Dutch Brony Meet #7

[quote1346956990=Pippa.TSF]
Dit is vast al honderd keer gevraagd, maar is het acceptabel om later te komen? Ik heb al een afspraak en ik ben niet bekend in Utrecht (dat wordt leuk verdwalen), dus de kans dat ik er om 12.00 uur ben is erg klein.
[/quote1346956990]

De deuren gaan dicht om 12 uur en iedereen zit opgesloten tot een uur of 8.
Nah kidding iedereen is welkom op elke tijd.
 
Ohkay, nu komt het puntje gevaarlijk dicht in de buurt van het paaltje.
Ik ben nog steeds vol overtuiging van plan te komen, no worries :D Al word het wel mijn eerste meet en ik kan niet zeggen dat ik niet zenuwachtig ben.

Waar ik me wel een beetje zorgen om maak, wat moet ik meenemen allemaal ? Spul om de treinreis mee door te komen, dat lijkt me ziezo wel erg handig. Maar daarnaast ? Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand mij kan vertellen wat jullie persoonlijk allemaal meesjouwen
 
[quote1346968520=Cloud_Kicker]
Ohkay, nu komt het puntje gevaarlijk dicht in de buurt van het paaltje.
Ik ben nog steeds vol overtuiging van plan te komen, no worries :D Al word het wel mijn eerste meet en ik kan niet zeggen dat ik niet zenuwachtig ben.

Waar ik me wel een beetje zorgen om maak, wat moet ik meenemen allemaal ? Spul om de treinreis mee door te komen, dat lijkt me ziezo wel erg handig. Maar daarnaast ? Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand mij kan vertellen wat jullie persoonlijk allemaal meesjouwen
[/quote1346968520]

Ponies. Just ponies.
Nah gewoon eten/drinken, vermaak voor in de trein. Vrienden. Pony merch. De actuele trein/bus tijden ook voor de terugweg. Genoeg geld voor dingen die je wilt kopen. Sommige mensen brengen geloof ik extra kleding mee omdat ze het nog wel es een dolle boel maken.

Gewoon meenemen waar jij happy van wordt :)
 
[quote1346969180=Wolfeh]
Gewoon meenemen waar jij happy van wordt :)
[/quote1346969180]
Ik denk niet dat het gewaardeerd word als ik aan kom met een complete BBQ, een complete computer-setup, en een lopende koelkast&tapperij bot :D

Ik denk dat ik dan MTG meeneem, pony merch die ik kan "veilen" ( eerst nog eens kijken hoe dat moet ), een goed humeur, en zooi die ik overal mee naartoe sjouw ( zoals GSM )
 
[quote1347017724=Cloud_Kicker]
[quote1346969180=Wolfeh]
Gewoon meenemen waar jij happy van wordt :)
[/quote1346969180]
Ik denk niet dat het gewaardeerd word als ik aan kom met een complete BBQ, een complete computer-setup, en een lopende koelkast&tapperij bot :D

Ik denk dat ik dan MTG meeneem, pony merch die ik kan "veilen" ( eerst nog eens kijken hoe dat moet ), een goed humeur, en zooi die ik overal mee naartoe sjouw ( zoals GSM )



[/quote1347017724]
Woot, MTG! Zal mijn decks ook mee nemen.
 
[quote1347020524=RainbowFlash]
Ik wil echt ZOOOOO graag maar ik heb het lef niet om mijn ouders te vragen :(
[/quote1347020524]

Ik had het dus wel gevraagd. Ik zou het wel doen, anders weet je nooit of je het mocht. Weten ze al dat je een brony bent? Zo ja, dan zijn je kansen al groter dat je het mag denk ik.
 
[quote1347021419=RainbowFlash]
Ik wil echt ZOOOOO graag maar ik heb het lef niet om mijn ouders te vragen :(
[/quote1347021419]

Gewoon vragen, er is niks om bang voor te zijn. Het zijn je ouders, die begrijpen je heus wel. :)
 
[quote1347021629=strepie93]
[quote1347020524=RainbowFlash]
Ik wil echt ZOOOOO graag maar ik heb het lef niet om mijn ouders te vragen :(
[/quote1347020524]

Ik had het dus wel gevraagd. Ik zou het wel doen, anders weet je nooit of je het mocht. Weten ze al dat je een brony bent? Zo ja, dan zijn je kansen al groter dat je het mag denk ik.


