371455566=DazzleCloud]
waarom niet iest dichter bij overijssel? krijg ik een kans om ook eens te komen... ben nog een kind dus ik zou niet snel ver mogen reizen...
[/quote1371455566]

Niet dat ik je er niet bij wilt hebben maar je moet ook beseffen dat de gemiddelde leeftijd eerder rond de 17 á 18 jaar ligt. De bezoekers zijn dan ook meer jong-volwassenen tot volwassenen. Dus je moet wel even beseffen of dit soort events wel wat voor je is. Al ben je wel nog steeds welkom.
[/quote1371714160]

De leeftijd is toch niet heel erg? Ik vind niet dat het daar echt om gaat. Ben zelf 14 dus dat is ook wel een verschil. Maar het gaat mij meest om gezelligheid en leeftijd is niet echt belangrijk ofzo.
 
@ RainbowRawr,

Als ik een vader of moeder was zou ik er moeite mee hebben als mijn twaalf jarige dochter of zoon een dag zou optrekken met zulke volwassen weirdo's, zonder toezicht. Daarnaast willen we bij zulke meets nogal ruw in de mond zijn of wat ruw (maar dan wel op vriendschappelijke manier) met elkaar omgaan. Vanuit eigen oogpunt vind ik 12 jaar simpelweg te jong, maar het is niet aan mij te beslissen of iemand wel of niet mag komen, noch wil ik zulke barrière oprichten.

Wel gold er voor Brony meets tot de voorlaatste twee een leeftijdsadvies (volgens wij was dat toen iets van 16 jaar minimaal) voor de bezoekers. Bij de laatste meet gebeurde dat dus niet, en toen stond er opeens een 8 jarig meisje met haar ouders binnen. Zoiets wil je eigenlijk ook niet. Het kost die mensen die gewoon iets leuks willen doen met hun kind tijd en teleurstelling, en het kost ons aan imago.

Maar we zijn hier nogal dit thread aan het derailen. Als je hierover graag een discussie heb, maak ik met alle liefde hiervoor wel een apart thread aan.
 
[quote1371737122=Sickpony]
@ RainbowRawr,

Als ik een vader of moeder was zou ik er moeite mee hebben als mijn twaalf jarige dochter of zoon een dag zou optrekken met zulke volwassen weirdo's, zonder toezicht. Daarnaast willen we bij zulke meets nogal ruw in de mond zijn of wat ruw (maar dan wel op vriendschappelijke manier) met elkaar omgaan. Vanuit eigen oogpunt vind ik 12 jaar simpelweg te jong, maar het is niet aan mij te beslissen of iemand wel of niet mag komen, noch wil ik zulke barrière oprichten.

Wel gold er voor Brony meets tot de voorlaatste twee een leeftijdsadvies (volgens wij was dat toen iets van 16 jaar minimaal) voor de bezoekers. Bij de laatste meet gebeurde dat dus niet, en toen stond er opeens een 8 jarig meisje met haar ouders binnen. Zoiets wil je eigenlijk ook niet. Het kost die mensen die gewoon iets leuks willen doen met hun kind tijd en teleurstelling, en het kost ons aan imago.

Maar we zijn hier nogal dit thread aan het derailen. Als je hierover graag een discussie heb, maak ik met alle liefde hiervoor wel een apart thread aan.
[/quote1371737122]

idd i agree, maar soms kan het ook zijn dat je ouders je wel gewoon vertrouwen (in mijn geval) en er niet heel moeilijk over doen, het ligt gewoon echt aan de verschillende personen, en een leeftijds advies van 15/16 jaar klinkt wel goed. maar het zou inderdaad flauw zijn als we een soort van minimum leeftijd zouden hebben
 
[quote1371738066=Aragnoth]
[quote1371737122=Sickpony]
@ RainbowRawr,

Als ik een vader of moeder was zou ik er moeite mee hebben als mijn twaalf jarige dochter of zoon een dag zou optrekken met zulke volwassen weirdo's, zonder toezicht. Daarnaast willen we bij zulke meets nogal ruw in de mond zijn of wat ruw (maar dan wel op vriendschappelijke manier) met elkaar omgaan. Vanuit eigen oogpunt vind ik 12 jaar simpelweg te jong, maar het is niet aan mij te beslissen of iemand wel of niet mag komen, noch wil ik zulke barrière oprichten.

Wel gold er voor Brony meets tot de voorlaatste twee een leeftijdsadvies (volgens wij was dat toen iets van 16 jaar minimaal) voor de bezoekers. Bij de laatste meet gebeurde dat dus niet, en toen stond er opeens een 8 jarig meisje met haar ouders binnen. Zoiets wil je eigenlijk ook niet. Het kost die mensen die gewoon iets leuks willen doen met hun kind tijd en teleurstelling, en het kost ons aan imago.

