ik was er wel bij Nabespreking meet 16

Top dat meet 16 een succes was!!
Zie jullie hopelijk weer bij de volgende meet ;-)
 
[quote1448151415=RarAppleDash]
Ik was er ook bij! Waarom was jij er niet bij?
[/quote1448151415]
Ik ben op vakantie, vandaar.
 
Wat ik van de meet vond.

Tja ik heb vrijwel alleen met Ossie de CCG Pre-release event gespeeld met wat anderen en dat vond ik zeer geslaagd! Was erg gezellig en ik was er toch wel goed in... (ookal had ik wel een kaart welke overpowered was) Nog bedankt voor het organiseren, vond het erg leuk en bij de volgende pre-release ben ik er wss weer bij.

Voor de rest van de meet. Tja niet veel van gezien maar er zat niet echt iets bij dat me verder leuk leek. Het is ook dat het event er was dat we nog iets te doen hadden. Als er voor de volgende meet geen interessante events zijn is de kans groot dat Ossie en ik er niet bij zullen zijn.

Tevens nog een klacht over de locatie. De WC's blijven ranzig en het was echt achterlijk koud in de ruimte waar wij zaten. Een kacheltje had wel geholpen.
 
Hi TornadeTwist,

Bedankt voor je feedback!
We zijn in het proces om de volgende meet op een andere lokatie te houden. Kan nog niets beloven helaas. Maar we zijn er mee bezig!

We zullen ook zeker de volgende keer weer proberen om interessante events te houden. Maar daarvan staat de planning ook nog niet vast.

Hopelijk zien we je bij de volgende meet weer ;-)
 
Ik was erbij en het was gezellig!
Pannenkoeken!!!!!!!!!
En Derpy ws er ook XD
Grappig om iedereen weer even te zien!
Heb me best vermaakt!
 
Ik vond die dag echt een 12/10!

Het was erg gezellig en heb oude, maar ook nieuwe vrienden ontmoet! Daarnaast voelde ik me heel erg op mijn gemak en vond ik de evenementen erg leuk. De standup comedy was vermakelijk en de Equestrian games waren echt geweldig!

Over de Equestrian games:
- De activiteiten waren goed gekozen en hints is echt een heel leuk spel!
- Het sporten was ook een leuke uitdaging en goed voor onze bronies lijven ;) Ik heb echter wel spierpijn nu, maar IT WAS WORTH IT!
- Ninja is altijd mijn favoriete spel op school tijdens gym geweest en ik vond het SUPERleuk dat we het ook hier doen!
Kortom: Ik vind dat de Equestrian games een traditie moet worden!

Over de locatie: Ik vond het, zoals anderen zeggen, geen vieze locatie en vond ik het (vooral met die lichtjes) er erg gezellig bij liggen. Ook toen het donker werd voelde het echt alsof ik lekker warm binnen zit tijdens een sneeuwstorm. Het is ook een fijn loopafstand vanaf het Centraal Station en vanaf daar kon je ook snel even de winkeltjes ingaan en dat soort dingen.

Wat de hele dag ECHT compleet maakte is dat ik toen tante ben geworden :D Na de meet ging ik meteen naar het ziekenhuis en heb het kleintje vast mogen houden! Haar naam is Luna wat ook heel toevallig was! AAAAH BESTE DAG DIE IK IN TIJDEN HEB GEHAD!

DANK JULLIE WEL ORGA!
 
Ben blij dat de meesten het een leuke dag vonden! De EQ Games waren inderdaad bijzonder geslaagd. Zoals Frank al zei, we gaan maar weer eens zoeken naar een andere spot.

Dank ook voor de gulle donaties en de interesse in de veiling.

@Tornado: jammer dat je de events niet veel aan vond. Als je ideeën hebt voor iets wat jij wel leuk zou vinden, laat het gerust weten want wij luisteren. En tja, als jij in de toekomst wegblijft omdat jij niks te doen hebt op een meet: so be it. Thanks voor de mededeling.
 
Ahahahahahahah kap eens met mijn reacties verwijderen man. Jonge wat ben je zielig.
Wat een legends die orga. Die verdienen echt een medaille, alles regelen voor het zooitje. Was ik er maar bij.

Ik heb het leuk gehad thuis gehad. Een eigen feesie gebouwt. Dat ging lekker met harde muziek. Ahahahahahahahahah
 
Op de terugweg nog een closetbrony ontmoet en 1 van de borduurselgs gegeven. Het was de TwiDash XD Die gast was een NS Catering jongen die uitvoerig met ons in gesprek ging over MLP en DERPY plushie deed de rest! 10 secods flat!
Een conductrice was ook geheel aangesoken met het MLP onderwerp alsook wat giggelende jeugd LOL

Wat ponies al niet doen XD
Projectorpones best puns!
Voor de rest ben ik best tevreden en denk eens na over het projectje voor de veiling HwCon....borduurdingus...
En de rest van de meetbeleving .. nou ja moest je er maar bij zijn XD!
 
ik was er bij en ik vond het een zeer geslaagde meet heb het erg naar mijn zin gehad het leukste vond ik ook dat er verschillende dingen te doen waren en over het zoals de meeste het zouden noemen 'krot' gewoon goed eigenlijk weinig problemen mee dus ja op naar meet 17 ergens volgend jaar zoals is gezegd :p
 
[quote1448193409=PrincessLuna]
Ahahahahahahah kap eens met mijn reacties verwijderen man. Jonge wat ben je zielig.
Wat een legends die orga. Die verdienen echt een medaille, alles regelen voor het zooitje. Was ik er maar bij.

