Events Meetup #6

[quote1338881512=Potitius]
Bad news everypony.... I can't come....
Zit dan in antwerpen.
[/quote1338881512]
Indeed that is bad news.
mlfw4544-FLUTTERcry_sad_shaded.png


Hoop dat je dan heel erg veel plezier hebt in Antwerpen!
 
Ik heb hier trouwens ook nog Kolonisten staan, met alle grote en kleine uitbereidingen, alleen niet voor 5/6 personen.
 
[quote1338898089=StarSnuggle]
Ik heb een voorstel.

Zouden we niet een soort artist's alley kunnen doen?
Gewoon wat tafeltjes naast elkaar waar iedere (opgegeven) artiest wat inkijk materiaal heeft (eventueel tekeningen om te verkopen ofzo, pre-made) en dan commisions kan aannemen?
Lijkt me namelijk wel leuk om zo iets daar te doen!
En er zijn best wel wat goeie artiesten hier al =]

En ik zou dit best willen regelen, behalve tafels meeslepen naar de meet.

(Mocht dit door gaan reken ik 2 euro voor een schets en 5 euro voor een uitgewerkte en ingekleurde tekening, no background)
[/quote1338898089]

Commisions aannemen is tot daar aan toe, maar qua dingen verkopen/veilen willen we vanuit de organisatie niet echt hebben aangezien we de mane focus op onze eigen veiling willen houden.

De opbrengsten van onze 'offciele' veiling gaat overigens naar de pot om de gratis (!) meets mogelijk te houden. Vergeet niet dat er aardig wat bij komt kijken bij de grote meets. Zaalhuur, verzekeringen en boodschappen voor zo'n 150 man, om maar wat op te noemen.

Entree en eten/drinken etc is verder allemaal gratis en dat willen we graag zo houden, maar daarvan zijn we wel afhankelijk van donaties en onze veiling.

Dus een artist's alley op de meet, prima zolang er geen dingen verkocht gaan worden. Dus puur voor display. Verder kun je op het forum een digitale artist's alley maken als een topic in het commisions forum.
 
Hmmm snap ik wel. Nouja! het was te proberen. Op veel andere "Conventies" doen ze het wel, al zijn die vaak wel betaald.
 
mocht ik komen, is nu nog niet zeker, dan neem ik in ieder geval mijn Yu-Gi-Oh kaarten weer mee
 
Ik kan nog wel een deck Pokémon kaarten fixen, alleen het is te lang geleden dat ik dat voor het laatst gespeeld heb.
 
Ok, ik wil even instemmen over Kolonisten: OMG GEWELDIG IDEE
Ik wil zeker mee doen als Kolonisten van Catan aanwezig is.
 
Zodra ik vrij heb kunnen krijgen bij m'n werk, wat geen probleem is verwacht ik, zal ik mijn kolonisten spel meenemen.

En ik bedenk me ook dat ik wss aan een beamer kan komen, dus als er animo is voor een mario-kart tournament(je) laat het dan horen :)
 
hmmm, ik weet niet hoe vaak ik ''kolonisten van catan'' al voorbij heb zien komen, maar als we meer dan 1 spel willen hebben heb ik er hier ook nog wel liggen ^^
 
So much to do x.x
can't choose
Ik ga naar de meet en ik neem mee:
- ds met 3 pokemon spellen, heeft iemand ook kid icarus?
- yu-gi-oh kaarten set (ik heb zoveel kaarten, ik kan er makkelijk 3 decks van maken als meedere mensen willen meedoen die geen kaarten hebben
- mijn vriend en ik gaan misschien pony clue kaarten set maken, nu ik zie dat er zoveel mensen veel spellen meenemen zal ik m even porren dat we eraan gaan beginnen :p
 
[quote1339152697=Starlight]
So much to do x.x
can't choose
Ik ga naar de meet en ik neem mee:
- ds met 3 pokemon spellen, heeft iemand ook kid icarus?
- yu-gi-oh kaarten set (ik heb zoveel kaarten, ik kan er makkelijk 3 decks van maken als meedere mensen willen meedoen die geen kaarten hebben
- mijn vriend en ik gaan misschien pony clue kaarten set maken, nu ik zie dat er zoveel mensen veel spellen meenemen zal ik m even porren dat we eraan gaan beginnen :p

[/quote1339152697]

Pony clue, pony cluedo? Dat zou best episch zijn o: . Inspector Pinkie on the prowl
 
Ik heb hier nog een deck Pokémon kaarten meenemen en het is de enige TCG die ik heb met een normaal competetive vermogen, dus die neem ik mee.
 
Ik heb trouwens ook munchkin liggen, wat echt een geweldig spel is wat met maximaal 6 mensen gespeeld kan worden, dus dat gaat ook mee
 
Munchkin is briljant. Ik wil iedereen aandringen om Munchkin te proberen!

Nu wil ik zien of het lukt FLUXX mee te nemen, dat is ook een geniaal spel wat heel makkelijk op te pikken is en je kan meedoen wanneer je wilt en de regels veranderen continu.
 
[quote1339425810=Harb]
[quote1338812626=Baree]
Sowieso komt er weer een fanfic wedstrijd, volgens mij is dat wel bevallen vorige keer.
[/quote1338812626]
Dat beviel zeker, ook al won ik niet. Volgende keer zal ik jullie mijn rampzalige handschrift sparen en het digitaal afgeven.
[/quote1339425810]

Het was toch verplicht dat het met de hand geschreven werd?
 
[quote1339425898=Somepony]
Misschien kunnen we een laptop omtoveren tot een DDR simulator? Just a thought, ik heb geen goede hardware om een goede simulator te maken (mat, laptop etc.)...
[/quote1339425898]

rainbowawesome.gif
 
Wat is dr gebeurd met het idee voor de cosplay contest van vorige keer? Bij meet 5 waren nog minder cosplayers dan bij meet 4 :p

581057_10150804917456608_232604901607_9453461_2035505642_n.jpg
 
[quote1339586458=Mastersskull]
[quote1339425810=Harb]
[quote1338812626=Baree]
Sowieso komt er weer een fanfic wedstrijd, volgens mij is dat wel bevallen vorige keer.
[/quote1338812626]
Dat beviel zeker, ook al won ik niet. Volgende keer zal ik jullie mijn rampzalige handschrift sparen en het digitaal afgeven.
[/quote1339425810]

Het was toch verplicht dat het met de hand geschreven werd?
[/quote1339586458]

Nee hoor, heb het het liefst digitaal, maar voor de mensen zonder laptop kan het ook met de hand.
 
Back
Top