Dutch Brony Meet #9

[quote1363121587=repstar]
aw :( de eerste grote meet waar ik niet bij kan zijn sinds het joinen van de community D: ik zit 6 april in den haag... hmmm kan zo rond 01:00 in haarlem zijn though zou er dan nog iemand zijn XD
[/quote1363121587]

WAAROM REPSTAR WAAAAAROM? T_T
 
toen ik deze post zag
[youtube]NKWpGJ4Xhw8[/youtube]
Hier zat ik al een lange tijd op te wachten!!!
ik wil er zeker weer bij zijn
en een paar meteen mee sleuren en in me auto propen

Want dit wordt zo Awesome!!!
/)^3^(\
 
Weekend vóór mijn tentamens. Moet nog even kijken, maar zal wel proberen erbij te zijn.
 
@ orga,

Is het mogelijk dat ik posters van mijn eendjes kan laten veilen? Ik weet dat het niet Pony gerelateerd is, maar het is toch wel aardig Bronies.nl.
 
hey, er was iemand op meet 8# die sleutelhangers en buttons verkocht! wie was dat? ik ben heel ge-instreseerd in die sleutelhangers
 
Zoals gezegt op facebook: Ik kan niet want ik ga 3 april naar amerika en kom de 8e terug daarna ben ik de 13e weer weg voor een paar dagen.
 
[quote1363184417=Sickpony]
@ orga,

Is het mogelijk dat ik posters van mijn eendjes kan laten veilen? Ik weet dat het niet Pony gerelateerd is, maar het is toch wel aardig Bronies.nl.
[/quote1363184417]

Sure thing. Als je het nog even langs veiling@bronies.nl wilt mailen dan is het voor ons makkelijker bij te houden.
 
Ik kan er deze keer niet bij zijn ben dan op vakantie, maar ik wens iedereen die wel naar de meet gaat veel plezier.

En ik zie jullie mischien wel bij meet #10 weer.
 
de meet-up staat op Equestria Daily! :)

[link=http://www.equestriadaily.com/2013/03/nightly-roundup-607.html#more]Equestria Daily: Nightly Round Up 607[/link]
 
Back
Top