Dutch Brony Meet #6

Ik zeg bij deze in ieder geval af. Mijn hoofd staat er totaal niet naar en ik twijfel toch te hard of meets echt iets zijn voor mij, dus ik zeg voor deze alsnog af.
 
[quote1341410477=Tricksleeve]
Ik zeg bij deze in ieder geval af. Mijn hoofd staat er totaal niet naar en ik twijfel toch te hard of meets echt iets zijn voor mij, dus ik zeg voor deze alsnog af.
[/quote1341410477]

NEEEEEEEEE ik had zo op jou gerekend. Jij moet echt komen, geen feestje zonder tricksleeve :(
 
Hey guys vraagje, ik heb voor de Galacon een press pass, en dat betekend dat ik daar Cewl ha filmen en een mooi uitgebreid verslageer van ha maken. Is het in orde als ik zaterdag ook mijn camera+statief meeneem, en eventueel microfoon en daar ook een sport "verslagje" mask, al is het maar om te Zorn of allies goed werkt
 
[quote1341472692=Cheerytones]
Hey guys vraagje, ik heb voor de Galacon een press pass, en dat betekend dat ik daar Cewl ha filmen en een mooi uitgebreid verslageer van ha maken. Is het in orde als ik zaterdag ook mijn camera+statief meeneem, en eventueel microfoon en daar ook een sport "verslagje" mask, al is het maar om te Zorn of allies goed werkt
[/quote1341472692]

JAAAA Zeker doen :D
Je mag mij gerust interviewen ;p
(neem vooral de events op zoals fanfic wedstrijd en ga dan naar wat deelnemers en vragen waarover ze schrijven)
 
[quote1341473187=Cheerytones]
Hey guys vraagje, ik heb voor de Galacon een press pass, en dat betekend dat ik daar Cewl ha filmen en een mooi uitgebreid verslageer van ha maken. Is het in orde als ik zaterdag ook mijn camera+statief meeneem, en eventueel microfoon en daar ook een sport "verslagje" mask, al is het maar om te Zorn of allies goed werkt
[/quote1341473187]

Zolang je een beetje rekening houd met mensen die niet gefilmd willen worden is het geen probleem.
 
[quote1341483806=Cheerytones]
Hey guys vraagje, ik heb voor de Galacon een press pass, en dat betekend dat ik daar Cewl ha filmen en een mooi uitgebreid verslageer van ha maken. Is het in orde als ik zaterdag ook mijn camera+statief meeneem, en eventueel microfoon en daar ook een sport "verslagje" mask, al is het maar om te Zorn of allies goed werkt
[/quote1341483806]

Graag eerst even toestemming aan de mensen zelf vragen voordat je ze gaat filmen en (uiteraard) interviewen.
 
Ik zou graag gaan, zou eerste meet zijn. Maar ik heb op die datum North Sea Jazz al op de agenda staan. Volgende meet dan maar...
 
[quote1341488309=Twerl]
Ik zou graag gaan, zou eerste meet zijn. Maar ik heb op die datum North Sea Jazz al op de agenda staan. Volgende meet dan maar...
[/quote1341488309]

Waar kom je vandaan Twerl?
 
I hereby PINKIEPROMISE that I'll be available for free hugs from anybody. This includes hugging, glomping, group hugs and whatever more kind of hugs there are.

Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
 
[quote1341491056=Persistency]
I hereby PINKIEPROMISE that I'll be available for free hugs from anypony. This includes hugging, glomping, group hugs and whatever more kind of hugs there are.

Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
[/quote1341491056]


demotivational-posters-dibs1.jpg
 
[quote1341491231=Persistency]
I hereby PINKIEPROMISE that I'll be available for free hugs from anybody. This includes hugging, glomping, group hugs and whatever more kind of hugs there are.

Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
[/quote1341491231]

I did not promise the same thing.

134060297752.png
 
[quote1341499074=Octavia]
[quote1341483806=Cheerytones]
Hey guys vraagje, ik heb voor de Galacon een press pass, en dat betekend dat ik daar Cewl ha filmen en een mooi uitgebreid verslageer van ha maken. Is het in orde als ik zaterdag ook mijn camera+statief meeneem, en eventueel microfoon en daar ook een sport "verslagje" mask, al is het maar om te Zorn of allies goed werkt
[/quote1341483806]

Graag eerst even toestemming aan de mensen zelf vragen voordat je ze gaat filmen en (uiteraard) interviewen.
[/quote1341499074]

weet het, weet het, I know the press rules by heart, zit zo'n beetje overal in het pr team dus weet wat wel en niet mag, bij het filmen van de fanfic wedstrijden etc. en wanneer ik mn camera gewoon op het statief het staan zal het wat moeilijker zijn om rekening mee te houden, maar voor alle interviews, foto's en korte stukjes filmen vraag ik gewoon toestemming, en desnoods laat ik achteraf eerst het materiaal nog zien voordat ik er wat mee doe (moet ik ten slotte bij galacon ook)
 
Ik mag toch wel gewoon foto's maken van b.v de hele zaal? Ik ga niet 100+ man langs en vragen of ze het erg vinden dat ze op een foto staan met tientallen andere en anders wordt het een hele magere gallery.
 
[quote1341503304=Chrisje]
Ik mag toch wel gewoon foto's maken van b.v de hele zaal? Ik ga niet 100+ man langs en vragen of ze het erg vinden dat ze op een foto staan met tientallen andere en anders wordt het een hele magere gallery.
[/quote1341503304]

foto's van ''een ruimte'' dus gewoon een foto schieten van de zaal etc. is geen probleem, maar bij een groep van ongeveer 10 of kleiner moet je er naar vragen want in principe heb je het dan over een individu, als in individuele (aanspreekbare) groep, maar dat heb je zelf meestal ook wel door
 
Back
Top