Dutch Brony Meet #9

[quote1363102504=Octavia]
The auction will once again be an auction.
[/quote1363102504]

Mooie woordkeuze.

Tijd om maar weer eens te schilderen :>
 
[quote1363103019=Octavia]
[quote1363101079=Kaas]
@orga, misschien is het handig om de regels van de veiling ergens neer te zetten? Want als ik de notulen moet geloven dan zijn er wat veranderingen daarin.
[/quote1363101079]

Regels zijn nog steeds hetzelfde. Artists kunnen 50% van de opbrengsten terugkrijgen voor zelfgemaakte dingen (of materiaalkosten, rest donatie).
[/quote1363103019]

Ik had vernomen dat blindbags niet meer worden geaccepteerd en als er meerdere identieke exemplaren van één item zijn dat het dan beperkt geveild wordt.
 
aw :( de eerste grote meet waar ik niet bij kan zijn sinds het joinen van de community D: ik zit 6 april in den haag... hmmm kan zo rond 01:00 in haarlem zijn though zou er dan nog iemand zijn XD
 
Dit zal mijn eerste grote meeting zijn. De vorige had ik ook bij willen zijn maar toen had ik deze site niet op tijd ontdekt. vraagje: is er een entree prijs? Is er ook een dealerroom zoals dat op een anime conventie wordt genoemd? een veiling lijkt me ook er cool. En wat zouden de verwachte prijzen hier dan zijn? bij voorbaat dank.
 
[quote1363110459=Applejack]
Dit zal mijn eerste grote meeting zijn. De vorige had ik ook bij willen zijn maar toen had ik deze site niet op tijd ontdekt. vraagje: is er een entree prijs? Is er ook een dealerroom zoals dat op een anime conventie wordt genoemd? een veiling lijkt me ook er cool. En wat zouden de verwachte prijzen hier dan zijn? bij voorbaat dank.
[/quote1363110459]

Er is geen entree prijs en alle consumpties binnen zijn gratis, er is geen dealerroom, en dingen op de veiling gaan meestal voor prijzen tussen de €15 - 70.
 
[quote1363113729=Quantum_bit]
korte vraag, is er animo voor een brawl marathon? heb zelf wii met de game en ik ben van plan om te komen per auto, wat mij de mogelijkheid geeft om meer mee te nemen dan mogelijk is met de trein, wat dus betekent: ik kan ook een tv meenemen! als er animo is kan ik een thread gaan aanmaken :)
[/quote1363113729]

Leuk idee ik heb wel interesse,
ik kan mijn Super Smash Bros. Melee en memory card van de cube ook wel meenemen.
 
[quote1363114152=Zenchi]
[quote1363110459=Applejack]
Dit zal mijn eerste grote meeting zijn. De vorige had ik ook bij willen zijn maar toen had ik deze site niet op tijd ontdekt. vraagje: is er een entree prijs? Is er ook een dealerroom zoals dat op een anime conventie wordt genoemd? een veiling lijkt me ook er cool. En wat zouden de verwachte prijzen hier dan zijn? bij voorbaat dank.
[/quote1363110459]

Er is geen entree prijs en alle consumpties binnen zijn gratis, er is geen dealerroom, en dingen op de veiling gaan meestal voor prijzen tussen de €15 - 70.


[/quote1363114152]

ALLE consumpties? Dus ook de eventuele hotdogs? Omdat soep kostte vorige keer wel iets :p
 
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

Op 3 april ben ik precies 1 jaar brony. :3
You know what that calls for?

That's right, a big party!!! :D

En gezien ik tot nu toe elke grote meet heb moeten missen,
zou dit de beste manier voor mij zijn om te vieren dat ik een jaar brony ben! :3

Goed nieuws: DEZE KEER KAN IK ER VOOR DE ALLER EERSTE KEER VAN MIJN LEVEN BIJ ZIJN, DUS IK MOET EN ZAL ER BIJ ZIJN!!!

Pinkie swear:
cross my heart and hope to fly, stick a muffin in my eye.
(sorry, ik had geen cupcakes :3)
 
Back
Top