Dutch Brony Meet #6

[quote1341526882=Melon]
Hoe laat is deze meet eigenlijk afgelopen? I.V.B. met de laatste trein en bus enzo.
[/quote1341526882]
als het net zo is als vorige keer dan moeten we rond 6 uur de zaal opruimen en verlaten, maar er zijn genoeg mensen die vast nog wel ergens een terrasje pakken en blijven zitten totdat ze naar huis willen en dan gaan ze of in groepjes naar de trein/bus, of 1 voor 1
 
Ik ben voor het eerst erbij... En, m'n closet-brony-mlp-'hater' wilde ook mee, op voorwaarde dat hij onze Spike mocht zijn...

Heb hem al gezegd, kans dat er al een Spike is, dat hij dan Crackle mag wezen LOL
 
ben nu bezig met deckbuilding voor WoW TCG...
template.jpg

why am i giving up a day off to build decks...
 
[quote1341596819=StarSnuggle]
Ik vroeg eigenlijk alleen advies of ik te vroeg of net iets te laat zou arriveren *bites lip*
[/quote1341596819]

Het zou met verbazen als we op tijd vertrekken
 
okay everypony, heb 4 goede decks gemaakt (WoW TCG) moet genoeg zijn voor de meet... (ben er 6 uur mee bezig geweest <_<)

die pegasister waar ik het over had gaat niet mee, te kort dag voor haar en 2 van haar vriendinnen...

ik ga morgen met de fiets naar utrecht centraal en neem vanaf daar de bus. als het makkelijk te fietsen is van centraal, dan ga ik dat laatste stukje ook nog wel fietsen ^.^
 
Back
Top