Maar we zijn hier nogal dit thread aan het derailen. Als je hierover graag een discussie heb, maak ik met alle liefde hiervoor wel een apart thread aan.
[/quote1371737122]

idd i agree, maar soms kan het ook zijn dat je ouders je wel gewoon vertrouwen (in mijn geval) en er niet heel moeilijk over doen, het ligt gewoon echt aan de verschillende personen, en een leeftijds advies van 15/16 jaar klinkt wel goed. maar het zou inderdaad flauw zijn als we een soort van minimum leeftijd zouden hebben
[/quote1371738066]
"flauw"? Er zijn wel dergelijk goede redenen om een leeftijdsgrens te hebben. Als er zomaar 8-jarigen komen en er gaan dingen fout, wie is er dan aansprakelijk? De orga. Alleen al uit pure zelfbescherming voor de orga zou er een grens moeten zijn.
Om maar niet te spreken over de alcohol, taalgebruik, fysieke aanraking ed. Als je alle leeftijden er wilt hebben leg je juist de "oudere" mensen weer restricties op.
Het gaat nu nog prima, maar het gaat ooit fout. En dan moet er een keuze gemaakt worden waar de restricties komen. Bij de oudere mensen, of je jongere.
Mij maakt het verder niet veel uit, ik ben toch niet verantwoordelijk en ga zeker mijn taalgebruik niet matigen omdat er opeens kleine kinderen komen.
 
[quote1371820007=Sickpony]
@ RainbowRawr,

Als ik een vader of moeder was zou ik er moeite mee hebben als mijn twaalf jarige dochter of zoon een dag zou optrekken met zulke volwassen weirdo's, zonder toezicht. Daarnaast willen we bij zulke meets nogal ruw in de mond zijn of wat ruw (maar dan wel op vriendschappelijke manier) met elkaar omgaan. Vanuit eigen oogpunt vind ik 12 jaar simpelweg te jong, maar het is niet aan mij te beslissen of iemand wel of niet mag komen, noch wil ik zulke barrière oprichten.

Wel gold er voor Brony meets tot de voorlaatste twee een leeftijdsadvies (volgens wij was dat toen iets van 16 jaar minimaal) voor de bezoekers. Bij de laatste meet gebeurde dat dus niet, en toen stond er opeens een 8 jarig meisje met haar ouders binnen. Zoiets wil je eigenlijk ook niet. Het kost die mensen die gewoon iets leuks willen doen met hun kind tijd en teleurstelling, en het kost ons aan imago.

Maar we zijn hier nogal dit thread aan het derailen. Als je hierover graag een discussie heb, maak ik met alle liefde hiervoor wel een apart thread aan.
[/quote1371820007]

Hmm, ja ik begrijp je punt wel. Zo'n meet is niet echt iets voor een 8 jarige ja, maar de ouders zijn daar wel zelf verantwoordelijk voor. Die namen het kind daarheen. Maar oke. Zou het wel jammer vinden als minimum leeftijd 15/16 zou worden maar ik begrijp het wel.
 
Omdat we hier momenteel gigantisch aan het derailen zijn heb ik maar even een nieuw thread aangemaakt. Als een mod nu even zo lief zou willen zijn om een paar van onze posts met onze uitstekende argumenten daar naar toe te verplaatsen zou het heel erg tof zijn.
 
Terugkomend op de locatie.
Ik heb veel verhalen gehoord over Herder en een paar mensen hadden al als idee dat we een meet een keertje bij hem in de buurt moeten doen. Het is dan misschien moeilijk bereikbaar voor de meeste mensen (ook voor mij) maar als hij er echt nooit bij kan zijn, kunnen er misschien toch nog mensen (ik neem aan dat dat dan vooral de bronies die al langer op het forum zitten zijn) daarheen reizen. De tiende meet is natuurlijk wel een soort jubileum-achtig iets. Of anders de 20e meet of zo. Want ja het is wel lullig voor hem dat hij er nooit bij kan zijn.
 
Als het echt te lang duurt, zou ik zeggen:
gewoon dezelfde locatie als vorige keer.
Niet handig voor iedereen, dat weet ik,
maar dan is er tenminste wel weer een grote meet.
 
[quote1372253099=Fluttershy87]
Als het echt te lang duurt, zou ik zeggen:
gewoon dezelfde locatie als vorige keer.
Niet handig voor iedereen, dat weet ik,
maar dan is er tenminste wel weer een grote meet.
[/quote1372253099]
Agreed.
 
Back
Top