Events meet 11

DitzyDoo

New Member
Hi everypony!

Meet 11 zit er weer aan te komen! De orga is momenteel druk bezig met het bedenken van events voor tijdens de meet en we willen ook graag ideeën van jullie horen! Dus heb je een idee of suggestie? Post 'm hier!
 
Tekenwedstrijd! Net als bij BUCK, dat je een theme krijgt, en dan 5 minuten hebt om iets te tekenen en dat met verschillende themes? XD Ik vond dat persoonlijk bij BUCK wel tof!


Of een design a pony wedstrijd, dat kan ook.

Of decorate a cupcake!


Of re-paint a BB pony competition.


/Steals BUCK events
 
[quote1380664407=Eponay]
is de locatie al bekend dan?
[/quote1380664407]

Nog niet. We zijn er nog mee bezig. :)
 
Misschien een ruilhoek waar merch voor merch kan worden geruild? (Kaarten, blind bags, brushables, etc)
 
[quote1380801938=Ossie]
Misschien een ruilhoek waar merch voor merch kan worden geruild? (Kaarten, blind bags, brushables, etc)
[/quote1380801938]

i'm in.
moet echt komen!
 
Vorige keer kwam ik er (telaat) achter dat er Super Smash Bros. werdt gespeeld.

Lijkt mij erg leuk om dit nog eens te doen, en misschien er een beetje een competitie van te maken, met inschrijvingen, ranglijsten en eventueel een klein prijsje?

Also, die screenshot wedstrijd was ook erg tof!
______________

Verder, als er weer een veiling is wou ik kijken of ik ook wat kan maken, er waren sinds de vorige meet wat leuke ideeën bij me opgekomen, dus wie weet. :)
 
ik sluit mij ook aan voor een Brawl tourney, als het maar beter geregeld wordt dan Meet 9 en meer kenbaar wordt gemaakt dan meet 10 iig. iets van 1 tegen 1 ofzo, (en misschien later als er tijd voor is 2 tegen 2) want dat 1 tegen 1 tegen 1 (tegen 1) vind ik een beetje tegenvallen.

en misschien dat iedereen die meedoet zijn naam op een papiertje schrijft, die wordt dan in een hoed gedaan en zodoende wordt er beslist tegen wie je moet. just some idea's.
 
DitzyDoo is nu orga? Nice. :D gefeliciteerd man. :) en een karaoke lijkt me ook wel wat. sowieso moeten we weer super smash bros brawl doen. :D
 
[quote1380896724=OceanBolt]
DitzyDoo is nu orga? Nice. :D gefeliciteerd man. :) en een karaoke lijkt me ook wel wat. sowieso moeten we weer super smash bros brawl doen. :D
[/quote1380896724]
Thanks. :)
 
also, ik wil graag dat tournament systeem opzetten, aangezien ik wel een idee heb hoe ik het wil opstellen.

ik ga denk ik alvast alles maar uitwerken :)
 
Oja, ik heb een laptop met Dolphin (emulator) dus dan kunnen we Brawl in full-HD spelen. :D
Ik heb wel maar twee USB controllers, dus dan zouden we even moeten kijken of we daar genoeg aan hebben.
Mocht er nog iemand anders een controller mee willen nemen, laat even weten wat voor model, dan kan ik de drivers installeren.
 
[quote1380914128=MajorasWaker]
Oja, ik heb een laptop met Dolphin (emulator) dus dan kunnen we Brawl in full-HD spelen. :D
Ik heb wel maar twee USB controllers, dus dan zouden we even moeten kijken of we daar genoeg aan hebben.
Mocht er nog iemand anders een controller mee willen nemen, laat even weten wat voor model, dan kan ik de drivers installeren.
[/quote1380914128]

ik denk dat het een beter idee is om het gewoon op een Wii te spelen. als iemand zijn Wii beschikbaar zou willen stellen zou het fijn zijn. (het liefst zoéén waar ook Gamecube controllers in kunnen)
 
[quote1380916073=Lite-Sparkle]
[quote1380914128=MajorasWaker]
[...]
[/quote1380914128]

ik denk dat het een beter idee is om het gewoon op een Wii te spelen. als iemand zijn Wii beschikbaar zou willen stellen zou het fijn zijn. (het liefst zoéén waar ook Gamecube controllers in kunnen)
[/quote1380916073]
Misschien kan ik je verleiden met een voorbeeldje?
mlp-fsmug2.png

[youtube]gGGgUgDe2qk[/youtube]

We zouden natuurlijk ook beide kunnen doen, zeker als er een grote groep speler is kun je het zo een beetje verdelen.
 
[quote1380950294=Lite-Sparkle]
Graphics zijn best mooi, maar ik veronderstel dat deze USB-controllers de Playstation lay-out hebben?
[/quote1380950294]

Dat kan, maar Dolphin kan met praktisch elke soort controller overweg, of het nou een joystick of een stuur is.
De twee controllers die ik heb hebben in iedergeval de Xbox layout.
 
Als er ooit een Melee toernament word georganiseerd hou ik me aanbevolen. Zolang het Brawl blijft blijf ik de oude lul die met zijn wandelstok zwaait en roept "vroeger was hete beter!"
 
Back
Top