Dutch Brony Meet #7

[quote1344898078=Pony]
Misschien kom ik ook. 60 procent kans.
Heb al wat brony vrienden buiten deze community ingelicht en die tonen ook interesse.
Een daarvan is van de Piraten partij en er is een kans dat deze gratis Piraten partij t-shirts gaat uitdelen.
...Waarom dat boeit en wat dat met de meet te maken heeft?
Nou uhm gewoon. Hun T-shirt is namelijk MLP themed? \O/
"Democracy is magic", jeweets.
[/quote1344898078]

Politiek. Ik heb opeens interesse erin.
*Stelt alles in werking om vrij te krijgen op 8 September*
 
[quote1344930005=Chrisje]
Hey orga update die home page eens.
http://motherrabbit.foxserver.be/ponyflank/orig/hal%2016%20meet%207de%20engelse%20versie.png
[/quote1344930005]

Working on it.

Edit: En done: http://bronies.nl/news.php?item.26.1


[quote1344932827=Pony]
Misschien kom ik ook. 60 procent kans.
Heb al wat brony vrienden buiten deze community ingelicht en die tonen ook interesse.
Een daarvan is van de Piraten partij en er is een kans dat deze gratis Piraten partij t-shirts gaat uitdelen.
...Waarom dat boeit en wat dat met de meet te maken heeft?
Nou uhm gewoon. Hun T-shirt is namelijk MLP themed? \O/
"Democracy is magic", jeweets.
[/quote1344932827]

Dibs op een XXL shirt.
 
[quote1344980898=Guynio]
WE GAAN WEER DIKKE PARTY HOUDEUH

Oh en dibs op een XXL shirt
[/quote1344980898]

Had jij niet nog een maatje groter? :p
 
Ik neem aan dat deze man van de piratenpartij komt voor het bronyfandom en voor de ponies en dat hij er niet aleen staat stemmen te verwerven. ./disable sceptic look.
 
[quote1345009737=Pseudonym]
Ik neem aan dat deze man van de piratenpartij komt voor het bronyfandom en voor de ponies en dat hij er niet aleen staat stemmen te verwerven. ./disable sceptic look.
[/quote1345009737]
I understand your concern. But worry not.
Pegla is een goede vriend van mij en tevens ook van Nido.
Dit word trouwens niet zijn eerste grote meet. Hij was getuige bij de allereerste in augustus 2011.
m1.jpg

Zie de man met het zwarte "Geschikt / Ongeschikt" t-shirt (naast Nido.)
 
Ahh, die knakker. Ja die ken ik nog. Als ik me niet vergis kan die gast awe-some tekenen en had hij toen zo'n Zerg pony getekend. ^^
 
Dan is het goed natuurlijk. ben altijd een beetje sceptisch over dat soort dingen aangezien ponies en politiek redelijk los van elkaar staan.
 
[quote1345015608=Pseudonym]
Dan is het goed natuurlijk. ben altijd een beetje sceptisch over dat soort dingen aangezien ponies en politiek redelijk los van elkaar staan.
[/quote1345015608]

Piraten Partij is cool. Ik zou zo in een t-shirt van hen over straat lopen. Een shirt van menig andere politieke partij dan weer niet.

Zo lang ze niet komen om stemmen te werven maar gewoon gezellig chillen vind ik het prima. Dingen uitdelen is ook prima, want gratis goodies zijn tof, yay!
 
Goed ik kan me neit echt vinden in het partij progamma van de piratenpartij maar daar heb ik hier : http://bronies.nl/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?12186.80 Als eens over uitgelaaten :p Veder is het voor mij af :)
 
[quote1345246811=stjonal]
tja, wie in de uithoeken van nederland woont... moet je maar in utrecht kamers nemen!
[/quote1345246811]
lol, alsof dat zo makkelijk is, 'even' een kamer in Utrecht vinden :p
 
[quote1345287810=hllaan]
[quote1345246811=stjonal]
tja, wie in de uithoeken van nederland woont... moet je maar in utrecht kamers nemen!
[/quote1345246811]
lol, alsof dat zo makkelijk is, 'even' een kamer in Utrecht vinden :p
[/quote1345287810]
het is grappig omdat het juist niet makkerlijk is XD
HILARISCH, IS HET NIET!!
 
Weet niet meer zo zeker of ik nog wel aanwezig kan zijn die dag. Waarschijnlijk is dat mijn eerste werkdag (officieel 1 september, maar dan kan ik niet werken) en het is toch nogal raar om dan vrij te nemen, zelfs voor een grote Brony Meet!
 
Back
Top