[quote1336130099=Gindranis]
Ik weet heel zeker dat mijn collega's bij de mac niet vrolijk worden van 100 man die samen in één keer naar binnen komen wandelen. (misschien de manager wel, maar die is toch gek, dus dat telt niet)
Als je met een grote groep ergens gaat eten, is het misschien handig om even vooruit te bellen, zodat de zaak zich erop voor kan bereiden.
[/quote1336130099]
Dat hebben de meeste medewerkers in het algemeen bij verschillende horeca's. In dat geval is het samenwerkingsverband dan een test op zich. Bij mijn McDonald's is het in het geval van een ongewone gastenstroom dan goed doorbikkelen en goed aansturen door CT'ers en managers. En het is nu niet zo dat je in een super fancy restaurant zich waar bijna 30 totaal verschillende menu's op de kaart staan, bij de McDonald's heb je nu 11 sandwiches, Chicken McNuggets in verschillende aantallen, en waarschijnlijk bestellen geen/weinig mensen salades, dus dat scheelt weer, en friet loopt constant door dan, met de sandwiches verdeeld over drie stations. Daarnaast is het niet zo dat iedereen tegelijk bestelt aan de counter, dus je hebt ruimte om nieuwe producten down te doen.
Maar het is wel handig om van tevoren te bellen dat je met een grote groep komt eten, dus bij de McDonald's bel je ongeveer 10 minuten van tevoren op (grill-sandwiches zijn beperkt houdbaar in de bin). Waarschijnlijk wilt iedereen wel een Big Tasty dan (sinds kort terug en stilt stevige trek na zo'n lange dag), dus op de Grill 2 kant kan het hectisch worden. Brace yourselves, shitload of Big Tasties incoming!