Events meet 11

[quote1383658262=Dragonshy]
[quote1383605428=Magical7]
http://www.mylittlekaraoke.com/
[/quote1383605428]
^
Dit! Duidelijk dit!
raritystarry.png


Ik ken alle liedjes van de serie én EqG zelf uit mijn kop!
En sommige PMV's ook wel. Lijkt me echt ZO vet
pinkiehappy.png


Ik hoop dat ik deze keer WEL kan komen. Anders ga ik echt in een hoekje zitten die dag om lekker partijtje te janken!
fluttercry.png

[/quote1383658262]

beter kan je gewoon komen :)
 
S4 opener streamen (http://www.bronystate.net/ is een redelijke site), op dat moment gewoon alles stop zetten dan dat met zn allen kijken XD
 
[quote1383833902=DissOrder]
Ik stel mijn Pioneers ter beschikking, op voorwaarde dat de orga of iemand anders luidsprekers verzorgd. Die ga ik niet meezeulen.

Dit is de set waar het om gaat: 2 cd/usb spelers en een mixer, 2 kanaals:

KbYDZIr.jpg


Ik ben bereid ook DJ lessen aan te bieden van een half uur per stuk, waarna de opbrengst naar de orga voor volgende meets gaat. Nader te bepalen prijs, die trouwens niet al te hoog zal zijn (moet wel toegankelijk blijven).

Ik overleg hierover nog met de orga, maar aangezien ik bereid ben de volledige opbrengst af te staan, denk ik niet dat het een probleem gaat worden. :p
[/quote1383833902]

Vooral relevant is het stuk tekst onder de foto. Ik ga hierover overleggen met orga.
 
Weet er iemand of er gratis parkeerplaatsen zijn bij de locatie?? Want zo ja, dan komen Skysniper en ik met de auto en willen eventueel nog 2-3 mensen meenemen die vanuit Delft ongeveer moeten komen. En zo niet hopen we dat er nog een verzamelpunt is in Den Haag.
 
[quote1383944199=Aragnoth]
S4 opener streamen (http://www.bronystate.net/ is een redelijke site), op dat moment gewoon alles stop zetten dan dat met zn allen kijken XD
[/quote1383944199]

JA.JA.JA.

Als er een mogelijkheid is om S4 te streamen, dan moet dat echt, anders is het een beetje onlogisch dat de Orga het op de 23e doet.
Ik bedoel ik kan het diezelfde avond nog wel op youtube kijken, maar het is wel leuk om het direct te kunnen zien.
Als iedereen die meekijkt zijn kop kan houden tijdens de aflevering
 
Even voor de duidelijkheid, ik organiseer geen fanficwedstrijd (doe al de quiz). Misschien Comrade, maar dat weet ik niet.
 
[quote1383992727=Skullcoat]
Als iedereen die meekijkt zijn kop kan houden tijdens de aflevering
[/quote1383992727]
Haha, you must be new...

Nee. Bronies kunnen niet stil zijn noch blijven. Ga daar maar vanuit.
 
[quote1384000384=DissOrder]
[quote1383992727=Skullcoat]
Als iedereen die meekijkt zijn kop kan houden tijdens de aflevering
[/quote1383992727]
Haha, you must be new...

Nee. Bronies kunnen niet stil zijn noch blijven. Ga daar maar vanuit.
[/quote1384000384]

idd, we blijven fanboys weetje of we het willen of niet

''you know those fanboys, with their altars and catears''
 
[quote1384022099=Aragnoth]
[quote1383201044=TCLF]
laatste brawl was amazing. super leuk, ook al lag ik er de 1ste ronde al uit
[/quote1383201044]

ja, je vond het helemaal geweldig dat je ´´iemand naar de maan sloeg´´ XD

ik zou op zich kunnen kijken of ik weer zou kunnen DJ´en in combinatie met mss kyderra en wat andere mensen als die ook zin hebben.
[/quote1384022099]

:D het gaat er niet om dat je hets spel goed speelt of dat je wint, gaat om de lol en sportmanship
 
N64, of Wii met Gamecube-controllers. Niet dat ik een van beide heb, maar ik hoorde al mensen over het meenemen van een Wii en op Bronykamp was er een N64 aanwezig, dus misschien is er wel iemand die iets mee kan nemen.
 
ik kom, en neem m'n wii iig weer mee. Daar kan ik dan brawl(vorige keer gedaan) en/of mario kart meenemen. Wat mij betreft doen we 2 toernooien maar dat lijkt me niet handig i.c.m. tijd
 
[quote1384244500=Quantum_bit]
ik kom, en neem m'n wii iig weer mee. Daar kan ik dan brawl(vorige keer gedaan) en/of mario kart meenemen. Wat mij betreft doen we 2 toernooien maar dat lijkt me niet handig i.c.m. tijd
[/quote1384244500]

People assume that time is a strict progression of cause to effect, but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint - it's more like a big ball of wibbly wobbly... timey wimey... stuff.
 
Ai ai, ik had niet gezien dat er al een datum bekent was, hopelijk kan ik nog op zo'n korte termijn vrij krijgen. :(

Anders gaat Super Smash Bros. op de laptop natuurlijk ook niet door.
 
[quote1384250291=Henk]
N64, of Wii met Gamecube-controllers. Niet dat ik een van beide heb, maar ik hoorde al mensen over het meenemen van een Wii en op Bronykamp was er een N64 aanwezig (met dank aan Lite), dus misschien is er wel iemand die iets mee kan nemen.
[/quote1384250291]

opzich zou ik hem wel weer meewillen nemen maar ik weet niet meer waar dat tulpen stekkertje is gebleven.......... 3:
 
Back
Top