Ik wil even iedereen bedanken voor deze fantastische dag!
Ik was de laatste weken een beetje ongelukkig ivm omstandigheden, maar jullie hebben me echt opgebeurd!
Orga; dank jullie voor de leuke activiteiten, de Friendship Games waren leuk bedacht, zit gewoon nog steeds met spierpijn door het fysieke gedeelte :')
Aan de andere kant ben ik het eens met de anderen: ik was wel blij geweest met een schonere en warmere ruimtes, en toiletbrillen waar ik wél op durf te gaan zitten :')
Maar jullie zijn echt baas en dank jullie voor het organiseren van dit zooitje ongeregeld ieder jaar!
ik heb keiveel lol gehad, oude vrienden gezien, nieuwe gemaakt, lekker veel mensen geirriteerd

nog gezellig even met grunt de stad in geweest voor secondelijm omdat mijn nightmare moon het begeven had

Pienkie, was keileuk om je te ontmoeten en we gaan zeker nog meer dingen samen doen!
Aan alle andere bronies: natuurlijk hebben jullie ook een aandeel gehad in deze fantastische dag!
's avonds ook nog ff de AH onveilig gemaakt met Hawk en Ewoud

Daarna nog ff café in geweest ^^
Volgende keer plan ik mijn reis echt beter, aangezien de trein ri. maastricht niet verder reed dan zaltbommel en vanuit daar de ns bus heb moeten nemen richting 's hertogenbosch, om daar nog een goede 15 minuten in de kou heb moeten wachten op de trein richting huis.
ugh.
Maar t was een fantastische dag!