[quote1338898089=StarSnuggle]
Ik heb een voorstel.
Zouden we niet een soort artist's alley kunnen doen?
Gewoon wat tafeltjes naast elkaar waar iedere (opgegeven) artiest wat inkijk materiaal heeft (eventueel tekeningen om te verkopen ofzo, pre-made) en dan commisions kan aannemen?
Lijkt me namelijk wel leuk om zo iets daar te doen!
En er zijn best wel wat goeie artiesten hier al =]
En ik zou dit best willen regelen, behalve tafels meeslepen naar de meet.
(Mocht dit door gaan reken ik 2 euro voor een schets en 5 euro voor een uitgewerkte en ingekleurde tekening, no background)
[/quote1338898089]
Commisions aannemen is tot daar aan toe, maar qua dingen verkopen/veilen willen we vanuit de organisatie niet echt hebben aangezien we de mane focus op onze eigen veiling willen houden.
De opbrengsten van onze 'offciele' veiling gaat overigens naar de pot om de gratis (!) meets mogelijk te houden. Vergeet niet dat er aardig wat bij komt kijken bij de grote meets. Zaalhuur, verzekeringen en boodschappen voor zo'n 150 man, om maar wat op te noemen.
Entree en eten/drinken etc is verder allemaal gratis en dat willen we graag zo houden, maar daarvan zijn we wel afhankelijk van donaties en onze veiling.
Dus een artist's alley op de meet, prima zolang er geen dingen verkocht gaan worden. Dus puur voor display. Verder kun je op het forum een digitale artist's alley maken als een topic in het commisions forum.