[/quote1347021629]
Ja mijn moeder weet al dat ik naar MLP kijk alleen laat ik het niet merken. Mijn vader weet het volgens mij nog niet tenzij mijn ma het hem verteld heeft. Ik durf het gewoon niet te vragen en volgens mij hadden we morgen al iets gepland. OH oh dilemma's :(. Ik vind het zo stom dat MLP kijken raarder wordt beschouwt dan andere shows! Het is wel te begrijpen want het is niet echt bekend als iets voor mannen/jongens vanwege de kinderachtige/meisjesachtige commercials en bij je ouders bekend staat als de oudere generaties. Ik vind het zowiezo stom dat mensen anders over je denken als je naar een bepaalde tv show kijkt die ze zelf vaak nog niet eens gezien hebben.
 
[quote1347022452=RainbowFlash]
[quote1347021629=strepie93]
[quote1347020524=RainbowFlash]
Ik wil echt ZOOOOO graag maar ik heb het lef niet om mijn ouders te vragen :(
[/quote1347020524]

Ik had het dus wel gevraagd. Ik zou het wel doen, anders weet je nooit of je het mocht. Weten ze al dat je een brony bent? Zo ja, dan zijn je kansen al groter dat je het mag denk ik.


[/quote1347021629]
Ja mijn moeder weet al dat ik naar MLP kijk alleen laat ik het niet merken. Mijn vader weet het volgens mij nog niet tenzij mijn ma het hem verteld heeft. Ik durf het gewoon niet te vragen en volgens mij hadden we morgen al iets gepland. OH oh dilemma's :(. Ik vind het zo stom dat MLP kijken raarder wordt beschouwt dan andere shows! Het is wel te begrijpen want het is niet echt bekend als iets voor mannen/jongens vanwege de kinderachtige/meisjesachtige commercials en bij je ouders bekend staat als de oudere generaties. Ik vind het zowiezo stom dat mensen anders over je denken als je naar een bepaalde tv show kijkt die ze zelf vaak nog niet eens gezien hebben.
[/quote1347022452]
Just ask, als ze vragen waar de meet over gaat zeg het dan gewoon (ze gaan er toch op een 1 of andere manier achterkomen)
ze zullen je meer gaan vertrouwen als je gewoon zegt waar de meet over gaat.
 
[quote1347022598=Filly]
[quote1347021419=RainbowFlash]
Ik wil echt ZOOOOO graag maar ik heb het lef niet om mijn ouders te vragen :(
[/quote1347021419]

Gewoon vragen, er is niks om bang voor te zijn. Het zijn je ouders, die begrijpen je heus wel. :)
[/quote1347022598]

Dat ligt toch wel HEEL erg aan je ouders. Als je ouders niet gewend zijn dat je iets anders wil doen dan 'de algemene meerderheid' zoals die van mij dan kan het misschien problemen opleveren.

Alhoewel, als zijn moeder/ouders al weet/weten dat hij naar MLP kijkt en daar niet over zeiken dan kan hij het best vragen.
 
hah verleden meet was ik er pas om 3 uur ofzo xD
volges mij maakt het idd niet veel uit al hoewel je wel flink wat uurtjes mist natuurlijk :)
 
Teveel zin in morgen!

En toen had ik ook versierde cupcakes voor morgen! (sorry, ik faal hierin en had maar 3 kleuren..)
310482_109468712538095_965690515_n.jpg
 
YAY!
Tot morgen iedereen :D
Oja, als je toeters wilt hebben moet je mij even poken, just saiyan! xD
They're limited edition!
 
tot morgen!

en ik ben zo blij morgen jou te zien
ja jij, ik weet dat je dit ziet, en dat je er zal zijn!

tot morgen!
 
[quote1347055008=stjonal]
tot morgen!

en ik ben zo blij morgen jou te zien
ja jij, ik weet dat je dit ziet, en dat je er zal zijn!

tot morgen!
[/quote1347055008]

Stjonal heeft vreemde contacten op de meet? :O

*Stalk mode on*
 
Back
Top