Ik heb het leuk gehad thuis gehad. Een eigen feesie gebouwt. Dat ging lekker met harde muziek. Ahahahahahahahahah
[/quote1448193409]

Geen reacties meer verwijderen? Orga = zielig? Nou dan maar een ban he.
 
Een geslaagde meet! De sfeer was openlijk en
aangenaam, meer dan op voorgaande meets naar mijn
mening. Ik heb mij prima vermaakt, al vond ik het voor
een groot gedeelte van de dag toch vrij rustig qua
opkomst. Niettemin, een leuke dag!

En de locatie... Tja, ik vond het helaas nog steeds niet
erg hygiënisch. Hiervoor leg ik de schuld niet bij de
orga, LANX moet het ook een beetje netjes kunnen
aanbieden aan ons. De toiletten waren voornamelijk
ranzig, maar er is een grote verbetering met de
vorige keer. En ook ik vond het wel aan de frisse kant,
maar ik ben een koukleum, dus ik hieldmijn jas maar
lekker aan. en ging niet jammeren om waarschijnlijk
die ene graad in de hoofdzaal.

Orga, weer bedankt voor de meet! Hopelijk komen er
snel meer, want ik mis de traditie van 1 meet per 2-3
maanden zeer, vooral na deze! Erg jammer dat LANX
een beetje laks is.
 
Was leuk. Mensen waren aardig, spelletjes waren leuk. Was alleen vergeten te pinnen en ik had slexhts 0,75 cent bij me. Dus geen veiling, bier, hotdogs of pannenkoeken voor mij. Maar toch mooi voor een eerste grote meet. :abhap:
 
Het komt vaak voor dat grote eeets gehouden worden op dagen die voor mij niet uitkomen.
Deze keer kwam het echter wel goed uit, dus ik greep mijn kans meteen!
Ik was dan ook blij dat ik er weer bij was.
Misschien wel wat aan de late kant (ik arriveerde rond een uur of 1), maar het was me al snel duidelijk hoe gezellig het was. :D

De comedy was geslaagd, het spelletje hints was leuk en het ninja spel: voor mij was het iets geheel nieuws, daarom was ik er ook niet zo goed in, maar dat vond ik niet erg.
Het ging om de fun en de gezelligheid en die waren beide absoluut aanwezig. :D

Het was ook leuk om zowel bekenden als nieuwe gezichten te zien.
Zo waren er bijvoorbeeld 2 metalheads die buiten even zaten te roken, op het moment dat ik op het punt stond om naar huis te gaan, en zo was er ook nog een metalhead binnen die aan mijn Judas Priest vest al zag naar wat voor muziek ik luisterde. :D

Het kijken van de nieuwe MLP aflevering, op een manier dat ik alles goed kon horen en volgen, was me tijdens de meet niet gelukt.
Daarom liep ik tijdens de aflevering al de zaal uit en keek ik hem later thuis.

Al met al:
Het was een super gezellige meet, hartstikke tof.
Iets minder mensen als dat gewend ben van de grote meets,
maar dat mag de pret totaal niet drukken. ;)
 
Eindelijk kon ik een keer bij een meet zijn. Vond het best spannend na al die verhalen vooraf over drama en gezeur, maar de wereld die ik in Amsterdam aantrof was echt totaal anders. Natuurlijk had ik het eerste half uurtje wel iets van "waar ben ik in terecht gekomen?". Dat ging gelukkig snel voorbij (mede dankzij het voorstelrondje) en de rest van de dag was echt helemaal geweldig.

Omdat ik met het CCG-toernooi mee deed heb ik helaas veel van de activiteiten in de grote zaal gemist. Dat vond ik wel jammer, maar goed keuzes maken is altijd lastig hè? Gelukkig wel de veiling meegemaakt en natuurlijk de nieuwe episode.

Na afloop zijn we met een paar man nog naar de Burger King op CS geweest en omdat Kevin en Delta ook die kant op gingen was het Pony-feestje pas in Den Bosch echt voorbij.

Kortom: een supergezellige toffe dag gehad en als ik vrij ben (of kan krijgen) kom ik de volgende keer zeker weer. Orga super bedankt voor het regelen! :pparty:
 
Ik wil even iedereen bedanken voor deze fantastische dag!
Ik was de laatste weken een beetje ongelukkig ivm omstandigheden, maar jullie hebben me echt opgebeurd!
Orga; dank jullie voor de leuke activiteiten, de Friendship Games waren leuk bedacht, zit gewoon nog steeds met spierpijn door het fysieke gedeelte :')
Aan de andere kant ben ik het eens met de anderen: ik was wel blij geweest met een schonere en warmere ruimtes, en toiletbrillen waar ik wél op durf te gaan zitten :')
Maar jullie zijn echt baas en dank jullie voor het organiseren van dit zooitje ongeregeld ieder jaar!
ik heb keiveel lol gehad, oude vrienden gezien, nieuwe gemaakt, lekker veel mensen geirriteerd :p
nog gezellig even met grunt de stad in geweest voor secondelijm omdat mijn nightmare moon het begeven had :p
Pienkie, was keileuk om je te ontmoeten en we gaan zeker nog meer dingen samen doen!
Aan alle andere bronies: natuurlijk hebben jullie ook een aandeel gehad in deze fantastische dag!
's avonds ook nog ff de AH onveilig gemaakt met Hawk en Ewoud :p
Daarna nog ff café in geweest ^^
Volgende keer plan ik mijn reis echt beter, aangezien de trein ri. maastricht niet verder reed dan zaltbommel en vanuit daar de ns bus heb moeten nemen richting 's hertogenbosch, om daar nog een goede 15 minuten in de kou heb moeten wachten op de trein richting huis.
ugh.

Maar t was een fantastische dag!
 
Back
Top