Events Meetup #6

ik heb ook nog allerlei yu-gi-oh kaarten liggen maar ik heb geen idee of het een deck is en heb ook geen idee hoe het moet :s. zal ik ze meenemen??
 
WoW TCG klinkt erg leuk, dat was awesome op de BBQ! Fanfic competitie ben ik ook geïnteresseerd in, maar ik heb nog geen laptop en ga echt niet met de hand schrijven. Dat is gewoon wreed voor de jury :(

Pokémon... Ik heb zelf geen DS games, alleen maar roms. Derp.
 
[quote1339666906=mysterybo]
ik heb ook nog allerlei yu-gi-oh kaarten liggen maar ik heb geen idee of het een deck is en heb ook geen idee hoe het moet :s. zal ik ze meenemen??
[/quote1339666906]

ik neem in ieder geval weer me kaarten mee, ik zie wel wie ze deze keer allemaal meeneemt (volgens mij was er zeker een man of 8 die ze vorige keer mee had, + heel veel mensen die ze mee hadden willen nemen als ze geweten hadden dat er yugioh gedaan werd).

ik ben nog steeds onverslagen, muhahaha! (ego) dus het wordt wel eens tijd mijn ego de grond in te stampen door me in te maken :p
Als iemand geen kaarten heeft maar wel mee wilt doen, ik heb meerdere decks, dus stuur even een PM of laat het weten!
 
Overigens, als ik weer een of twee mensen zou kunnen krijgen om te helpen jureren bij de fanfic wedstrijd dan hoor ik het graag.
 
[quote1339673369=Baree]
Overigens, als ik weer een of twee mensen zou kunnen krijgen om te helpen jureren bij de fanfic wedstrijd dan hoor ik het graag.
[/quote1339673369]
i'm in again :3
 
[quote1339695296=dragonater]
[quote1339673369=Baree]
Overigens, als ik weer een of twee mensen zou kunnen krijgen om te helpen jureren bij de fanfic wedstrijd dan hoor ik het graag.
[/quote1339673369]
i'm in again :3
[/quote1339695296]
Ik heb al veel fanfics gelezen en zou het ook graag willen.
Als jullie het oke vinden
 
TRUTH OR DARE
just saying I rock at that game :p
en weerwolven (pony style)
en maybe yu-gi-oh (ik speel het niet maar tis een optie)
En ik kan een firsbee meenemen :D wheee
:OOOOO is er een grasveldje? want dan kunnen we vliegeren :D wheeee -happy dance-
 
Hmm, ik ben in voor de karaoke (epic singing at first GOTW :D) en de fanfic wedstrijd, of ik nou schrijf of jureer. Personally, I'd prefer judging, maar schrijven is ook okeydokeylokey
 
[quote1340210608=Stardust]
TRUTH OR DARE
just saying I rock at that game :p
en weerwolven (pony style)
en maybe yu-gi-oh (ik speel het niet maar tis een optie)
En ik kan een firsbee meenemen :D wheee
:OOOOO is er een grasveldje? want dan kunnen we vliegeren :D wheeee -happy dance-
[/quote1340210608]

Hoe kan iemand nou ooit goed of slecht zijn in truth or dare?
 
[quote1340210759=Zenchi]
[quote1340210608=Stardust]
TRUTH OR DARE
just saying I rock at that game :p
en weerwolven (pony style)
en maybe yu-gi-oh (ik speel het niet maar tis een optie)
En ik kan een firsbee meenemen :D wheee
:OOOOO is er een grasveldje? want dan kunnen we vliegeren :D wheeee -happy dance-
[/quote1340210608]

Hoe kan iemand nou ooit goed of slecht zijn in truth or dare?
[/quote1340210759]
^
 
NOU ik ben heel goed in vragen bedenken. Be prepared... >D
En WHY NOT D: WE'LL JUST PONIEFY EVERYPONY FUCK YEAH!
 
mlfw3063-challenge_accepted_rarity.jpg
 
Ik heb afgelopen zaterdag op de GotW meet een starterdeck Magic kaarten gekocht. Deze zal ik mee nemen, alleen nu moet ik nog leren spelen. :p Iemand zo vriendelijk om het mij te leren? (A)
 
[quote1340700967=Octavia]
Ik heb afgelopen zaterdag op de GotW meet een starterdeck Magic kaarten gekocht. Deze zal ik mee nemen, alleen nu moet ik nog leren spelen. :p Iemand zo vriendelijk om het mij te leren? (A)
[/quote1340700967]

Je kan op steam magic the gathering 2013 kopen, is slechts 9 euro. Werkt precies hetzelfde als het spel, enige verschil is dat je met premade decks speelt.

En anders wil ik wel proberen het uit te leggen xD
 
[quote1340718566=Octavia]
Ik heb afgelopen zaterdag op de GotW meet een starterdeck Magic kaarten gekocht. Deze zal ik mee nemen, alleen nu moet ik nog leren spelen. :p Iemand zo vriendelijk om het mij te leren? (A)
[/quote1340718566]
Zow, dat is lang geleden. Ik heb een paar jaar geleden alle restjes van m'n decks verkocht omdat ik niet meer wist hoe het moest. Nu uiteraard spijt van. :(

Ah well, zijn vast genoeg leuke activiteiten te doen.
 
[quote1340726995=Octavia]
Ik heb afgelopen zaterdag op de GotW meet een starterdeck Magic kaarten gekocht. Deze zal ik mee nemen, alleen nu moet ik nog leren spelen. :p Iemand zo vriendelijk om het mij te leren? (A)
[/quote1340726995]
*opent kast, haalt ergens boven uit zijn kast stapels kaarten* dit gaat me weer geld kosten...
wel een leuk spel. ik kan het wel proberen je uit te leggen maar ik zelf heb nooit echt gigantisch veel gespeeld, maar ik snap het goed zat.
 
[quote1340790732=Octavia]
Ik heb afgelopen zaterdag op de GotW meet een starterdeck Magic kaarten gekocht. Deze zal ik mee nemen, alleen nu moet ik nog leren spelen. :p Iemand zo vriendelijk om het mij te leren? (A)
[/quote1340790732]

En ik heb dus net deze link gevonden
[link=http://www.wizards.com/Magic/TCG/Article.aspx?x=magic/rules]MTG rules[/link]

En de nieuwe 2013 core set komt net uit op het moment dat we de meet hebben xD
 
Back
Top