Dutch Brony Meet #9

Octavia

Well-Known Member
Fillies and gentlecolts,

We finally figured out the date and place for the next big meetup. The meet will be on the 6th of april and will once again be held in Haarlem Business Center.

The reason this took so long is because we have been looking for a more affordable accommodation closer to Utrecht but we have been unsuccessful so far. If you think you know a suitable place for future meetups, let us know at orga@bronies.nl!

We planned a few new events this time and a lot of the old ones will also be there as well. The auction will once again be an auction. If you want to sell things at the auction, please mail us at veiling@bronies.nl. The optional 50% artist fee applies as usual.
Forum discussion topic: LINK!

In short:

What: Dutch Brony Meet #9
Where: Haarlem Business Center - A. Hofmanweg 5A, 2031 BH Haarlem
When: 6th of april 2013, 12:00 - 20:00

The entrance we use is on the right side of the building at the parking
lot. One of the orga will be there to open the gate.

For people going with Public Transport (train), the station where you want to exit is Haarlem Spaarnwoude (not Haarlem CS). Haarlem Business Center is at walking distance from Haarlem Spaarnwoude.

Please register at http://inskijf.bronies.nl/ if you are going to attend (optional but recommended) and we hope to see you all there!
 
*totaal onredelijke rant dat ik niet kan komen en jullie dus maar de datum van de meet aan moeten passen*
 
en de nieuwe events zijn?....... MAAK ME NIET NIEUWSCHIERIG! xD en ja kzal weer bezig met de meetpica :p
 
[quote1363086810=Guus]
*totaal onredelijke rant dat ik niet kan komen en jullie dus maar de datum van de meet aan moeten passen*
[/quote1363086810]

lolnope

Pech gehad. Volgende keer beter. :)

(ik zal je wel missen tho :()
 
4LALy.png
kijken of ik kan (ik denk van wel)

effe weer alle bronies zien, YAY
4LALy.png
 
Ik kom zekerrr! perfect gesceduled met mijn races. Ik heb namelijk een 12 urrs race de week er na XD
 
En natuurlijk ben ik erbij :) (en nee, ik laat Hydra niet los, dus die mag ook gezellig mee <3)
 
korte vraag, is er animo voor een brawl marathon? heb zelf wii met de game en ik ben van plan om te komen per auto, wat mij de mogelijkheid geeft om meer mee te nemen dan mogelijk is met de trein, wat dus betekent: ik kan ook een tv meenemen! als er animo is kan ik een thread gaan aanmaken :)
 
[quote1363096129=Quantum_bit]
korte vraag, is er animo voor een brawl marathon? heb zelf wii met de game en ik ben van plan om te komen per auto, wat mij de mogelijkheid geeft om meer mee te nemen dan mogelijk is met de trein, wat dus betekent: ik kan ook een tv meenemen! als er animo is kan ik een thread gaan aanmaken :)
[/quote1363096129]

IK DOE MEE! :D
 
[quote1363098398=Quantum_bit]
korte vraag, is er animo voor een brawl marathon? heb zelf wii met de game en ik ben van plan om te komen per auto, wat mij de mogelijkheid geeft om meer mee te nemen dan mogelijk is met de trein, wat dus betekent: ik kan ook een tv meenemen! als er animo is kan ik een thread gaan aanmaken :)
[/quote1363098398]

Maak er gelijk een Mario Kart marathon van!
 
AWESOME!
Ik ga zeker kijken of ik er kan zijn is maar een stukje fietsen voor mij! :)
En wat andere vrienden komen hopelijk ook.

2e meet! :D
 
@orga, misschien is het handig om de regels van de veiling ergens neer te zetten? Want als ik de notulen moet geloven dan zijn er wat veranderingen daarin.
 
[quote1363101079=Kaas]
@orga, misschien is het handig om de regels van de veiling ergens neer te zetten? Want als ik de notulen moet geloven dan zijn er wat veranderingen daarin.
[/quote1363101079]

Regels zijn nog steeds hetzelfde. Artists kunnen 50% van de opbrengsten terugkrijgen voor zelfgemaakte dingen (of materiaalkosten, rest donatie).
 
Back
Top